انواع کوسن ها در دکوراسیون داخلی

How to arrange cushions on a sofa
ملک فوری چهار شنبه 10 خرداد 1402 ارسال نظر

کوسن ها جزء وسایل تزئینی و نقش به سزایی در دکوراسیون خانه دارد،برای تنوع و تغییر مبلمان می توان از انواع کوسن ها در طرح ها و رنگ های متفاوت استفاده نمود

تبلیغات با قیمت مناسب

در این مطلب می خواهیم از نحوه چیدمان کوسن ها و ست کردن آن با مبلمان منزل سخن بگوییم. پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.  کوسن ها جزء وسایل تزئینی و نقش به سزایی در دکوراسیون خانه دارد،برای تنوع و تغییر مبلمان می توان از انواع کوسن ها در طرح ها و رنگ های متفاوت استفاده نمود که این امر برای زیبایی مبلمان بسیار تاثیرگذارخواهد بود. البته برای انتخاب کوسن ها باید نوع و سبک و رنگ مبلمان و حتی دیگر اجزای دکوراسیون منزل را در نظر بگیرید تا جلوه ی زیبا و جذاب تری را در خانه ایجاد بنمایید. درست چیدمان کوسن ها برای مبلمان در دکوراسیون داخلی منزل:

- چیدمان کوسن ها در مبلمان طرح ال
طرح و رنگ مناسب کوسن ها برای مبلمان
- هماهنگی کوسن ها با دکوراسیون
- کوسن ها با رنگ ها متضاد مبلمان
- کوسن برای مبلمان با طرح گلدار
ست کردن کوسن ها با مبلمان رنگ طوسی

- چیدمان کوسن ها در مبلمان طرح ال:


مبل های ال شکل از دسته سبک های مبلمانی است که دارای محبوبیت بین عموم و به دلیل کمتر اشغال کردن فضای نشیمن خواهان خاص خودش را دارد. برای چیدمان کوسن ها در این نوع سبک مبلمان بهتر است از دو ست سه تایی مختلف کوسن و یک عدد با سایز و طرح متفاوت  که از لحاظ شکل و اندازه و حتی رنگ با یکدیگر یکی نباشند انتخاب کنید. در دو طرف انتهایی مبل یک کوسن از هر ست در کنار هم قرار دهید و در وسط مبل هم همین کار را تکرار کنید با این تفاوت که آن یک عدد کوسن تک را به قسمت وسط اضافه کنید. 

- طرح و رنگ مناسب کوسن ها برای مبلمان:

کوسن ها از لحاظ طرح و رنگ از تنوع بسیار زیادی برخوردارند. انتخاب طرح کاور کوسن ها برای هر نوع سبک مبلمان بستگی به جنس پارچه، طرح و رنگ خود مبل ها دارد. بیشتر فرم کوسن ها فرم مربعی است که برای اکثر مبلمان ها مناسب می باشد، اما می توان از گونه های مختلفی از کوسن با فرم و اندازه های مختلف را استفاده نمود.
 و اگر مبل ها با پارچه های طرح دار باشد، بهتر است که از کوسن های با طرح های ساده انتخاب شود تا احساسی از خلوتی و با نظم بودن را به فضای خانه انتقال دهد. این امر برای مبل هایی با طر های ساده برعکس انجام خواهد شد.  

- هماهنگی نوع کوسن ها با دکوراسیون خانه:


 برای انتخاب کوسن ها باید نوع سبک دکوراسیون داخلی منزل را در نظر گرفت، بطور مثال اگر دکوراسیون منزل به سبک سنتی باشد کوسن های زری دوزی شده و  گلدوزی شده می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. اگر چیدمان منزل به سبک مدرن و امروزی باشد، کوسن های فانتزی میتواند ایده ال باشد. برای خانه های لوکس  بهترین انتخاب کوسن های طلایی و یا نقره ای در کنار یک شال مبل می تواند عالی باشد و جلوه خاصی در چیدمان ایجاد کند.

 

- کوسن ها با رنگ های متضاد مبلمان ها:

برای انتخاب رنگ ها در دکوراسیون منزل نباید خود را محدود نمود. می توان بدون ترس از رنگ‌ها در ایده پردازی خود بهره برده و به راحتی با هر هارمونی رنگ مورد نظر به دیزاین دکوراسیون منزل به وسیله کوسن ها پرداخت.  

- کوسن برای مبل ها با طرح های رنگی  راه راه :

اگر مبل ‌های منزل رنگی راه راه باشد، می توان از کوسن‌های رنگی استفاده نمود. کوسن‌ های رنگی در کنار مبلمان رنگی یک چیدمان سنتی را ارائه خواهد داد.

- کوسن برای مبل با طرح های گلدار:


در اتنخاب کوسن برای مبل های گلدار می توان از کوسن ‌های ترکیبی استفاده کرد.به این صورت که کوسن مبل گل‌ دار را با گل مبل و کوسن ساده ترکیب نمود. روش دیگر می توان از کوسن‌ های رنگی ساده به صورت ترکیبی و تک رنگ استفاده کرد. در مجموع همه ی این عوامل کاملا به سلیقه هر فرد و محیط اطراف بستگی خواهد داشت. به طور مثال اگر فردی  علاقه‌ مند به دکوراسیون شلوغ نباشد می تواند از کوسن‌ های که هارمونی رنگ آن با مبل هماهنگ بوده و به صورت ساده طراحی شده، استفاده برای منزل خود استفاده کند.

ست کردن کوسن ها با مبلمان به رنگ طوسی: 

از آنجایی که رنگ های خنثی مانند رنگ طوسی طرفداران بسیاری در بین مردم خواهند داشت و همچنین انتخاب کوسن برای این رنگ نیز بسیار راحت خواهد بود. به این دلیل که این نوع رنگ مبلمان با انواع کوسن‌ها با جنس‌ها و رنگ‌های گونگون به آسانی ست خواهند شد.

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد انواع کوسن ها در دکوراسیون داخلی

برچسب ها : انواع کوسن مبل دکوراسیون داخلی طراحی داخلی نرگس عسکری خواه