بهترین سایت های خرید سینک ظرف شویی

How to choose the best kitchen sinks and faucets
ملک فوری چهار شنبه 18 بهمن 1402 ارسال نظر

در این مطلب از وب سایت ملک فوری قصد داریم بهترین سایت های خرید سینک ظرفشویی را به شما معرفی کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید

تبلیغات با قیمت مناسب

بهترین سایت های خرید سینک ظرف شویی
انواع سینک ظرفشویی از نظر جنس
نحوه کارگذاری انواع سینک ظرف شویی

در گذشته شیرآلات تنها فقط ابزاری برای استفاده از آب در ساختمان ها بودند و هیچ توجه خاصی به شکل طراحی، رنگ و جنس آن ها نمی شد.  همینطور تنوع در انواع شیرآلات و سینک ها بسیار محدود بود. اما خوشبختانه به تازگی با پیشرفت های چشم گیر در صنعت، شاهد نمونه های بسیار شیک و مدرن در انواع شیرآلات و سینک ها و روز به روز در حال پیشرفته تر شدن و مدرن سازی شدن خواهیم بود. شیرآلات و سینک ظرفشویی جزء اجزای مهم در آشپزخانه خواهند بود که با توجه به سبک دکوراسیون منزل در مدل ها و طرح ها و جنس های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. اما تولیدات امروزه با توجه به تنوع های بسیار زیاد در تولید شیرآلات و انواع سینک ها دست شما در انتخاب صحیح و ایداه آل و حتی با کیفیت تر باز تر خواهد گذاشت.

همچنین بخوانید: سینک گرانیتی یا سینک استیل ضد زنگ

بهترین سایت های خرید سینک ظرف شویی

1. اولین سایتی که بهتر است برای خرید سینک ظرفشویی به سراغ آن بروید قطعا سایت دیجی کالا است، زیرا شما در دیجی کالا می توانید بدون تلف کردن وقت به صورت حضوری تنوع گسترده ای از سینک های ظرفشویی را مشاهده کنید همچنین مزیت استفاده از وب سایت دیجی کالا برای سینک ظرفشویی قیمت های متنوع آن است شما می توانید بازه قیمتی مورد نظر خود را انتخاب کرده و سینک ظرفشویی مورد نظرتان را برای خرید پیدا کنید.

2. سایت با سلام یکی دیگر از سایت هایی است که برای خرید سینک ظرفشویی می توانید به آن مراجعه کنید به طور کلی اگر قصد خرید سینک ظرفشویی به صورت آنلاین را دارید توصیه ما به شما استفاده از یکی از سایت های معرفی شده می باشد، تمامی این سایت ها نتیجه خود را از بابت اعتماد مشتریان پس داده اند و نگرانی از این بابت وجود ندارد تنها کافی است برای انتخاب به سایت باسلام مراجعه کرده و سینک مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

3. اگر قصد خرید سینک ظرفشویی آنلاین را دارید، علاوه بر وب سایت های بالا ترب یکی از بهترین گزینه‌های شماست. این سایت با ارائه امکانات و خدمات متنوع، به شما کمک می‌کند تا خریدی مطمئن و مقرون به صرفه داشته باشید. شما در وب سایت ترب بعد از جستجو در کادر مربوطه می توانید با تنوع زیادی از سینک های ظرفشویی رو برو می شوید.

4. شما چه سایتی رو برای خرید سینک ظرفشویی معرفی میکنید؟

انواع سینک های ظرفشویی از نظر جنس :

سینک های ظرفشویی از تنوع بالایی برخوردار هستند و علاوه بر اینکه نقش قابل توجهی در طراحی و زیبایی آشپزخانه دارند، دارای کاربرد های فروانی هم می باشد. هر کدام از سبک های سینک ظرفشویی دارای زیبایی خاص خود را دارند و برای انواع سلیقه ها مناسب هستند که برخی در منازل با دکوراسیون سنتی استفاده خواهد شد برخی هم در منازل با دکوراسیون مدرن، که در ادامه انواع مختلف سینک را از نظر جنس به شما معرفی خواهیم کرد.

سینک ظرف شویی جنس استیل: 
سینک های ظرفشویی از جنس استیل بدون آلیاژ تولید خواهند شد تا در مقابل رطوبت و زنگ زدگی مقاوم باشد و تغییر رنگ ندهد. اما استفاده از برخی مواد شیمیایی باعث از بین بردن براقی سینک خواهد شد و آن را لکه دار و کدر نشان می دهد. بهترین روش برای تمیز کردن و خلاصی از شر لکه های سینک ظرفشویی استیل جوهر نمک و جرم گیر و یا آب و صابون و یک اسکاچ نرم خواهد بود. همچنین محلول سرکه و جوش شیرین هم می تواند در از بین بردن لکه ها بسیار موثر باشد. 

- سینک ظرف شویی از جنس شیشه ای:
استفاده از متریال های شیشه ای در هر جایی زیبایی چشمگیری خواهد داشت، به همین دلیل سینک های ظرف شویی شیشه ای را می توان در گروه متریال های مجلل و مدرن قرار داد. جنس شیشه آن شیشه های نشکن سکوریت بوده و از دوام و استحکام بالایی برخوردار می باشد و برای تمیزی می توان از آب وصابون، سرکه و شیشه شور استفاده نمود.
- سینک ظرف شویی جنس گرانیتی:
 این نوع سینک نسبت به سینک های شیشه مقاوم تر بوده و در تولید آن از سنگ گرانیت و درصدی رزین، رنگ و مواد دیگر استفاده خواهد شد. این نوع سینک ها جلوه بسیار زیبایی خواهند داشت و با توجه به طرح و مارک، قیمت آن ها متفاوت خواهد بود. بهترین پاک کننده برای سینک های گرانیتی، استفاده از سرکه سفید می باشد. سرکه سفید ماده ای کاملا طبیعی و بی خطر بوده و بهتر است هر چند وقت یک بار برای تمیز کردن سینک ظرف‌شویی از آن استفاده شود.
سینک ظرف شویی از جنس سنگی:
سنگ این نوع سینک ظرف شویی از جنس مرمر می باشد. و جزء مجلل و گران قیمت ترین مصالح محسوب می شود. ظاهر این نوع سینک بسیار زیبا و مدرن خواهد بود. از لحاظ مقاومت دارای دوام و استحکام بالایی می باشد، اما از جهت رنگ ثبات زیادی نخواهد داشت و به مرور زمان کدر خواهد شد.
- سینک ظرف شویی سرامیکی:
این نوع سینک از نظر مقاومت گزینه مناسبی در مقابل خط و خش خواهد بود و رنگ های آن معمولا سرامیکی سفید و شیری خواهد بود. اما انواع مشکی و تیره با توجه به سلیقه ی فردی تولید خواهد شد.

 

نحوه کارگذاری انواع سینک ظرف شویی:

سینک های ظرف شویی از لحاظ دسته بندی به سه نوع مختلف تقسیم خواهند شد که نحوه کارگذاری انواع سینک ظرف شویی متفاوت خواهد بود.

- نصب سینک ظرف شویی توکار:
برای نصب این نوع ظرف شویی اول کابینت ها برش داده می شود. سینک ظرفشویی از بالا بر روی کابینت ها قرار داده می شود و لبه های سینک بر روی کابینت ها قابل رویت خواهد و بطور معمول برجسته تر از سطح کابینت ها می باشد.

- نصب سینک های ظرف شویی روکار:
سینک های رو کار هم تا حدودی مانند سینک های توکار نصب خواهد شد. تفاوت اصلیس این نوع سینک ها قرار گرفتن در چارچوب آن می باشد که در پشت سینک های توکار کابینت قرار گرفته ولی سینک های روکار به صورتی می باشند که چارچوب آن ها در پشت آن ها قرار می گیرد و به دیوار متصل خواهد بود.
- نصب سینک های ظرف شویی زیرکار:
در آشپزخانه هایی که از سنگ کورین استفاده شده بهترین انتخاب سینک های زیرکار خواهد بود، که برای نصب آن اول سنگ برش داده می شود و سپس سینک از زیر کار نصب می شود.

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد بهترین سایت های خرید سینک ظرف شویی

برچسب ها : انواع سینک ظرفشویی دکوراسیون داخلی طراحی داخلی نرگس عسکری خواه