نقش خیابان بیستون

naghsheh khiyaban biston rasht
ملک فوری سه شنبه 19 تیر 1403 ارسال نظر

خیابان از ابتدای خیابان صفاری شروع شده و تا سبزه‌ میدان ادامه دارد. در طول این مسیر، بسیاری از کوچه‌ های معروف قرار دارند و در بخش اصلی، مغازه‌ های تجاری و واحد های اداری و تجاری دیده می‌ شود.

تبلیغات با قیمت مناسب

خیابان از ابتدای خیابان صفاری شروع شده و تا سبزه‌ میدان ادامه دارد. در طول این مسیر، بسیاری از کوچه‌ های معروف قرار دارند و در بخش اصلی، مغازه‌ های تجاری و واحد های اداری و تجاری دیده می‌ شود.  کوچه‌ های بهزادی، افتخار، بقراط، مستوفی، نوری، شهید عادلی و انوشیروان از کوچه‌ های معروف محله بیستون هستند. برخی از این کوچه‌ ها بن‌بست بوده و برخی به خیابان‌ های معلم، استاد سرا و پیر سرا متصل می‌ شوند. یکی از مناطق درجه یک این محله برای خرید ملک، کوچه‌ های انام است که از یک طرف به بیستون، از طرف دیگر به بلوار هشت دی و بلوار رشتیان منتهی می‌ شوند. این کوچه‌ ها به دلیل پهن بودن و موقعیت مکانی خوب، بسیار مورد توجه قرار دارند.

 

نقشه خیابان بیستون رشت

از مکان‌ های مهم این منطقه می‌ توان به کلیسا، بیمارستان فامیلی، موزه بیستون و پاساژ بیستون (مجتمع تجاری) اشاره کرد. پاساژ بیستون با قدمت زیاد، محل فعالیت بسیاری از کسبه با مشاغل مختلف است، البته بیشتر مغازه‌ ها به کار های الکتریکی مشغول هستند. مغازه‌ های طبقات بالایی همچنان قدیمی بوده و به‌ روز نشده‌ اند. از موزه تا بعد از پاساژ بیستون معمولاً رفت‌ و آمد زیادی وجود دارد که به دلیل وجود همین پاساژ است. کلیسا نیز دقیقاً روبه‌روی پاساژ قرار دارد. خیابان بیستون در ساعات ظهر و عصر بین ساعت 7 تا 9 شب، بار ترافیکی زیادی دارد. این به این دلیل است که این خیابان تنها راه ارتباطی مناطق یخسازی و چمارسرا به مرکز شهر محسوب می‌ شود.

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد نقش خیابان بیستون

برچسب ها : بیستون رشت