پارک دانشجو رشت

aks park daneshjo rasht
ملک فوری یکشنبه 24 تیر 1403 ارسال نظر

پارک دانشجو رشت یکی از قدیمی ترین پارک های رشت است که در ورودی خیابان حمیدیان و در نزدیکی خیابان یخسازی واقع شده و محلی برای تفریح ساکنن این منطقه ایجاد کرده است

تبلیغات با قیمت مناسب

پارک دانشجوی رشت که توسط شهرداری رشت در سال ۱۳۷۷ تاسیس شد، یکی از نقاط جذاب برای تفریح و سرگرمی مردم است. این پارک با مساحتی حدود ۷۰ هزار متر مربع در ورودی شهر رشت واقع شده و گزینه ‌ای عالی برای بازی، ورزش و پیاده‌ روی به شمار می ‌آید.

یکی از ویژگی‌ های بارز پارک دانشجو، وجود یک آبگیر طبیعی بسیار زیباست که بازدید کنندگان می‌ توانند از قایق‌ های تفریحی و ماهیگیری در آن بهره ببرند. این آبگیر بزرگ، با مساحت ۲۳۰ هزار متر مربع، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می ‌کند. کسانی که به پارک می ‌روند، معمولا بیشترین زمان خود را در کنار این آبگیر سپری می کنند و به مشاهده ماهیگیران می‌ پردازند.

پارک دانشجو رشت

آدرس پارک دانشجو رشت در نشان

آدرس پارک دانشجو رشت در بلد

برای دسترسی به پارک دانشجوی رشت، ابتدا باید به شهر رشت سفر کنید و سپس به سمت میدان یخسازی و کمربندی شهید بهشتی حرکت کرده و در نبش بلوار دانشجو به مقصد خواهید رسید. می‌ توانید از هر نوع وسیله مسافربری برای سفر به رشت استفاده کنید. این پارک به دلیل امکانات متعدد و فضای سبز فراوان، به یکی از مکان‌های محبوب برای خانواده ‌ها و علاقه‌ مندان به طبیعت تبدیل شده است.

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد پارک دانشجو رشت

برچسب ها : پارک دانشجو رشت