نقشه خشکبیجار

Khokhbijar-map
ملک فوری دوشنبه 02 بهمن 1402 ارسال نظر

نقشه خشکبیجار منبعی ارزشمند برای گردشگران و علاقه‌مندان به این شهر است. این نقشه اطلاعات کاملی در مورد محدوده جغرافیایی، روستاها، راه‌های ارتباطی و جاذبه‌ های گردشگری خشکبیجار ارائه می‌ کند.

تبلیغات با قیمت مناسب

خشکیبیجار، شهری واقع در بخش خشکبیجار، شهرستان رشت، استان گیلان است. این شهر در حاشیه دریای خزر قرار دارد و با ۱۵ کیلومتر نوار ساحلی، دارای بیشترین نوار ساحلی شهرستان رشت به حساب می‌ آید. شهرداری خشکبیجار در سال ۱۳۴۰ به دستور استاندار وقت گیلان، دکتر بابک تأسیس شد. تا سال ۱۳۷۴، شهر خشکبیجار زیرمجموعه بخش خمام بود. در سال ۱۳۷۴، بخش خشکبیجار با مرکزیت شهر خشکبیجار و با دو دهستان نوشر و حاجی بکنده از بخش خمام جدا شد. مساحت خشکبیجار ۹۵ کیلومترمربع است و شرایط آب و هوایی آن مرطوب و معتدل است. خاک این منطقه کاملاً جلگه‌ای است و بیشتر از رسوبات رودخانه تشکیل شده است. به همین دلیل، پستی و بلندی کمتری دارد. به علاوه، به دلیل وجود جنگل‌ها و تجمع برگ‌ها بر روی خاک، خاک آن غنی از مواد آلی است. این شرایط به خشکبیجار، بخصوص برای کاشت انواع گیاهان، به ویژه برنج، مناسب می‌باشد. از این رو، آن نقطه‌ای مناسب برای خرید زمین و ویلا است.

خشکبیجار روی نقشه

خشکیبیجار در موقعیت جغرافیایی ۴۹ درجه و ۱۵ دقیقه عرض شمالی و ۳۷ درجه و ۴۵ دقیقه طول شرقی قرار دارد. خشکبیجار از سمت شمال به دریا، از جنوب به کوچصفهان، از سمت غرب به انزلی و از شرق به لشت نشا دسترسی دارد. فاصله‌ای که مرکز شهر خشکبیجار با دریا دارد نیز در حدود 9 کیلومتر و دسترسی به ساحل و دریا در این شهر بسیار راحت است. 
 

نقشه خشکبیجار

فاصله خشکبیجار تا رشت چقدر است؟

فاصله خشکبیجار تا رشت، مرکز استان گیلان، حدود ۲۵ کیلومتر است. این فاصله را می‌توان با خودروی شخصی، تاکسی یا توبوس طی کرد. فاصله خشکبیجار تا رشت با تاکسی حدود ۳۰ دقیقه است. تاکسی ‌های خشکبیجار از میدان شهرداری این شهر به مقصد رشت حرکت می‌ کنند. فاصله خشکبیجار تا رشت با اتوبوس حدود ۴۵ دقیقه است. اتوبوس‌های خشکبیجار از پایانه اتوبوسرانی خشکبیجار به مقصد رشت حرکت می‌ کنند. همچنین فاصله خشکبیجار تا بندانزلی، ۳۳ کیلومتر و فاصله خشکبیجار تا زیباکنار، ۱۶ کیلومتر است.

فاصله خشکبیجار تا کوچصفهان چقدر است؟

فاصله خشکبیجار تا کوچصفهان با خودروی شخصی از طریق جاده کیاشهر-خشکیبیجار و جاده خشکبیجار-کوچصفهان طی می‌شود. طول این مسیر حدود 15 کیلومتر است و زمان طی آن با سرعت متوسط 50 کیلومتر بر ساعت حدود 25 دقیقه است  همچنین فاصله خشکبیجار تا آستان اشرفیه، ۲۸ کیلومتر، فاصله خشکبیجار تا لشت‌نشاء، ۱۱ کیلومتر و فاصله خشکبیجار تا سفیدرود و کیاشهر، ۲۴ کیلومتر است

فاصله تهران تا خشکبیجار چقدر است؟

برای تخمین مسافت تهران تا خشکبیجار شما می توانید از سه مسیر از تهران به خشکبیجار برسید یک مسیر  حدودا 350 کیلومتر بوده و 4 ساعت زمان میبرد، مسیر دیگر 380 کیلومتر مسافت را باید طی کرد و حدودا  5 ساعت زمان میبرد و مسیر سوم نیز 451 کیلومتر و حدودا 5 ساعت باید در مسیر باشید

خشکبیجار

و در آخر لازم است بگوییم خشکبیجار دسترسی خوبی به شهرهای بندر انزلی، لشت نشا، کوچصفهان، رشت و چند شهر مهم و معروف دیگر در استان گیلان دارد و مهم‌تر از همه فاصله‌ی مرکز شهر خشکبیجار با دریای خزر فقط 9 کیلومتر است و برای افرادی که به زندگی در خطه ساحلی علاقه دارند گزینه مناسبی است چنانچه قصد خرید ملک در خطه ساحلی استان گیلان را دارید می توانید با همکاران ما در ملک فوری ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد نقشه خشکبیجار

برچسب ها : نقشه خشکبیجار