عکس بوجاق کیاشهر

aks bojagh kiashahr
ملک فوری پنجشنبه 24 خرداد 1403 ارسال نظر

پارک ملی بوجاق با مساحت ۳۴۳۳ هکتار در استان گیلان و شهرستان آستانه اشرفیه، شهر کیاشهر واقع شده و به دلیل شناسایی ۳۲۱ گونه پرنده، به بهشت پرندگان مهاجر معروف است.

تبلیغات با قیمت مناسب

پارک ملی بوجاق با مساحت ۳۴۳۳ هکتار در استان گیلان و شهرستان آستانه اشرفیه، شهر کیاشهر واقع شده و به دلیل شناسایی ۳۲۱ گونه پرنده، به بهشت پرندگان مهاجر معروف است. این پارک ملی دارای ویژگی‌ های منحصربه‌ فردی است و تاکنون ۳۱۲ گونه گیاهی از ۹۱ جنس و ۲۱ تیره در تالاب بوجاق شناسایی شده ‌اند که بیش از ۲۲ درصد از گیاهان پارک را تشکیل می ‌دهند. 

عکس بوجاق کیاشهر

همچنید بخوانید: درباره پارک ملی بوجاق کیاشهر

آدرس بوجاق کیاشهر در نشان

آدرس بوجاق کیاشهر در بلد

اگر به دیدن پرندگان علاقه دارید، بهترین زمان برای بازدید پاییز و زمستان است، زیرا در این فصول بیش از ۲۰۰ گونه پرنده مهاجر به تالاب می ‌آیند. با این حال، در بهار و تابستان نیز می ‌توانید از سرسبزی و موجودات بومی تالاب لذت ببرید. با کمی پیاده ‌روی در انتهای پارک به دریا می ‌رسید و می ‌توانید از تمشک ‌های وحشی که در سراسر بوته‌ ها می‌ رویند، بچشید. 

این پارک در بندر کیاشهر قرار دارد و پس از عبور از نیزار ها و پل چوبی، قایق ‌سواری در تالاب و رسیدن به دریا نیز از جذابیت ‌های آن محسوب می ‌شود. جالب است بدانید تنها پستاندار دریای خزر، یعنی فک خزری نیز در این محدوده زندگی می ‌کند.

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد عکس بوجاق کیاشهر

برچسب ها : کیاشهر پارک