خرید زمین در زیباکنار با کامران سازه

Buying-land-in-Zibakanar-with-Ziksar-Villa
ملک فوری دوشنبه 02 بهمن 1402 ارسال نظر

خرید زمین در زیباکنار یکی از گزینه هایی است که در زمان سرمایه گذاری در گیلان می تواندیک گزینه ایده آل برای شما باشد، مشاور املاک کامران سازه می تواند زمین های متعددی را برای خرید به شما معرفی نماید.

تبلیغات با قیمت مناسب

حتما وقتی به دنبال خرید زمین در زیباکنار هستید تحقیقات لازم را در مورد زیباکنار، این خطه ساحلی استان گیلان انجام داده اید و به خوبی با زیباکنار آشنا شده اید. برای اینکه بیشتر با این خطه آشنا شوید مختصر توضیحی در رابطه با زیباکنار با شما به اشتراک میگذاریم، زیباکنار یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ایران است که در استان گیلان واقع شده است. این شهر به دلیل سواحل زیبای خود، از جمله مقاصد گردشگری محبوب در ایران محسوب می شود. زیباکنار یک ناحیه ساحلی در استان گیلان و شهرستان رشت است. این ناحیه ساحلی جذاب از شمال به دریای خزر، از جنوب به شهر لشت نشاء، از شرق به کیاشهر و از غرب به بندر انزلی متصل می ‌شود. شهر ساحلی زیباکنار تا تهران حدودا ۳۳۰ کیلومتر فاصله دارد. زیباکنار به دلیل سواحل زیبا و بکر، آب و هوای مطبوع و امکانات رفاهی مناسب، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در شمال ایران است. این منطقه دارای ساحلی شنی و ماسه‌ای با طولی بیش از ۱۰ کیلومتر است که در طول سال پذیرای گردشگران زیادی از سراسر ایران و جهان است. خرید زمین ساحلی در زیباکنار می تواند سرمایه گذاری مناسب برای افرادی باشد که به دنبال سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات هستند این روزها به دلیل نزدیکی منطقه زیباکنار به منطقه آزاد انزلی شاهد رشد و توسعه زیادی در بخش زیباکنار هستیم طبق گزارشات اخذ شده سالانه افراد زیادی به قصد خرید زمین و خرید ویلا به زیباکنار رجوع می کنند، ما در مشاور املاک کامران سازه سال هاست در زمینه خرید و فروش ملک در خطه ساحلی زیباکنار در حال فعالیت هستیم.

 خرید زمین ساحلی در زیباکنار

 خرید زمین ساحلی در زیباکنار

خرید زمین در زیباکنار یکی از فعالیت هایی است که افرادی که قصد سرمایه گذاری در خطه ساحلی استان گیلان را دارند به آن رجوع کرده و از این راه گاه به سرمایه گذاری و گاها به کسب درآمد می پردازند، بخش زیباکنار به دلیل اینکه از جاذبه های فراوانی برخوردار است محبوبیت زیادی در بین خریداران ویلاها و زمین ها دارد، و به صورت کلی می توان گفت سالیانه افراد زیادی به زیباکنار سفر می کنند حال یا به قصد اقامت دائم و یا به صورت تفریحی، در همین سفرها افراد زیادی هستند که علاقه مند می شوند که زیباکنار را برای سرمایه گذاری نیز انتخاب کنند این روزها علاوه بر افراد بومی که در زیباکنار ساکن هستند شاهد افراد غیربومی زیادی نیز هستیم پس اگر از شهر دیگری قصد خرید ملک در زیباکنار را دارید نگران نباشید. ممکن است هدف شما از خرید زمین در زیباکنار متفاوت باشد برای مثال عده ای زمینی را خریداری می کنند و شروع به ساخت و ساز می کنند در مقابل عده دیگری هستند که بعد از خرید زمین کار خاصی انجام نمیدهند و زمین را به همین صورت نگه داری می کنند البته لازم به ذکر است شما اگر روی زمین در زیباکنار خصوصا زمین های ساحلی زیباکنار ساخت و سازی هم انجام ندهید روز به روز به ارزش زمین شما افزوده شده و قیمت آن بیشتر می شود، در واقع می توان گفتن خرید زمین ساحلی در زیباکنار می تواند شما را در آینده به سود خوب و قابل توجهی برساند. اگر نگاهی به آمار سال های گذشته بییندازیم شاهد موجی از مهاجرت مردم از شهرهای مختلف به استان گیلان بوده ایم، استان گیلان با داشتن جاذبه‌های طبیعی بسیار، به یکی از قطب‌های گردشگری کشور تبدیل شده است به همین دلیل بسیاری از افراد از شهرهای شلوغ و یا شهرهای خشک و گرمسیری مانند استان‌های مرکزی ایران و یزد و اصفهان جذب آب و هوا و طبیعت بکربه سمت خرید ملک در استان گیلان می آیند. خرید زمین ساحلی در زیباکنار یکی از گزینه هایی است که در زمان سرمایه گذاری در گیلان پیش روی شما قرار میگیرد با توجه به اینکه زمین های ساحلی زیباکنار به نسبت خرید زمین در دیگر نقاط ساحلی کشور قیمت پایین تری دارد اکثر افراد برای سرمایه گذاری و خرید زمین زیباکنار را انتخاب می کنند.


 

خرید زمین با کاربری مسکونی در زیباکنار

زمین ها در زیباکنار با کاربری های متفاوتی وجود دارند و این بستگی به شما دارد که با چه هدفی اقدام به خرید زمین در زیباکنار میکنید برای مثال شما می توانید زمین هایی با کاربری مسکونی، کشاورزی، باغی را در زیباکنار پیدا کنید. معمولا زمین هایی که با کاربری مسکونی هستند چون به قصد ساخت و ساز خریداری می شوند و تمامی استعلامات برای آن ها گرفته شده است با قیمت بالاتری نسبت به زمین هایی با کاربری های دیگر برای فروش گذاشته می شوند اگر نگاهی به آگهی های ملکی زمین مسکونی در زیباکنار بیندازید متوجه قیمت های متنوع زمین های مسکونی با کشاورزی و باغی خواهید شد، اغلب افرادی که در زیباکنار قصد دارند بعد از خرید زمین شروع به ویلاسازی کنند حال می توانند به صورت شخصی از آن استفاده کنند و یا با فروش آن سرمایه بیشتری کسب کنند برای این دسته از افراد که قصد ساخت و ساز در زیباکنار را دارند پیشنهاد ما خرید زمین با کاربری مسکونی در زیباکنار است، از آنجایی که شما ممکن است با منطقه به خوبی آشنایی نداشته باشید توصیه ما به شما مشاوره و راهنمایی خواستن از یک مشاور املاک حرفه ای که به منطقه مشرف است می باشد، تشخیص زمین مناسب نیز احتیاج به فرد متخصص دارد کسی که بتواند به راحتی و درست برای شما یک زمین با مشخصه های خوب را انتخاب کند به طور کلی می توان گفت خرید زمین مسکونی در زیباکنار مزایای بسیاری دارد که در بخش زیر به این مزایا اشاره میکنیم:

1. سرمایه‌گذاری مطمئن و پرسود: زمین مسکونی یکی از بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری در بلندمدت است. قیمت زمین در طول زمان به طور مداوم افزایش می‌یابد و این امر باعث می‌شود که سرمایه‌گذاران زمین بتوانند سود خوبی از سرمایه‌گذاری خود کسب کنند همچنین می توانند به راحتی اقدام به ساخت و ساز در زمین های مسکونی نمایند بدون اینکه متحمل دردسری شوند زیرا کاربری زمین های مسکونی در زیباکنار کاملا مشخص است و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

2. افزایش ارزش ملک در آینده: با گسترش شهرها و افزایش جمعیت، ارزش زمین مسکونی در زیباکنار نیز افزایش می‌یابد. این امر باعث می‌شود که زمین مسکونی در زیباکنار یک سرمایه‌گذاری ارزشمند برای آینده باشد.

3. امکان ساخت و ساز: خرید زمین مسکونی به افراد این امکان را می‌دهد که خانه یا ساختمان مورد نظر خود را بسازند. این امر باعث می‌شود که افراد بتوانند خانه یا ساختمانی با ویژگی‌های مورد نظر خود داشته باشند و از آن استفاده شخصی کرده و یا با اجاره آن کسب درآمد کنند.

خرید زمین در زیباکنار

ساخت و ساز در زیباکنار با کامران سازه

بعد از خرید زمین با کاربری مسکونی قطعا زمانی که بودجه کافی برای ساخت داشته باشید نیاز دارید که پروژه ساخت و ساز خود در زیباکنار را شروع نمایید، در ابتدای کار شما باید با تیمی متخصص در رابطه با ساخت ملک موردنظرتان مشورت کنید از آنجایی که ساخت ویلا می تواند یک از تصمیم های مهم شما باشد نباید در آن ریسک کنید لذا سپردن پروژه ساخت به یک تیم حرفه ای و متخصص امری ضروری برای شما است. مشاور املاک کامران سازه با سال ها تجربه در زمینه ساخت و ساز ویلا در خطه ساحلی گیلان می تواند در این زمینه شما را یاری کند همچنین شما می توانید نمونه پروژه های انجام شده ساخت ویلا در زیباکنار را در وب سایت کامران سازه مشاهده کنید.

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد خرید زمین در زیباکنار با کامران سازه