5 محله مناسب برای خرید آپارتمان در رشت

5 neighborhoods in Rasht
ملک فوری دوشنبه 02 بهمن 1402 ارسال نظر

در این بلاگ از ملک فوری قصد داریم شما را با 5 محله مناسب برای خرید آپارتمان در رشت آشنا کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید

تبلیغات با قیمت مناسب

رشت شهری زیبا و دوست داشتنی در استان گیلان است، این شهر در منطقه ‌ی حاشیه‌ ی جنوبی دریای خزر واقع شده است و یکی از مهم ‌ترین شهرهای گردشگری کشورمان است رشت با بیش از 1200 سال سابقه در تاریخ ایران، یکی از قدیمی‌ ترین شهرهای کشورمان است. این شهر دارای تبار و فرهنگ ویژه‌ای است و از نظر فرهنگی و هنری، یکی از مهم ‌ترین و معروف ‌ترین شهرهای ایران محسوب می‌شود. رشت همچنین با بافت تاریخی متعدد، آثار معماری قدیمی، خانه‌های سنتی، موزه‌ های متنوع فرهنگی و تنوع جغرافیایی فوق العاده جذابیت زیادی برای گردشگران و مسافران بومی و خارجی دارد و دلایل زیادی برای خرید آپارتمان در این شهر وجود دارد که در زیر به برخی از این دلایل اشاره می ‌کنیم:

قیمت مناسب آپارتمان در رشت: هر چند که با افزایش تقاضای بازار مسکن، قیمت های خرید مسکن در رشت نیز افزایش یافته اما در مقایسه با شهرهای بزرگ تهران و شمال کشور در گیلان، خرید آپارتمان در رشت قیمت مناسبی دارد.

فضاهای سبز رشت: شهر رشت دارای فضاهای سبزی بسیار زیبا و جذابی است که برای تفریح و سرگرمی ساکنین و توریست‌ ها خوب است. هرچند تعداد این فضاهای سبز محدود است، همچنین فضاهایی با امکانات تفریحی و ورزشی را هم به راحتی در شهر رشت دیده می ‌شود.
دسترسی به دریا: شهر رشت دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی است و به لحاظ جغرافیایی، منطقه نزدیک ‌تری به دریا نسبت به شهرهای دیگر است. این موضوع باعث می‌ شود در حالت عادی، برای ساکنین شهر رشت، دسترسی به مناطق ساحلی و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری ساحلی بسیار راحت باشد.

امکانات شهری: رشت شهری است که دارای امکانات و خدمات شهری متنوعی مانند مراکز خرید، بانک‌ ها، سینما، موزه، پارک ‌ها، تئاتر، کتابخانه و... می‌باشد. تعدادی از این امکانات با افزایش جمعیت شهری به وجود آمده‌اند و برای گردشگران جذابیت بسیار دارند.

فرهنگ و هنر: رشت شهریست که به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر ایران شناخته می‌شود. در این شهر، میراث فرهنگی و هنری بسیار بزرگی وجود دارد و بیشترین موزه‌های مربوط به فرهنگ، هنر و میراث هنری ایران در این شهر می‌باشد. به همین دلیل، این شهر به یک قطب مهم فرهنگی تبدیل شده است. بنابراین، خرید آپارتمان در رشت به دلایل زیادی می ‌تواند جذاب و مناسب باشد.

در بخش زیر قصد داریم 5 مورد از مهم ترین و خوش قیمت ترین محله های شهر رشت را برای خرید آپارتمان به شما معرفی کنیم اولین منطقه ای که به سمت آن میرویم منطقه چمران شهر رشت  می باشد.

 چرا خرید آپارتمان در چمران رشت؟

قطعا با نوسانات قیمت در بازار مسکن دسته ای از افراد هستند که به دنبال یک آپارتمان خوش قیمت میگردند برای همین باید محله ای به آن ها معرفی شود که از نظر قیمتی جالب توجه باشد، محله چمران رشت یکی از این محله ها است که در واقع در چند سال اخیر یکی از مناطق محبوب برای خرید آپارتمان در رشت محسوب می شود، منطقه چمران رشت با دسترسی آسان به جاده های اصلی شهر، فضای سبز خوب و امکانات کامل شهری جذابیت مناسبی برای خانواده های جوان ایجاد کرده است. در اطراف محله های چمران به همه امکانات دسترسی خواهید داشت هایپر بزرگ احمدی در نزدیکی محله چمران نیز واقع شده است.

معلم معلم رشت:

از دیگر محله های خوب شهر رشت که این روزها با استقبال بسیار زیادی روبرو شده است محله معلم شهر رشت است که در منطقه یک واقع شده است به نسبت محله چمران این محله تقریبا از قیمت های بالاتری برای خرید آپارتمان برخوردار است اما به نسبت دسترسی ها و امکانات از محله چمران در درجه بالاتری قرار دارد، قیمت خرید آپارتمان در معلم رشت با توجه به سال ساخت و متراژ،مدارک و ... محاسبه میگردد اما می توان در کوچه پس کوچه های معلم آپارتمان های خوبی را پیدا نمود، این خیابان از مسیرهای اصلی و پر تردد شهر رشت به شمار می‌رود که راه‌های تجاری و مراکز خرید متعددی در اطراف آن قرار دارد.

محله گلسار رشت:

یکی از منطقه های برند و خوب شهر رشت که قطعا وقتی در جستجوی ملک هستید به گوشتان خورده است محله گلسار شهر رشت است که در منطقه یک شهر رشت قرار گرفته است نسبت به منطقه های دیگر شهر رشت خرید آپارتمان در گلسار از قیمت های بالاتری برخوردار است اگر چه در کوچه های گلسار می توانید شاهد آپارتمان های نوساز و لاکچری باشید و دسترسی به امکانات رفاهی نیز برای شما وجود خواهد داشت.

بلوار خرمشهر رشت:

یکی دیگر از محله ها و در واقع منطقه های خوب شهر رشت که قیمت آپارتمان ها در آن به نسبت مناطق گفته شده بهتر و مناسب تر است بلوار خرمشهر رشت است، این روزها شاهد اپارتمان سازی های زیادی در منطقه بلوار خرمشهر هستیم سازنده های زیادی این روزها در این منطقه مشغول به ساخت و ساز هستند لذا آپارتمان های نوساز این منطقه بسیار زیاد است، به صورت کلی آپارتمان در بلوار خرمشهر با قیمت های بسیار مناسبی برای خرید و سرمایه گذاری موجود است.

خیابان سعدی رشت:

خیابان سعدی یکی دیگر از خیابان ‌های تاریخی و مهم شهر رشت است، که در بخش مرکزی شهر قرار گرفته است، این خیابان از نقاط دیدنی شهر رشت به حساب می ‌آید که در آن ساختمان‌ های متعددی با سبک ‌های معماری مختلف وجود دارد. بیشتر ساختمان ‌های مرتبط با پایان دوران قاجاریه و با حفظ زیبایی و صداقت معماری آن دوران در این خیابان احیا شده‌اند. این خیابان به دلیل سر بلندی که دارد، جایگاه خوبی برای دیدن پانورامای شهر رشت دارد. ساخت و ساز در خیابان سعدی رشت از قدیم الایام رونق داشته است و مورد توجه خریداران آپارتمان بوده است، در کنار کوچه های خوب خیابان سعدی می توانید شاهد آپارتمان های قیمت مناسب نیز در این منطقه باشید.

 

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد 5 محله مناسب برای خرید آپارتمان در رشت