فروش ویلا 5 میلیارد تومان در ساحل زیباکنار

NjOsR
ملک فوری پنجشنبه 24 اسفند 1402 ارسال نظر

در این مقاله از وب سایت ملک فوری قصد داریم برای آن دسته از عزیزانی که به دنبال ویلا تا 5 میلیارد تومن هستند موارد شکاری و خوبی را معرفی نماییم.

تبلیغات با قیمت مناسب

زیباکنار، نگین ساحلی دریای خزر، با چشم‌اندازهای ساحلی بی‌نظیر، آب و هوای دل‌انگیز و امکانات رفاهی متنوع، به یکی از مقاصد محبوب برای خرید ویلا تبدیل شده است. در این مقاله، به معرفی چند ویلا 5 میلیاردی در ساحل زیباکنار می‌پردازیم که فرصتی عالی برای سرمایه‌گذاری و یا سکونت در این منطقه ساحلی زیبا به شمار می‌ روند. زیباکنار به دلیل پتانسیلی که دارد این روزها قیمت ملک و املاک در این بخش کمی بالا رفته است اما شما نعمت ساحل را در زیباکنار همیشه خواهید داشت فاصله کم زیباکنار تا ساحل و همچنین منطقه آزاد انزلی سبب شده است این روزها زیباکنار رشد چشمگیری را در بین دیگر بخش های گیلان داشته باشد، اگر بودجه ای 5 میلیاردی دارید و قصد خرید ویلا در زیباکنار رادارید توصیه میکنیم ابتدا ویلاهای پایین که تا 5 میلیارد برای شما لیست شده اند را بازدید نمایید و اگر این ویلا مطابق با سلایق شما نبود به راحتی با همکاران ما در ملک فوری ارتباط برقرار نمایید تا موارد بهتری را طبق سلایق خودتان برایتان ارسال نمایند.

ویلا استخر دار 445 متری
ویلا ساحلی دو نبش 306 متری در زیباکنار
ویلا استخر دار 450 متری
ویلا استخر دار 256 متری
ویلا شهرکی 360 متری 
ویلا لاکچری 240 متری با استخر
ویلا سند دار 300 متری در زیباکنار
ویلا لاکچری با استخر 252 متری در زیباکنار
ویلا استخر دار 430 متری 
ویلا سند دار 285 متری در زیباکنار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه خرید ویلا در ساحل زیباکنار، می‌ توانید با همکاران ما در ملک فوری ارتباط بگیرید.

 

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد فروش ویلا 5 میلیارد تومان در ساحل زیباکنار

برچسب ها : ویلا گیلان خرید ویلا ویلا ساحلی ویلا سند دار ویلا تا 5 میلیارد