استفاده از خز در دکوراسیون منزل

Home decorating with faux fur
ملک فوری سه شنبه 09 خرداد 1402 ارسال نظر

 برای طراحی دکوراسیون منزل صورت زمستانی می توانید از پارچه های پرزدار یا پوست مصنوعی که شبیه به خز واقعی هستند استفاده نمایید. اگر تمایل دارید در طراحی دکوراسیون منزل خود از خز استفاده کنید.  

تبلیغات با قیمت مناسب

 برای طراحی دکوراسیون منزل صورت زمستانی می توانید از پارچه های پرزدار یا پوست مصنوعی که شبیه به خز واقعی هستند استفاده نمایید. اگر تمایل دارید در طراحی دکوراسیون منزل خود از خز استفاده کنید. در ادامه این مطلب ایده های جالبی برای استفاده از خز در دکوراسیون داخلی منزل را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این دکوراسیون های داخلی مورد توجه شما همراهان عزیز قرار بگیرند. 

استفاده از پارچه های پشمی یا خز در دکوراسیون داخلی
خز به عنوان رو مبلی یا پتوی مبل
خز به عنوان رو میزی
استفاده از رنگ های مختلف خز
بکارگیری خز به عنوان پتوی تزیینی
بالش ها و کوسن های خزدار
استفاده از خز بر روی پاف
بکارگیری خز در ساخت لوستر و آباژور
خز به عنوان فرش یا پادری

 

استفاده از پارچه های پشمی یا خز در دکوراسیون داخلی

این روزها آیتمی جدید و پرطرفدار در دیزاین داخلی به شدت مورد توجه قرار گرفته است که به عنوان یک عنصر تجملاتی میتوان از آن نام برد. معمولا وقتی با فضایی تمیز و مرتب روبرو میشویم، نا خود آگاه انتظار داریم همه چیز راحت تر و نرم تر باشد و از زبری و خشکی به دور باشد. خز، آیتمی است که به خوبی این خواسته را برآورده میکند و جدای از آن، حالتی زیبا و لوکس به فضای شما میبخشد. 

خز به عنوان رو مبلی یا پتوی مبل

خزها، کاربردهای مختلفی دارند که همین ویژگی به محبوبیت آن می افزاید. خزها، پارچه های پرزدار و پشمی هستند که به شکل ها، نوع ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود بوده و شما میتوانید با استفاده از خلاقیت خود، با جاگذاری انواع خز ها در جاهای مختلف محیط زندگی خود، زیبایی چشم نوازی به آنجا بدهید. این پارچه های پرزدار، کاربردهای مختلفی دارند به عنوان مثال، میتوانید با توجه به رنگ مبل و دیزاین محیط و ایجاد هارمونی بین رنگ ها، رنگی از خز را به عنوان رو مبلی یا پتوی مبل استفاده کنید. با این روش میتوانید رنگ و بوی تازه ای به محیط خود هدیه کنید. توجه داشته باشید که استفاده از رنگ های گرم همیشه جواب میدهد. البته با توجه با اصل ایجاد هارمونی بین سایر اجزای موجود در دکوراسیون.

خز به عنوان رو میزی

مورد بعدی، استفاده از خز به عنوان رومیزی میباشد. شما میتوانید از خزهای سفید، طوسی، خاکستری و... به عنوان رو میزی استفاده کنید و روی خزها از اجسامی مثل،شمع، کتاب، گل خشک، عروسک های کریستالی و غیره استفاده کنید و تاثیر شگفت انگیز آن را بر روی چشم نواز شدن محیط خود ببینید.

استفاده از رنگ های مختلف خز

همچنین، همان طور که استفاده از خزهای روشن به محیط ملاحتی خاص میبخشد، استفاده از این پارچه های پشمی در رنگ های تیره در کنار سایر اجزای دکور، با در نظر گرفتن یک تم تیره همان چیزی است که میتواند محیط شما را دگرگون کند.

بکارگیری خز به عنوان پتوی تزیینی

از این پارچه های پشمی دوست داشتنی میتوانید به عنوان پتویی تزیینی بر روی تخت خود نیز استفاده کنید یا به عنوان پشتی ها و کوسن های رو ی تخت و مبل، همچنین میتوانید تکه ای خز را بر روی صندلی کنار شومینه ی خود آویزان کنید و در شب های زمستان، روی آن نشسته، کتابی بخوانید و قهوه ای بنوشید و از فضای زیبا و دلنشین منزل خود لذت ببرید. استفاده از خزها یا همان پارچه های پرزدار، فضایی خاص و منحصر بفرد به منزل شما میدهد و شما بدون شک از هر سایز یا رنگ یا طرحی از آن که بخواهید استفاده کنید، هرگز نگران آن نمیتوانید بشوید که جایی از کار بلنگد، فقط لازم است کمی ظرافت به خرج داده و خلاقیت نشان دهید.

بالش ها و کوسن های خزدار

یکی از حالت های پرطرفدار خزها، استفاده از آنها به عنوان بالش هایی به عنوان کوسن میباشد. شما میتوانید خزهایی به رنگ های سفید، خاکستری در چند تناژ رنگ، زرد، سبز و... در سایز های مختلف، مربع، مستطیل، گرد، بدون زاویه و... تهیه کنید و تاثیر شگفت انگیز این آیتم را در پر زرق و برق کردن محیط خود احساس کنید.

استفاده از خز بر روی پاف

مورد دیگر استفاده از خز ها بر روی پاف ها است. آیتمی که در چند سال اخیر مورد توجه قرار گرفته استفاده از مبل های پوفی یا پاف مبل است که چه به صورت کاموایی، چه به صورت پاف های خزدار، طرفداران زیادی پیدا کرده است. میتوانید یکی از این پاف های خزدار خوش رنگ و طرح را، با توجه به رنگ مبلمان و رنگ دیوارهای محیط، انتخاب کرده در کنار کتابخانه، شومینه یا مبل خود بگذارید و شیفته اش شوید.

بکارگیری خز در ساخت لوستر و آباژور

یکی از مواردی که جدیدا بسیار مورد توجه قرار گرفته، استفاده از انواع این پارچه های پشمی در ساخت لوستر و آباژور است که بسیار چشم نواز و روح بخش میباشد. استفاده از خزهای سفید به حالتی توپی بزرگ که داخلش لامپ به کار رفته و با روشن شدن لامپ، مثل یک گوی پر رمز و راز میشود، قطعا گزینه ای مناسب برای کنجی از خانه، مثل کنار پرده ها، کنار تخت اتاق خواب و همچنین بسیار پر کاربرد در اتاق خواب فرزندان دلبندتان نیز هست. پیشنهاد میکنیم از خانه های سه خوابه به صفحه " خانه سه خوابه " نیز رجوع نمایید.

خز به عنوان فرش یا پادری

مورد پرکاربرد دیگر، استفاده از خزها به عنوان فرش یا پادری میباشد. حتما لازم نیست برای تغییر محیط منزل خود، به فکر یک فرش جدید یا مبل جدید باشید. شما میتوانید تکه ای خز، که لزوما هم نیازی نیست حتما ابعاد بزرگی داشته باشد را، بر روی پارکت خود بیاندازید و از آن به عنوان قالیچه استفاده نمایید و یا اینکه چند کوسن یا بالشتک خزدار در یک رنگ ولی در تناژ مختلف برروی  مبل های خود استفاده کنید تا تاثیر چشم گیر این پارچه های پشمی را در شیک شدن محیط خود احساس کنید. خزها کاربردهای مختلف و زیادی دارند که همگی در این بحث نمیگنجد و ما امروز سعی کردیم به چند مورد از آن بپردازیم.

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد استفاده از خز در دکوراسیون منزل

برچسب ها : دکوراسیون منزل با خز مدل خز روی مبل استفاده از خز بجای فرش زهرا ابراهیمی