سبک دکوراسیون داخلی مراکشی

Moroccan style interior design
ملک فوری جمعه 22 دی 1402 ارسال نظر

یکی از منحصربه فرد ترین و شگفت انگیز ترین سبک های داخلی سبک مراکشی است. این سبک به عنوان سبک عجیب و غرب هم شناخته می‌شود. در سبک مراکشی از ترکیب چند سبک و چند فرهنگ استفاده می‌شود

تبلیغات با قیمت مناسب

سبک مراکشی

عجیب غریب اما جذاب و شگفت انگیز

یکی از منحصربه فرد ترین و شگفت انگیز ترین سبک های داخلی سبک مراکشی است. این سبک به عنوان سبک عجیب و غرب هم شناخته می‌شود. در سبک مراکشی از ترکیب چند سبک و چند فرهنگ استفاده می‌شود سبک مراکشی ترکیبی از کشور های عربی و آفریقایی ست. به علت ترکیب بودن چند سبک، تنوع در رنگ بندی داخلی هم بسیار زیاد به چشم می‌خورد که باعث جذابیت این سبک می‌شود. یکی از نکات این سبک استفاده از رنگ های شاد میباشد.در سبک مراکشی سقف خانه ها بلند میباشد و به همین علت با استفاده از تیر های چوبی و آهنگی ساخته می‌شود. در گیلان به این سبک سقف واشان نما گفته می‌شود که تیر ها کاملا مشخص میباشد و به جذابیت خانه ها می افزاید. دیوار های داخلی خانه به سبک مراکشی از گچ می باشد و رنگ دیوار ها از بژ و سفید در بیشتر مواقع استفاده می‌شود. رنگ های شاد تر و روشن تر برای سایر محیط های خانه استفاده می‌شود. رنگ های قرمز و آبی و نارنجی هم بیشتر روی مبلمان و وسایل دیگر خانه استفاده می‌شود.

دکوراسیون داخلی به سبک مراکشی
مبلمان در سبک مراکشی خاص و منحصر به فرد هستند. به این صورت که در بیشتر مواقع روی مبلمان طراحی ها و نقش و نگار و منبت کاری انجام می‌شود. در سبک مراکشی از کاشی های پر نقش و نگار بیشتر استفاده می‌شود.در دکوراتیو کردن فضای داخلی از لوازم سنتی مثل فانوس های رنگارنگ که یکی از لوازم اصیل مراکش است، زیاد استفاده می‌شود. بهتر است در استفاده از فانوس ها حتما رنگارنگ مورد استفاده قرار بگیرد. استفاده از صنایع دستی مراکشی هم به زیبایی بیشتر خانه شما می افزاید.

دکوراسیون داخلی به سبک مراکشی

سبک مراکشی را عجیب غریب ترین سبک می‌نامند. اما من این سبک را زیباترین و پر انرژی ترین سبک مینامم.

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد سبک دکوراسیون داخلی مراکشی

برچسب ها : دکوراسیون داخلی دیزاین سبک مراکشی مسعود صیادی طراحی داخلی انواع دکوراسیون دکور خانه دکوراسیون داخلی منزل