آموزش کامل ثبت نام در در سامانه فرزند سوم

BmBNP
ملک فوری دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ارسال نظر

در این مقاله از وب سایت ملک فوری آموزش کامل ثبت نام در در سامانه فرزند سوم را به شما آموزش داده ایم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید

تبلیغات با قیمت مناسب

تولد فرزند سوم، اتفاقی مبارک و پر از شادی است. دولت جمهوری اسلامی ایران با هدف حمایت از خانواده‌ها و تشویق به فرزندآوری، اقدام به ارائه تسهیلات و بسته‌های حمایتی برای خانواده‌های دارای فرزند سوم و بیشتر نموده است. یکی از این تسهیلات، ثبت نام در سامانه فرزند سوم و دریافت زمین رایگان است. در این مقاله، به شما آموزش می ‌دهیم که چگونه به صورت گام به گام در این سامانه ثبت نام کنید و از مزایای آن بهره‌ مند شوید.

آموزش ثبت نام در سامانه فرزند سوم

متقاضیان ثبت نام و دریافت تسهیلات زمین و مسکن در مرحله اول باید به سامانه طرح های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.  و بعد از مراجعه به این سایت طبق تصویر زیر روی گزینه ای که با فلش کشیده شده است کلیک کنید در این مرحله نیاز است که شخصی که در حال ثبت نام است اگر به صورت حقوقی است حقوقی و در غیر اینضورت حقیقی را انتخاب نماید.

ثبت نام در سامانه زمین برای فرزند سوم

 پس از ثبت نام متقاضیان می توانند در صورت واجد شرایط بودن، سایر اقدامات لازم برای دریافت زمین و مسکن را به انجام رسانده و یا قوانین و مقررات مربوط به آنها صورت خواهد گرفت. شما می توانید در صورت داشتن هر گونه سوالی به چت آنلاین این سایت مراجعه کرده و از بخش سوالات متداول درخواستتان را بررسی نمایید، لازم به ذکر است که ثبت نام در این سامانه تنها به صورت اکترونیکی امکان پذیر است و به صورت حضوری این امکان وجود ندارد.


برای بهره‌مندی از این طرح، متقاضیان باید واجد شرایط زیر باشند:

حداقل دارای سه فرزند باشند.
فرزند سوم از ابتدای سال ۱۳۹۹ به دنیا آمده باشد.
فرزند سوم پس از تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت متولد شده باشد.
متقاضی و فرزند سوم سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا را داشته باشند.
نرخ باروری شهرستان محل زادگاه پدر یا فرزند، بر اساس سرشماری نفوس و مسکن و اعلام مرکز آمار ایران، از 2.5 درصد بیشتر نباشد.

نکات مهم در رابطه با زمین فرزند سوم:

1. ثبت نام در این طرح به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری به هیچ ارگانی نیست.
2. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام شامل: شناسنامه و کارت ملی پدر و مادر، شناسنامه فرزندان، گواهی ولادت فرزند سوم و مدارک سکونت در شهر مورد تقاضا است.
3. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سامانه مربوطه مراجعه کنند.
این طرح فرصتی مناسب برای خانواده‌های دارای فرزند سوم و بیشتر است تا صاحب مسکن یا زمین شوند. با مطالعه دقیق شرایط و ارائه مدارک لازم، می‌توان از مزایای این طرح بهره‌مند شد.

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد آموزش کامل ثبت نام در در سامانه فرزند سوم

برچسب ها : سامانه فرزند سوم آموزش ثبت نام