عکس ساحل چمخاله

aks sahel chamkhaleh
ملک فوری پنجشنبه 14 تیر 1403 ارسال نظر

شهر چمخاله در نزدیکی لنگرود واقع شده و اکنون به عنوان یکی از شهر های شهرستان لنگرود شناخته می‌ شود. فاصله چمخاله تا مرکز لنگرود حدود ۱۰ کیلومتر است.

تبلیغات با قیمت مناسب

شهر چمخاله در نزدیکی لنگرود واقع شده و اکنون به عنوان یکی از شهر های شهرستان لنگرود شناخته می‌ شود. فاصله چمخاله تا مرکز لنگرود حدود ۱۰ کیلومتر است. این شهر دارای زمین‌ های زیادی است که کشاورزی در آن رونق بسیاری دارد. نزدیکی به دریا و وجود یک رود بزرگ با عمق ۶ متر، جذابیت این شهر تاریخی را برای گردشگران دو چندان کرده است. چمخاله به عنوان دومین قطب توریستی استان گیلان پس از بندر انزلی شناخته می‌ شود و در سال ۱۳۹۰ توسط وزارت کشور به عنوان بهترین ساحل استان گیلان معرفی شد. شهر چاف و چمخاله در شهرستان لنگرود و استان گیلان قرار دارد. برای رسیدن به این ساحل، می‌ توانید ابتدا به شهر رشت رفته و سپس ۵۰ کیلومتر به سمت استان مازندران حرکت کنید تا به لنگرود برسید. از آنجا، مسیر ۱۰ کیلومتری تا چمخاله را طی کنید تا به ساحل برسید.

عکس ساحل چمخاله

آدرس ساحل چمخاله در نشان
آدرس ساحل چمخاله در بلد

اگر از استان مازندران قصد سفر به چمخاله را دارید، کافی است از شهر چابکسر که نخستین شهر گیلان از سمت شرق است، ۵۰ کیلومتر طی کنید تا به لنگرود برسید و سپس مسیر ۱۰ کیلومتری به چمخاله را طی کرده و به ساحل زیبا برسید. در سفر به چمخاله، می‌ توانید از دیدنی‌های نزدیک به این ساحل نیز بازدید کنید. رودخانه و تالاب چمخاله، پل چوبی چمخاله (پارک توسکا)، پل خشتی لنگرود و سورتمه سواری لنگرود از جمله این دیدنی‌ ها هستند.

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد عکس ساحل چمخاله

برچسب ها : چمخاله لنگرود