بررسی قیمت و نحوه خرید سایبان چتری پایه وسط و پایه کنار

pdkhnfry
ملک فوری سه شنبه 07 آذر 1402 ارسال نظر

یکی از تجهیزات پرکاربرد در مکان‌های مختلف می‌باشد که می‌تواند از افراد در مقابل شرایط محیطی مختلف مانند گرمای شدید، آفتاب، باران و... محافظت نماید. این نوع چتر و سایبان ‌های پایه کنار با ایجاد سایه می‌تواند برای افراد اوقات لذت بخشی را ایجاد کند.

تبلیغات با قیمت مناسب

سایبان چتری پایه وسط گزینه‌ای مناسب و مقرون به صرفه است که امکان استفاده از فضاهای باز کافه رستوران‌ها، منازل و ادارات را برای گذران اوقات فراغت و استراحت در اختیارتان قرار می‌دهد. با پیشرفت تکنولوژی و نیاز به فضاهای سرپوشیده موقت، باعث شده تا مدل‌های متفاوتی از سایبان چتری تولید شود. چتر پایه در دو مدل هشت ضلعی قطر 3 ، 4 و 2.50 و مربع 3*3 در تنوع رنگی ساخته می‌شود.

خرید و قیمت انواع چتر و سایبان پایه وسط

ویژگی‌های چتر پایه وسط

1. ایجاد فضایی دنج و آرامش بخش برای افراد
2. نصب سریع و آسان و قابل حمل بودن
3. تأثیر بر دکوراسیون فضای کافه و رستوران‌ها، تراس منازل و فضاهای اداری
4. امکان باز و بسته کردن دستی سایبان
5. تنوع رنگ
6. افزایش فضای سرویس دهی برای مشاغل

راهنمای خرید چتر پایه وسط

سایبان چتری پایه وسط و انواع آن نه تنها می‌تواند به عنوان پوشش در برابر شرایط اقلیمی مختلف استفاده گردد بلکه این محصولات به دلیل طراحی و دیزاین ویژه‌ای که دارند دکوراسیون باشکوهی نیز فراهم می‌کنند. زمانی که از چتر استفاده می‌کنید فرقی نمی‌کند زیر باران نشسته باشید یا در زیر آفتاب سوزان، آن شما را از هر دو حفظ می‌کند.
اگر قصد خرید این محصولات را دارید لازم به ذکر است که تنوع آنها نیز بسیار می‌باشد به همین دلیل پیشنهاد ما این است که با در اولویت قرار دادن نیازهای موجود و البته بودجه‌ی درخواستی مناسب‌ترین نوع آن را انتخاب کنید.
سایبان چتری سازه‌ چادری است که در اندازه ها و مدل‌های مختلف ساخته می‌شود. چتر پایه کنار یکی از مدل‌های این محصول است که به عنوان وسیله‌ای پوششی با حفاظت کافی در برابر برف، باران و البته نور خورشید مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این به دلیل طراحی و دیزاین ویژه‌ای که دارند، دکوراسیون باشکوهی نیز فراهم می‌کنند. چتر پایه کنار در دو مدل هشت ضلعی و مربع به ترتیب در اندازه های قطر 3 و 4 و 2.50 – 4*4 و 3*3 تولید می‌شود.

راهنمای خرید سایبان چتری پایه کنار


یکی از تجهیزات پرکاربرد در مکان‌های مختلف می‌باشد که می‌تواند از افراد در مقابل شرایط محیطی مختلف مانند گرمای شدید، آفتاب، باران و... محافظت نماید. این نوع چتر و سایبان ‌های پایه کنار با ایجاد سایه می‌تواند برای افراد اوقات لذت بخشی را ایجاد کند. برای انتخاب و خرید این نوع چترها، مهمترین عامل توجه به فضای موجود در مکان مورد نظر است. 
در هنگام خرید چترهای پایه کنار بایستی توجه داشت که این محصولات از چه مواد و متریالی تولید می‌شوند. در واقع این نوع چترها از دو جز بدنه و پایه نگهدارنده و پارچه چتر تشکیل می‌شوند که در تولید هر کدام، از مواد مخصوصی استفاده می‌شود.
برای انتخاب و خرید چترهای پایه کنار از دیجی سایبان می‌توان از خدمات مشاوره این مجموعه بهره مند شد و خریدی به صرفه و عاقلانه داشت.

خرید و قیمت انواع سایبان و چتر پایه کنار

ویژگی‌های چتر پایه کنار

1.  تنوع در اندازه، مدل، رنگ بندی پارچه
2. قابلیت باز و بسته شدن توسط وینچ
3. پایه بتنی و پرتابل (قابلیت جابه جایی)
4. میزان پوشش دهی متنوع با توجه به نیاز شما از حداکثر (16 مترمربع چتر 4*4) تا حداقل (9 مترمربع چتر 3*3)
5. پروفیل بیضی رنگ الکترواستاتیک کوره‌ای


***این متن در قالب یک ریپورتاژ است و ملک فوری آن را رد یا تایید نمی کند***

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد بررسی قیمت و نحوه خرید سایبان چتری پایه وسط و پایه کنار