6 زمین مسکونی آماده ساخت در گیلان

AmUtY
ملک فوری جمعه 18 خرداد 1403 ارسال نظر

در این مقاله از وب سایت ملک فوری قرار است 6 زمین مسکونی آماده ساخت در گیلان را که دارای قیمت مناسبی هستند به شما معرفی نماییم

تبلیغات با قیمت مناسب

گیلان، نگین سبز شمال ایران، با طبیعت بکر و آب و هوای دل‌انگیز، همواره مقصدی جذاب برای سرمایه‌ گذاری و سکونت بوده است. اگر به دنبال زمینی مسکونی برای ساخت خانه رویایی خود در این خطه سرسبز هستید، این مقاله برای شماست. در اینجا 6 مورد از زمین ‌های مسکونی آماده ساخت در گیلان را معرفی می‌ کنیم که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. با توجه به زمین هایی که در بخش پایین برای شما لیست کرده ایم چنانچه تصمیم به خرید زمین برای ساخت و ساز دارید زمین های اشاره شده می توانند موارد ایده آلی باشند این زمین ها در گیلان با توجه به لوکیشن ساحلی و موقعیت عالی که دارند مناسب برای ساخت و ساز هستند. لازم به ذکر است قیمت‌ ها حدودی هستند و ممکن است با توجه به شرایط بازار تغییر کنند. برای اطلاعات بیشتر و دقیق‌ تر در مورد هر زمین، می توانید با همکاران ما در ملک فوری تماس حاصل نمایید.

زمین 808 متری با پروانه ساخت دو طبقه در شیجان خمام
زمین با پروانه ساخت به متراژ 480 متر در خشکبیجار
200 متر زمین مسکونی با پروانه 80 متری در خشکبیجار
زمین 251 متری به شرط پروانه ساخت در گیلان
190 متر زمین مسکونی با پروانه ساخت در خشکبیجار
زمین 342 متر با پروانه ساخت در خشکبیجار

همچنین بخوانید: بهترین منطقه برای خرید زمین در گیلان

نکاتی برای انتخاب زمین مسکونی

در هنگام انتخاب زمین مسکونی، باید به فاکتورهای مختلفی مانند موقعیت مکانی، متراژ، قیمت، امکانات، نوع سند و چشم‌ انداز توجه کنید. همچنین، مهم است که از قوانین و مقررات مربوط به ساخت و ساز در منطقه مورد نظر خود اطلاع داشته باشید. امیدواریم این مقاله در انتخاب زمین مسکونی مناسب در گیلان به شما کمک کند. برای بازدید از زمین های بیشتر می توانید از صفحه زمین در گیلان بازدید نمایید.

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد 6 زمین مسکونی آماده ساخت در گیلان

برچسب ها : زمین در گیلان خرید زمین زمین فروشی سرمایه گذاری گیلان