انواع سنگ فرش های مناسب حیاط ویلا

How to choose the best paving stones
ملک فوری یکشنبه 24 دی 1402 ارسال نظر

سنگ‌ فرش‌ ها دارای طرح‌ ها و رنگ ‌ها و همچنین کیفیت متفاوتی هستند. برای دکوراسیون خارجی و دیزاین نمودن حیاط و محوطه سازی حیاط باید به مواردی از جمله کیفیت، دوام و طول عمر آن هم اطمینان پیدا کنید

تبلیغات با قیمت مناسب

افرادی که علاقه‌مند به سکونت در آپارتمان نیستند و خواستار سکونت در خانه ‌های ویلایی و حیاط‌ دار هستند معمولاً کسانی‌اند که علاقه زیادی به طبیعت و حضور در بین گل و گیاه دارند. این افراد علاقه‌مند به داشتن محیطی سرسبز و زیبا و حیاطی دل ‌انگیز برای گذران اوقات فراغت خود و همچنین ساعات استراحت خود هستند. برای این ‌که حیاطی زیبا در ویلا یا خانه خود داشته باشید باید به آیتم‌ های مختلفی توجه کنید. اکثر افراد برای داشتن حیاط زیبا به استفاده از گل ‌ها و درختچه ‌ها روی می‌ آورند و سعی می‌ کنند با بکارگیری انواع گل ‌ها درخت ‌ها و متریال ‌های مختلف و همچنین استفاده از طراحی خوب برای حیات، حیاطی زیبا و دل ‌انگیز ایجاد کنند. نکته ‌ای که مد نظر باید باشد این است که اصلا فرقی نمی ‌کند حیاط منزل شما چه ابعادی دارد، موضوع مهم استفاده از طراحی خوب پرکاربرد و زیبا است. یکی از نکاتی که باید برای داشتن حیاطی زیبا به آن دقت کرد انتخاب سنگ‌ فرش مناسب با توجه به آب ‌و هوای منطقه، شرایط جوی و همچنین آیتم‌ های مدنظر خودتان انتخاب کنید. سنگ‌ فرش‌ ها دارای طرح‌ ها و رنگ ‌ها و همچنین سطح کیفی متفاوتی هستند. اگر شما هم قصد دارید حیاط منزل خود را آراسته و از زیبایی آن لذت ببرید و در کنار این موارد از کیفیت، دوام و طول عمر آن هم اطمینان داشته باشید با " ملک فوری " همراه باشید تا بهترین نوع سنگ ‌فرش هایی که برای دیزاین حیاط شما مناسب هستند را به شما معرفی کنیم.

● فهرست این صفحه 
● اهمیت استفاده از سنگ‌ فرش مناسب در زیبایی حیاط
● سنگ‌ فرش حیاط با استفاده از بتن
● استفاده از سنگ‌ فرش ‌های آجری
● استفاده از سنگ ‌فرش های گرانیتی برای دیزاین

● اهمیت استفاده از سنگ ‌فرش مناسب در زیبایی حیاط:

اگر شما قصد داشتن حیاطی زیبا برای ویلای خود دارید و یا این ‌که شخصی هستید که در بازار ملک سرمایه ‌گذاری کرده و به ساخت ‌و ساز ویلا اقدام کرده‌اید یکی از نکات بسیار مهم برای طراحی ویلا و یا محوطه سازی حیاط خانه شما این است که حتما به سنگ فرشی که در حیاط خود به کار می ‌برید دقت کنید. بسیار دیده شده ‌است افرادی که اقدام به ساخت ویلا برای خود یا برای سرمایه ‌گذاری کرده‌اند به دلیل دقت نکردن در طراحی و دیزاین حیاط ویلای خود دچار مشکل شده‌اند. داشتن حیاط زیبا و دکوراسیون خارجی و دل‌ انگیز قطعا یکی از نکاتی است که افرادی که قصد خرید ملک در استان گیلان را دارند مد نظر خواهند داشت‌. نداشتن حیاطی زیبا موجب می‌ شود تا شما نتوانید از محیطی که امکان استفاده از آن را  دارید بهره ببرید.

● سنگ فرش حیاط با استفاده از بتن:

شاید اولین و مرقون به‌ صرفه ترین نوع سنگ ‌فرش که به ذهن بسیاری از افراد می‌ رسد بتن کردن باشد. برای این منظور برای انجام این کار کافی است شما مصالح مورد نیاز را تهیه کنید و آن را به استادکار خبره بسپارید. اما باید مد نظر داشته باشید که این با استفاده از بتن ‌ها برای طراحی و سنگ‌ فرش کردن حیات خود مکان‌ هایی را که قصد کاشت گل و گیاه و دارید سنگ ‌فرش نکنید زیرا کندن و ایجاد دوباره باغچه پس‌ از نصب بتن ‌ها کاری دشوار می ‌باشد و قبل‌ از اجراء این سنگ ‌فرش‌ ها باید به محدوده‌ای که نمی خواهید سنگ‌ فرش کنید دقت کنید. یکی از ساده‌ ترین و کم‌ هزینه ترین نوع سنگ ‌فرش برای حیات سنگ ‌ریزه ‌ها هستند. استفاده از سنگ‌ ریزه‌ ها در حالت ‌های مختلف برای ویلا هایی با ابعاد متفاوت کارایی دارد فرقی نمی ‌کند که ابعاد ویلای شما چقدر باشد یا برای چه مقدار از حیات خود بخواهید از سنگ ‌ریزه‌ ها استفاده کنید همیشه سنگ‌ ریزه‌ ها می‌ توانند بهترین گزینه باشند و نکته جالب که این‌ ویژگی را دارند که از سنگ ‌ریزه ‌ها با تلفیق با سایر متریال ها استفاده کنید. شما می‌ توانید از سنگ ‌ریزه ‌ها در کنار سرامیک سنگ، چوب‌، چمن مصنوعی، بتن و ... استفاده کنید و نکته ‌ای که باید مد نظر داشته باشید این است که از سنگ ‌ریزه‌ ها برای مکان‌ هایی استفاده کنید که می‌ خواهید صندلی یا میز قرار دهید و اگر بخواهید مکان را که سنگ می ‌ریزید در آینده گل بکارید جدا کردن سنگ ریزه‌ ها از خاک بسیار دشوار می ‌باشد. ملک فوری بزرگترین سایت خرید و فروش ملک در استان گیلان به شما دوستداران خانه های ویلایی پیشنهاد می کند تا از فایل های موجود در صفحه " خانه در رشت " نیز دیدن نمایید.

● استفاده از سنگ فرش‌ های آجری:

یکی از ساده‌ ترین سنگ‌ فرش هایی که برای دیزاین حیاط می‌ توان استفاده کرد استفاده از سنگ ‌فرش ‌های آجری است. سنگ‌ فرش ‌های آجری قابلیت این‌ را دارند که با سایر مصالح ساختمانی و متریال هایی که می‌ خواهید برای دیزاین حیاط خود استفاده کنید به‌راحتی تطبیق شوند و با آن ‌ها تلفیق کنید و به دلیل رنگ ‌های جذابی که دارند به محیط حیاط شما جذابیت خاصی دهند. آجرهایی که برای سنگ‌فرش کردن استفاده می‌شوند معمولاً در تناژ رنگ ‌های انگلیسی هستند این رنگ‌ ها که به رنگ ‌های قهوه‌ای و قرمز شباهت دارند در اصطلاح آجر به آن‌ها آجرهای انگلیسی گفته می‌شود. آجرهای انگلیسی و شاموتی معمولاً پرطرف ‌دارترین نوع آجرها برای سنگ‌فرش کردن حیات هستند. یکی از عیب‌ های آجرهای مجموعه‌ ها برای سنگ‌ فرش کردن استفاده از آجر های کم کیفیت است که اگر از این آجرها در مناطق مرطوب برای سنگ ‌فرش کردن استفاده کنید امکان پوسیدگی بالایی دارند. پس بهتر است گزینه بهتری را انتخاب کنید. اگر علاقه‌مند به استفاده از آجر برای سنگ‌ فرش هستید بهتر است به سراغ آجر های نسوز بروید. آجر های نسوز کیفیت فوق‌العاده بالا، طول عمر و دوام مناسبی دارند. این آجرها معمولا در دمای بالای هزار و ۳۰۰ درجه پخت می‌شوند و به دلیل مواد فوق ‌العاده‌ای که در آن‌ها به کار می ‌رود از طول عمر بالایی بر خوردارند و خیال شما برای مدت‌ زمان طولانی بابت تمیزی و مقاومت سنگ ‌فرش حیاتتان راحت خواهد بود و البته قابل‌ ذکر است که آجر های نسوز قیمت بالایی دارند و شاید برای همه افراد امکان انجام این کار وجود نداشته باشد. 

● استفاده از سنگ فرش های گرانیتی برای دیزاین:

حیاط یکی از مورد های دیگر که بسیار برای حیات شما می ‌تواند کاربرد داشته باشد استفاده از سنگ ‌فرش گرانیتی است. این سنگ‌ ها بسیار مستحکم هستند و جدای از نمای زیبایی که دارند دارای ماندگاری بالایی نیز هستند سنگ‌ های گرانیتی در برابر تغییرات جوی و گرما و سرما بسیار مقاوم اند و می ‌توانند انتخاب خوبی باشند. پیشنهاد می کینم از دیگر مقالات مربوط به " دکوراسیون خارجی " را از کالج سایت ملک فوری بزرگترین سایت خرید و فروش ملک و زمین در استان زیبا گیلان نیز مشاهده نمایید.

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد انواع سنگ فرش های مناسب حیاط ویلا

برچسب ها : محوطه سازی حیاط دکوراسیون خارجی دیزاین زهرا ابراهیمی