انواع خانه های پیش ساخته

What construction type is precast concrete
ملک فوری یکشنبه 24 دی 1402 ارسال نظر

خانه‌های پیش ‌ساخته به خانه‌هایی گفته می ‌شود که در محیطی مانند کارگاه تولید شده و در محیطی که قصد نصب آن را داریم انتقال داده می‌شود.

تبلیغات با قیمت مناسب

اگر شما هم قصد سفارش خانه‌ های پیش‌ ساخته را دارید، باید به چند نکته اصلی حتما دقت کنید. اولین مورد قیمت نهایی خانه‌ های پیش‌ ساخته است که چند عامل در آن اثر گذار است امکانات و قطعات و مواد اولیه بکار رفته در ساخت خانه‌ های پیش‌ ساخته و همچنین متراژ که شما مدنظر دارید می‌ تواند بسیار تاثیر گذار باشد. مواد بکار رفته در خانه ‌های پیش‌ ساخته می‌تواند از چوب، تایل های گچی و آلیاژ های سبک باشد. خانه‌ های پیش‌ ساخته دارای مقاومت بسیار بالایی هستند و مانند خانه‌ های معمولی که در آن سکونت داریم ظرفیت نگهداری از لوازم خانگی مانند لوازم آشپزخانه، لوازم لوکس و مبلمان را نیز دارد. خانه‌ های پیش‌ ساخته با توجه به مصالح بکار برده شده در آن ‌ها در حدود پنجاه سال عمر دارند. بعضی از خانه ‌های پیش ‌ساخته نیز عمرشان تخمین زده تا 30 سال می ‌باشد که عمر آنها کاملاً بستگی به متریال هایی دارد که در هنگام ساخت آن بکار می‌رود. یکی دیگر از ویژگی ‌های بسیار جالب خانه‌ های پیش ‌ساخته عایق صوتی و حرارتی آن می‌ باشد به دلیل داشتن یونولیت ‌های با ضخامت ده سانتی‌ متر در دیوار ها و همچنین استفاده از پشم سنگ و پشم ‌شیشه با چگالی بالا در قسمت‌ هایی مانند سقت مانع ورود صدا و همچنین تبادل گرما دمای محیط بیرون به داخل به داخل به بیرون می‌ شود که یکی از مثبت‌ ترین ویژگی های این خانه هاست. به موارد مختلفی اشاره شد و امروزه با توجه به شرایط اقتصادی شاید برای خیلی از افراد امکان خرید خانه یا واحد ساختمان وجود نداشته باشد و به‌ همین دلیل افراد به سمت خرید خانه‌ های پیش ‌ساخته روی میاورند. با توجه به ویژگی ‌هایی که گفته شد و همچنین قیمت مناسب این خانه‌ها قطعا می‌ تواند انتخاب مناسبی برای زندگی و همچنین کار باشد. اگر تصمیم به خرید خانه و صاحب خانه شدن دارید پیشنهاد می کنیم از فایل های فروش خانه های ویلایی در موقعیت شهری را از لینک " خانه در رشت " نیز شاهده نمایید.

● فهرست این صفحه 
● خانه پیش ساخته چیست؟
● دلایل علاقمندی مردم به داشتن خانه های ساختمانی

● خانه پیش ساخته چیست:

خانه‌های پیش ‌ساخته به خانه‌هایی گفته می ‌شود که در محیطی مانند کارگاه تولید شده و در محیطی که قصد نصب آن را داریم انتقال داده می‌شود. این خانه‌ ها به ‌صورت کامل و ساخته‌ شده به محیط مورد نظر انتقال داده می‌ شود و نصب می ‌گردد. خانه ‌های پیش‌ ساخته معمولاً از موادی مانند چوب، مواد پلاستیکی، پنل های گچی و فلز ساخته می ‌شود که کیفیت بالایی دارد و مستحکم هستند.

● دلایل علاقمندی مردم به داشتن خانه های ساختمانی:

چند دلیل اصلی برای علاقه به داشتن خانه ‌های پیش‌ ساخته وجود دارد که شامل موارد زیر است. اولین مورد به قیمت بسیار مناسب آن نسبت ‌به خانه و ساختمان ‌های موجود است. قابلیت جابجایی، عایق بودن در برابر گرما و صدا، قابلیت مونتاژ دوباره و سرعت بالا برای آماده شدن آن می ‌باشد که همه این موارد موجب شده که خانه‌ های پیش ‌ساخته در سال ‌های اخیر متقاضیان زیادی داشته باشد و یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های خانه‌ های پیش ‌ساخته ضد زلزله بودن آن‌ ها میباشد. یکی از رایج ‌ترین خانه ‌های پیش ‌ساخته که با آن آشنا هستیم و در سطح شهر زیاد با آن روبرو می‌ شویم کانکس ها هستند. کانکس ها خانه‌ های پیش‌ ساخته ای هستند که نقش بسیار مهمی در اسکان افرادی دارند که خانه یا ویلایی برای سکونت خود ندارند و یا مناسب برای افرادی است که مدت‌ زمان کمی نیاز به حضور در مکانی دارند. مانند افرادی که برای اجرای یک پروژه ساختمانی و پروژه‌ های راه سازی در محیطی برای مدت چند ماه یا کمتر از دو سه سال می‌ خواهند اقامت داشته باشند. ساختمان ‌های پیش‌ ساخته ساختار سبک و راحتی دارند که از اتصال چند ورق به هم تولید می‌ شوند. معمولاً این ورق‌ ها لایه‌ای عایق دارند. یکی از ویژگی‌ های بسیار مهم ساختمان‌ های پیش‌ ساخته این است که بسیار مناسب برای استفاده در مکان‌ هایی است که امکان ساخت بنا وجود ندارد. مکان ‌هایی مانند دفاتر مدیریتی و اداری در هنگام اجرای پروژه‌ های ساختمانی و یا برای اقامت افرادی که قصد ویلا سازی دارند، افرادی که قصد ویلا سازی در مکان ‌های صعب‌العبور مانند مناطق کوهپایه ای، کویر و مناطقی که حمل ‌و نقل آن ‌ها سخت می‌ باشد. همچنین مناسب برای مکان ‌های ورزشی و زمین‌ های ورزشی مانند استخر یا سالن ‌های ورزشی که درحال‌ احداث هستند و مناسب برای سرویس‌ های بهداشتی و یا مدارسی که در مناطق دور افتاده فعالیت دارند و امکان ساخت مدرسه در آن مناطق وجود ندارد و استفاده از کانکس ها گزینه بسیار مناسبی می ‌تواند باشد. همچنین یکی از مواردی که ساختمان ‌های خانه‌ های پیش‌ ساخته از آن بیشتر استفاده می ‌شود به‌عنوان نمازخانه در مکان ‌های عمومی یا مکان‌ هایی که در حال احداث و یا انجام پروژه‌ های ساختمانی و راه ‌سازی هستند نیز می ‌باشد.

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد انواع خانه های پیش ساخته

برچسب ها : خانه پیش ساخته شده زهرا ابراهیمی