خانه های 25 متری طرح جدید دولت برای خانه دار کردن مردم

25 meter houses of the new government plan
ملک فوری سه شنبه 21 شهریور 1402 ارسال نظر

قیمت خرید این واحدها حدودا از متری 25 میلیون تومان برای ساخت ارزیابی شده است. با توجه به گفته های اخیر مسئول اجرای طرح مسکن اقتصادی  این واحدهای 25 متری دارای نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب، سرویس، حمام  و دستشویی، پارکینگ و انباری هستند

تبلیغات با قیمت مناسب

به گزارش خبرگزاری های معتبر مدیر عامل تعاونی های عمرانی شهر تهران گفت: قرارداد اولین پروژه ساخت خانه های 25 متری در منطقه 19 شهرداری تهران منعقد گردیده است و حدود 1800 واحد با مساحت های 25 تا 35 متر مربع در منطقه 19 تهران ساخته می شود، لازم به ذکر است قیمت خرید این واحدها حدودا از متری 25 میلیون تومان برای ساخت ارزیابی شده است. با توجه به گفته های اخیر مسئول اجرای طرح مسکن اقتصادی  این واحدهای 25 متری دارای نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب، سرویس، حمام  و دستشویی، پارکینگ و انباری به صورت دلخواه، مبلمان متناسب با سایز واحد و اثاثیه کامل منزل است، همچنین این واحدها دارای سالن های پذیرایی اشتراکی هستند که ساکنان واحدها به صورت اشتراکی و به صورت زمانی می توانند از آن استفاده کنند سالن اجتماعات، سالن ورزشی، و رستوران از جمله امکانات رفاهی این پروژه است.

ساخت خانه های 25 متری طرح جدید دولت

در این طرح جدید، از اجرای پروژه‌ای با واحد‌های ۳۵ تا ۴۵ متر دوخوابه برای زوجین صاحب فرزند در مرحله بعد گفته شده است. باقرپور تاکید می‌کند که هدف اصلی آن کاهش هزینه‌های ساخت است و نه تغییر الگوی زندگی ایرانی. برای دستیابی به این هدف، از راهکارهایی مانند صنعتی‌سازی، کوچک‌سازی، ارتقای تکنولوژی و کاهش مشاعات با استفاده از معماری مدرن استفاده می‌شود. این طرح به منظور تقویت توان خرید مسکن برای جوانان و ایجاد شرایط بهتری برای زوجین جوان در نظر گرفته شده است. 

تکذیب ساخت واحدهای مسکونیِ ۲۵ متری

قائم‌مقام وزیر شهرسازی در امور مسکن: موضع ما در حوزۀ مسکن منطبق بر قانون اساسی است، نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد؛ براساس اصل ۳۱ قانون اساسی، داشتن مسکن متناسب با نیاز، حق هر خانوادۀ ایرانی است. مسکن‌های کوچک مقیاس در تضاد با فرهنگ ایرانی اسلامی و خانواده محور است؛ ساخت واحدهای مسکونی کوچک مقیاس ۲۵ متری به‌هیچ‌عنوان در دستور کار نیست. واحدهای مسکونی در نظر گرفته شده در نهضت ملی مسکن، تماما از استانداردهای شهرسازی در حوزه سرانه مورد نیاز خانواده پیروی می‌کند. پیگیری حاکی از آن است که طرح پروژه مسکن ۲۵ متری ارتباطی به نهضت ملی مسکن نداشته و صرفا از سوی یک بخش خصوصی به‌عنوان ایده مطرح شده است.
 

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد خانه های 25 متری طرح جدید دولت برای خانه دار کردن مردم

برچسب ها : خانه های 25 متری طرح جدید دولت