کاربرد بین بگ و یا مبل شنی در منزل

what is sandy sofa
ملک فوری سه شنبه 09 خرداد 1402 ارسال نظر

با مدرن تر شدن و تنوع بیشتر در انتخاب دکوراتیو و وسایل کاربری منزل جهت استراحت می توان یکی از مهیج ترین و جذاب ترین وسیله کاربردی موجود در بازار را به نام بین بگ و یا نام انگلیسی هپی چیر نام برد.

تبلیغات با قیمت مناسب

از آن جایی که این روز ها این روزها برای نشستن و استراحت نمودن در داخل منزل پیشنهادات متفاوتی وجود دارد، در زمان های قدیم این پیشنهادات کمی محدود تر بوده و فقط می توانستیم بر روی مبل های راحتی و تخت ها تکیه داده و استراحت کنیم. اما با مدرن تر شدن و تنوع بیشتر در انتخاب دکوراتیو و وسایل کاربری منزل جهت استراحت می توان یکی از مهیج ترین و جداب ترین وسیله کاربردی موجود در بازار را به نام بین بگ و یا نام انگلیسی هپی چیر نام برد. حتما تا حالا نام بین بگ به گوشتان خورده است؟ در ادامه قصد داریم از انواع و کاربرد آن در منزل صحبت کنیم.

بین بگ و یا به انگلیسی هپی چیر، مبل شادی چیست
ویژگی های بین بگ چیست
تنوع در بین بگ ها
روش تمیز کردن بین بگ ها
موارد مهم در تهیه بین بگ ها برای منزل

 

● بین بگ و یا به انگلیسی هپی چیر، مبل شادی چیست ؟

بین بگ و یا مبل شادی از اجزایی مانند: آستر که بیرونی ترین لایه آن می باشد و نقش نگهداری از ریزدانه های درون آن را دارد و این ریز دانه ها معمولا از جنس گرانول و یونولیت ساخته می شود که چون نرم و لطیف و سبک هستند که ریز بودن این دانه ها به فرم پذیری بیشتر آن کمک می کند. پوسته پارچه، که می توان از هر نوع پارچه ای مثل کتان، جیر، نانو و پلی استر و خز و چرم، تشکیل شده است. که با آمیخته شدن این اجزا ها نیز ساخته می شود. بین بگ نشیمن بسیار نرم و راحت با حالت پذیری دارد که معمولا برای ریلکسیشن استفاده می شود. بین بگ انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و در هنگام نشستن روی آن مانند خمیر بازی به هر شکلی فرم بدن داشته باشد را پوشش خواهد داد.

● ویژگی های بین بگ چیست؟

یکی از ویژگی های مبل شنی و یا بین بگ وزن کم آن، حدودا ۳ تا ۴ کیلو گرمی می باشد که به راحای می توان آن جا به جا کرده و یا حتی داخل خودرو قرار  داده و با خود به سفر برد. بین بگ ها نسبت به دیگر مبل های بادی سوراخ نمی شود و در مقابل هر نوع اشیاء تیز  مقاوم می باشد.

● تنوع در بین بگ ها :

در مبل های شنی و یا بین بگ ها می توان از پارچه های جیر و یا نخی و یا فوم های چرمی استفاده نمود که فرق این دو نوع پارچه تنها این است که پارچه های چرمی نسبت به پارچه های نخی از استحکام کمتری برخوردار است و اما پارچه ای هم از لحاظ ظاهری به زیبایی چرمی نمی باشد. بین بگ ها با تنوع بالا و در طرح ها و رنگ های بسیار زیاد باعث شده که با هر نوع سلیقه ای سازگار باشد و افراد با هر نوع سلیقه و ایده آل خود این مبل های راحت را پیدا و خریداری کنند. بین بگ ها به صورت تک نفره، دو نفره و سه نفره نیز موجود می باشند و هرشخصی می تواند بستگی به نیاز خود هر کدام را خریداری نمایند. از دیگر استفاده کاربردی بین بگ ها استفاده از آن بر روی آب می باشد، بصورتی که می توان آن را برگرداند و با نشستن بر روی آن شکل پذیری آن را تغییر داده و از آن استفاده نمود. بین بگ ها به نسبت مبل های شنی از مواد اولیه بهتر و الیاف مستحکم تری ساخته شده که از قابلیت استفاده بر روی آب نیز برخوردار می باشد. در همین راستا باید گفت که یکی از رایج ترین نوع تولیدات بین بگ ها، طراحی به صورت گرد و ساده می باشد و به راحتی روی زمین قرار می گیرد که باعث می شود فضای کم تری برای قرار دادن نیاز نباشد. البته بین بگ ها با ساختار های مختلف مربعی و مستطیلی شکل با الگو برداری از مبل های راحتی نیز در بازار موجود می باشند که بنا به سلیقه فردی و نوع نیاز می توان تهیه نمود. 

● روش تمیز کردن بین بگ ها :

اگر رویه بکار رفته دربین بگ ها قابلیت جدا شدن را داشته باشد به سادگی می توان مورد شستشو قرار داد. اما اگر بصورت یکپارچه بر روی بدنه بین بگ دوخته شده باشد با استفاده از شوینده های مناسب و سازگار با نوع جنس این نوع مبلمان را تهیه و به تمیزی محصول پرداخت.

● موارد مهم در تهیه بین بگ ها برای منزل :

بین بگ ها معمولا از جنس چرمی و یا برزنتی تهیه می شوند و قابل ذکر است که نوع چرمی آن بهتر می باشد. البته جنس رویه آن هر نوعی که باشد، باید در برابر سایش ها و فشار مقاوم باشد و از قابلیت ضد آب و ضد تعریق نیز برخوردار باشد.

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد کاربرد بین بگ و یا مبل شنی در منزل

برچسب ها : بین بگ چیست کاربرد بین بگ بین بگ در منزل مبل شنی نرگس عسکری خواه