لاکانی رشت منطقه چند است؟

LAKANI
ملک فوری دوشنبه 26 شهریور 1403 ارسال نظر

لاکانی رشت منطقه چند است؟ در این مقاله از وب سایت ملک فوری به منطقه لاکانی رشت پرداخته ایم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید

تبلیغات با قیمت مناسب

 

خیابان لاکانی شهر رشت واقع در شهرداری منطقه 2 ، یکی از مهمترین و بهترین خیابان های شهر بوده که دسترسی به نقاط مختلف و همچنین مهم شهر را آسان و سریع میکند که شامل سبزه میدان و معابر مهم دیگری مانند بلوار 22 بهمن و رودباری و حافظ و خیابان 17 شهریور و همچنین بلوار ضیابری میشود. خانه ها و ساختمان های این منطقه لوکس و لاکچری بوده و به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار هستند که متقاضیان زیادی دارند و مردم این خیابان را به عنوان محل زندگی خود انتخاب میکنند. ساخت و ساز ملک در این خیابان بسیار رواج دارد و هرروز شاهد شروع ساخت یک ملک جدید هستیم و در نتیجه هیچوقت با کمبود ملک در این محدوده مواجه نیستیم و این خیابان از بافت قبلی خود خارج شده و یک شکل جدیدی طی سالهای اخیر به خود گرفته است که بسیاری از ساکنین قدیمی این منطقه را متعجب کرده است.

نقشه خیابان لاکانی رشت

خیابان لاکانی از جمله مناطقی بوده که از لحاظ امکانات بسیار کامل بوده و هیچ کمبودی ندارد و شما هیچوقت به مشکل بر نمی خورید چرا که این خیابان  تمام امکانات مورد نیاز را تامین میکند و همچنین بسیاری از فروشگاه های تجهیزات تکنولوژی را در آن پیدا میکنید که مورد توجه بسیاری از نوجوانان بوده و علاقه آنها را به این منطقه زیاد میکند. به دلیل نزدیکی و دسترسی به بسیاری از مناطق شهر و همچنین نزدیکی زیاد به مرکز شهر مورد توجه بسیاری از ساکنین شهر و همچنین سایر افراد بوده اما به همین دلیل بسیار شلوغ و پر تردد بوده و هرروز شاهد ترافیک سنگینی بخصوص در شب هستیم که ممکن است برای برخی از افراد آزاردهنده باشد.

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد لاکانی رشت منطقه چند است؟

برچسب ها : لاکانی خیابان لاکانی لاکانی رشت