تولید انواع سینی کابل و تجهیزات سینی برق در تهران

mNjYkyt
ملک فوری شنبه 27 مرداد 1403 ارسال نظر

سینی کابل، یکی از تجهیزات پرکاربرد در تاسیسات الکتریکی محسوب می‌شود و برای مواردی چون محافظت از سیم‌ها و کابل‌‌های برق در برابر آسیب‌ها برای صنایع مختلف و ساختمان‌ها، منظم کردن کابل‌ها و رساندن نیروی برق از تابلوهای برق به دستگاه های موجود در کارخانه های صنعتی، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تبلیغات با قیمت مناسب

سینی کابل، یکی از تجهیزات پرکاربرد در تاسیسات الکتریکی محسوب می‌شود و برای مواردی چون محافظت از سیم‌ها و کابل‌‌های برق در برابر آسیب‌ها برای صنایع مختلف و ساختمان‌ها، منظم کردن کابل‌ها و رساندن نیروی برق از تابلوهای برق به دستگاه های موجود در کارخانه های صنعتی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین ما قصد داریم علاوه‌بر قیمت سینی کابل و نرخ روز آن معرفی سینی‌‌کابل، لوازم جانبی آن در هنگام نصب هم به شما معرفی کنیم.

گروه صنعتی تهران سینی کابل را بیشتر بشناسید

قبل از آشنایی با سینی‌ کابل و تجهیزات آن خوب است بدانید که گروه صنعتی ما با داشتن ۱4 سال سابقه کار، یکی از مراکز تولید کننده سینی کابل و تجهیزات متعلقات به آن در بازار تهران است. در حقیقت تمام تلاش ما، ارائه محصولات با کیفیت و متناسب با خواست و نظر مشتری بوده که توانسته‌ایم در این موضوع موفق شویم.

تولید انواع سینی کابل و تجهیزات سینی برق در تهران

در واقع مشتریان ما می‌توانند نربان کابل و تچهیزات مربوط به این نوع محصولات را با تضمین بهترین قیمت و کیفیت تهیه کنند. همچنین این امکان در اختیار آن‌ها قرار دارد تا قبل از خرید سینی کابل، با متخصصان ما در این زمینه مشورت کنند.

راجع به سینی کابل بیشتر بدانید

سینی کابل در حقیقت یک چارچوب‌های فلزی یا پلاستیکی برای راحتی در نظم‌دهی، هدایت و شناسایی سیم‌کشی‌های متعدد مربوط به خصوص مکان‌هایی مانند نیروگاه‌ها و کارخانجات و همچنین ساختمان‌های مسکونی است. علاوه‌برآن، محافظت از کابل‌ها در مقابل ضربات، آسیب‌های محیط و همچنین تفکیک و متمایز نمودن کابل‌ها به کمک منافذ موجود در کف و دیواره‌های سینی کابل، از مهم‌ترین وظایف آن‌ها محسوب می‌شود. در واقع ساده‌تر شدن تغییر سیم‌کشی، یکی از مهم‌ترین کاربردهای سینی کابل‌ها هستند که از نظر جنس، تعداد خم و همچنین کاربرد، در دسته‌های مختلفی تولید می‌شوند.

سینی کابل چه انواعی دارد؟

اگر بخواهیم انواع سینی کابل‌ها قیمت انواع آن مانند قیمت نردبان کابل را به شما معرفی کنیم، می‌توان این محصول را اینگونه دسته‌بندی کرد:
* انواع سینی‌کابل از نظر کاربرد
پرکاربردترین سینی‌کابل‌ها در این بخش مواردی چون سینی کابل مشبک یا پانچ‌شده، سبدی، کانالی و نردبانی است.
* انواع سینی‌کابل از نظر جنس
مهم‌ترین محصولات در این دسته شامل سینی‌کابل‌های فولادی، آلومینیومی و استیلی است.
* انواع سینی‌کابل از نظر تعداد خم
کابل‌ها از نظر تعداد خم نیز به دسته‌های دوخم، چهار خم و شش خم تقسیم می‌شود.
تولید انواع سینی کابل و سینی برق در تهران سینی کابل

لوازم جانبی سینی کابل چیست؟

برای نصب سینی کابل‌ها نیز نیازمند ابزار جانبی جهت اتصال به یکدیگر و برقراری ارتباط میان اجزا هستیم که شامل موارد زیر است:
درب سینی کابل
این ابزار به منظور جلوگیری از ریزش آب، گرد و غبار، ورود جانوران و عوامل دیگر، روی سینی‌ها نصب می‌شوند که دقیقا
متناسب با اندازه عرض سینی کابل باید انتخاب شود. این هم در نظر داشته باشید که چون درب سینی‌ کابل‌ها باری را حم
نمی‌کنند، دارای ضخامت کمتر نسبت به خود سینی‌ است.
* رابط سینی کابل
رابط‌ها، سینی‌ کابل‌ها را به یکدیگر وصل می‌کند تا درز بین دو سینی پر شود.
* زانو سینی کابل
از این وسیله برای مکان‌هایی استفاده می‌شودکه نیاز به نصب سینی به صورت شکل L است. زانویی در حقیقت همان رابط
سینی کابل در قسمت‌ کنج به حساب می‌آید.
* سه راهی و چهارراهی سینی
از سه راهی و چهارراهی‌ها برای ارتباط دادن چند سینی کابل در یک مرکز استفاده می‌شود. در واقع زمانی که نیاز به عبور سینی کابل از سه یا چهار مسیر است باید از این ابزار استفاده کرد.
* ساپورت سینی کابل
ساپورت‌ها نیزوظیفه تحمل و نصب سینی کابل‌ها را برعهده داشته که دارای زوایای مختلفی بوده و به سه دسته زمینی، دیواری و سقفی تقسیم می‌شود. این ابزار به صورت ثابت یا متغیر، قابل تنظیم و نصب است.
*نردبان کابل
نردبان کابل وسیله‌ای است که به شکل نردبان ساخته شده و وظیفه هدایت، انتقال سیم و کابل برق را برعهده دارد.

تولید و نصب انواع سینی کابل برق در بازار

در پایان باید گفت

امروزه از سینی کابل‌ها برای کاربردهایی چون کابل‌کشی در بخش‌های حساس پروژه‌های صنعتی، عبور دادن و هدایت کابل‌های فیبر نوری، خطوط انتقال برق با ولتاژ بالا و کابل‌کشی شبکه و سیستم‌های مخابراتی، به وفور استفاده می‌شود. بنابراین می‌توان از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت سینی کابل به مواردی چون جنس ورق های به کار رفته در ساخت، نوع فرآیند آبکاری و نوسانات ارز اشاره کرد.

پس اگر به دنبال یک تولید کننده سینی کابل معتبر هستید و اطلاع از قیمت‌های روز مربوط به خرید نردبان کابل، سینی کابل و لوازم جانبی آن از دغدغه‌های اصلی شما به‌شمار می‌رود، گروه صنعتی تهران سینی کابل یکی از آن‌ها است.

*** این متن در قالب یک رپورتاژ بوده و ملک فوری آن را رد یا تایید نمی کند***

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد تولید انواع سینی کابل و تجهیزات سینی برق در تهران