زیباکنار در نقشه

Zibakenar-in-map
ملک فوری یکشنبه 02 اردیبهشت 1403 ارسال نظر

در این مقاله از وب سایت ملک فوری به موقعیت جغرافیایی و دقیق زیباکنار در نقشه پرداخته ایم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

تبلیغات با قیمت مناسب

زیباکنار در شمال غربی استان گیلان و در دهستان لشت نشاء شهرستان رشت واقع شده است. این منطقه از شمال به دریای خزر، از جنوب به لشت نشاء، از شرق به خشکبیجار و از غرب به کیاشهر محدود می‌ شود. در نقشه، زیباکنار به عنوان یک منطقه ساحلی با خط ساحلی طولانی و شنی به وضوح قابل مشاهده است. جاده اصلی رشت – انزلی از این منطقه عبور می‌کند و دسترسی به زیباکنار را از طریق زمینی آسان می‌ کند. همچنین شما می توانید برای خرید و بازدید از ویلاهای زیباکنار به صفحه " ویلا در زیباکنار " مراجعه کنید.

همچنین بخوانید: فاصله زیباکنار تا تهران چقدر است؟

جاذبه‌های گردشگری در زیباکنار

در نقشه زیباکنار، جاذبه‌های گردشگری متعددی مانند ساحل زیباکنار، پارک ملی بوجاق، منطقه ساحلی چاف و چمخاله، پل چوبی زیباکنار و بازار سنتی زیباکنار به طور دقیق مشخص شده‌اند.

فاصله از شهرهای مهم تا زیباکنار:

فاصله تهران تا زیباکنار: حدود 345 کیلومتر
فاصله رشت تا زیباکنار: حدود 25 کیلومتر
فاصله انزلی تا زیباکنار: حدود 15 کیلومتر

مکان‌های دیدنی در اطراف زیباکنار:

پارک جنگلی لاکان: در 15 کیلومتری زیباکنار
تالاب امیرکلایه: در 10 کیلومتری زیباکنار
منطقه آزاد انزلی: در 15 کیلومتری زیباکنار

نکاتی برای مسیریابی زیباکنار:

در ایام تعطیل و فصل سفر، ترافیک در جاده‌های منتهی به زیباکنار سنگین می‌شود، لذا بهتر است زمان سفر خود را طوری برنامه‌ریزی کنید که از ترافیک سنگین در امان باشید.
زیباکنار در نقشه، به مثابه نگینی درخشان در ساحل دریای خزر خودنمایی می‌کند. این منطقه با جاذبه‌های گردشگری متنوع، امکانات رفاهی و اقامتی مناسب و دسترسی آسان، مقصدی ایده‌آل برای سفر و تفریح در شمال کشور است.

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد زیباکنار در نقشه

برچسب ها : زیباکنار در نقشه زیباکنار عکس زیباکنار نقشه زیباکنار