روستای خرطوم شفت کجاست؟

Where is Khartoum Shaft village
ملک فوری دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 ارسال نظر

روستای خرطوم شفت یکی از جاذبه های طبیعی بکر استان گیلان است که در چند وقت اخیر افراد زیادی را با دریاچه و طبیعت زیبایی که دارد به سمت خود می کشاند

تبلیغات با قیمت مناسب

روستای خرطوم از توابع شهرستان شفت استان گیلان است. این روستا همچون سایر روستاها و مناطق گیلان بسیار سرسبزو دیدنی است. از جاذبه های روستای خرطوم، دریاچه خرطوم است که در کنار سرسبزی کم نظیر منطقه زیبایی اش دوچندان شده است. استان گیلان به عنوان نگین شمال ایران، سرشار از روستاهای سرسبز و دیدنی است که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. یکی از این روستاها، روستای خرطوم در شهرستان شفت است. این روستا با طبیعت بکر و جاذبه‌های طبیعی، گویی نگینی در میان انبوه درختان و طبیعت خودنمایی می‌ کند. 

جاذبه های گردشگری اطراف روستای خرطوم شفت

طبیعت: خرطوم از جمله روستاهای سرسبز و خوش آب و هوای گیلان است که در دامنه کوه و در میان شالیزارها و جنگل‌ها قرار گرفته است. این روستا با داشتن آب و هوایی معتدل و مطبوع، در هر فصل از سال زیبایی خاص خود را دارد.

دریاچه: یکی از جاذبه‌های اصلی روستای خرطوم، دریاچه‌ی آن است. این دریاچه که در میان جنگل قرار گرفته، با آرامش و سکوت خود، مکانی عالی برای تفریح و relaxation است.
مردم: مردم روستای خرطوم به مهمان‌نوازی و خونگرمی معروف هستند. اهالی این روستا با آغوش باز از گردشگران استقبال می‌کنند و آن‌ها را با فرهنگ و آداب و رسوم خود آشنا می‌کنند.

آدرس روستای خرطوم شفت

از رشت: از رشت به سمت فومن حرکت کنید. بعد از فومن، به سمت شفت بروید. در حدود 20 کیلومتری شفت، به روستای خرطوم خواهید رسید.
از لاهیجان: از لاهیجان به سمت دیلمان حرکت کنید. بعد از دیلمان، به سمت شفت بروید. در حدود 20 کیلومتری شفت، به روستای خرطوم خواهید رسید.
از شفت: از شفت به سمت فومن حرکت کنید. در حدود 10 کیلومتری شفت، به روستای خرطوم خواهید رسید.
 

امیدواریم از این مقاله از وب سایت ملک فوری استفاده کرده باشید

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد روستای خرطوم شفت کجاست؟

برچسب ها : خرطوم خرطوم شفت روستای خرطوم