لیست بهترین ویلاهای خشکبیجار بهار 1403

Best vills in khoshkebijar
ملک فوری یکشنبه 28 مرداد 1403 ارسال نظر

در این مقاله قصد داریم در مورد از بهترین ویلاهای خشکبیجار در بهار 1403 به شما معرفی نماییم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید

تبلیغات با قیمت مناسب

به دنبال خرید ویلایی رویایی در خطه سرسبز شمال و در نزدیکی ساحل هستید؟ خشکبیجار، با جاذبه های طبیعی و آب و هوای دلنشین، می تواند مقصدی ایده آل برای شما باشد. در این مقاله، ملک فوری 10 تا از بهترین ویلاهای خشکبیجار را به شما معرفی می کند که با قیمتی مناسب و موقعیتی عالی، انتخابی بی نظیر برای شما خواهند بود. تمامی ویلاهایی که در این لیست به شما معرفی می شود ویلاهای منتخب برای بهار 1403 هستند، ویلاهای زیر به دلیل قیمت های مناسب، متریال عالی، ساخت با کیفیت، لوکیشن ساحلی و موقعیت خوب در این لیست قرار گرفته اند. با کلیک بر روی هر ملک می توانید به اطلاعات و جزئیات کامل ملک دسترسی داشته باشید.

ویلا دو خواب 352 متری در رودپشت خشکبیجار
ویلا نوساز به مساحت 200 متر در خشکبیجار
ویلا روستایی به مساحت 170 متر در خشکبیجار
ویلا نوساز 500 متری در تمل خشکبیجار
ویلا شهری 212 متری در خشکبیجار
ویلا نوساز به مساحت 200 متر در خشکبیجار
ویلا دوبلکس 170 متری در خشکبیجار
ویلا شهری به مساحت 213 متر در خشکبیجار
ویلا نوساز در باغچه بنه خشکبیجار
ویلا شهری 180 متر و بنا 80 متر در خشکیجار

همچنین بخوانید: بهترین شهرهای گیلان برای زندگی

در این مقاله، ملک فوری 10 تا از بهترین ویلاهای خشکبیجار را به شما معرفی کرد که با قیمت های مناسب، مدارک قانونی کامل، موقعیت های جغرافیایی مناسب و امکانات متنوع، می توانند نیاز هر خریداری را برآورده کنند. ملک فوری با ارائه مشاوره رایگان و خدمات جامع در تمام مراحل خرید ویلا، در کنار شما خواهد بود تا بهترین انتخاب را داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده تمامی ویلاها به صفحه " ویلا در گیلان " مراجعه نمایید.

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد لیست بهترین ویلاهای خشکبیجار بهار 1403

برچسب ها : ویلا خشکبیجار خرید ویلا ویلا گیلان