خرید ویلا در گیلان تا 500 میلیون

Villa up to 500 million in Gilan
ملک فوری دوشنبه 25 دی 1402 ارسال نظر

خرید و فروش ویلا و خانه های ویلایی در گیلان تا رنج قیمتی 500 میلیون تومان در بافت روستایی و شهری با مدارک سند و نسق معتبر با امتیازات کامل در محیط جنگلی و یا ساحلی

تبلیغات با قیمت مناسب


امروز با شروع روند انبوه سازی های گسترده و شهرنشینی های پر تلاطم، داشتن یک خانه ویلایی در استانی چون گیلان که از نعمت آب و هوای معتدل و تمیز و از برکت طبیعت بکر و چشم نواز برخوردار است یک مسئله مهم در زندگی عموم مردم است. استان گیلان این ظرفیت را دارد که با هرسلیقه کهن و نو و با هر رنج قیمت بالا و پایین ویلا بسازد. از طرفی سالیان سال است که وجود خانه های سنتی و ویلاهایی که برگرفته از معماری اصیل استان گیلان هستند به چشم می خورد. دایره انتخاب مشتریانی که به این استان زیبا به قصد خرید سفر می کنند انقدر گسترده است که هیچ کدام با هیچ سلیقه و پولی که پس انداز نموده اند دست خالی باز نمی گردند. ویلا در استان گیلان چه ساحلی باشد و چه جنگلی، چه از زیبایی کوه پایه ای بهره مند باشه و چه در دشت و دمن و حتی ویلاهایی با مزیت های شهر نشینی همه و همه در استان گیلان موجود است. 

● فهرست این صفحه
● ویلا تا 500 میلیون تومان در گیلان
● فروش ویلا با قیمت مناسب در گیلان
● خرید ویلا ساحلی یا جنگلی در گیلان

ویلا تا ۵۰۰ میلیون تومان در گیلان

اینکه آیا با این رنج قیمت میتوان یک خانه ویلایی در استان گیلان خریداری کرد و یا خیر شاید برای بیشتر شما عزیزان سوال بزرگی باشد. اما ملک فوری بزرگترین مجموعه ملکی در استان گیلان به این سوال شما جواب مثبت می دهد. آسوده خاطر باشید که ما نقطه به نقطه شهرها و روستاهای گیلان را شناسایی نموده ایم و میدانیم که کجاها چنین ویلاهایی ساخته شده است. شاید تصور کنید چون ویلا با مبلغ ۵۰۰ میلیون در گیلان خیلی قیمت پایینی است پس حتما در یک مکان بسیار دور افتاده باید خریداری کنید. به شما می گوییم خیر. اگرچه با این رنج قیمت بیشتر ویلاها روستایی هستند اما هیچ یک از این روستاها از خدمات عمومی و خدمات رفاهی محروم نیستند. استان گیلان با پتانسیل بالایی که دارد توانسته رفاه و توسعه را در تمام نقاط خود جذب نماید. لذا خدمات عمومی چون آب، برق، گاز و تلفن ساده ترین خدماتی هستند که به تمام روستاها و شهرهای استان گیلان راه پیدا کرده اند.

فروش ویلا با قیمت مناسب در گیلان

همانطور که گفته شد تا این رنج قیمت در تمام نقاط استان می توان ویلا پیدا کرد. اما اگر با نگاه واقع بینانه و بدون تعارف به این مسئله نگاه کنیم میبینیم که قطعا نمی توانیم با این مبلغ یک ویلای نوساز و لوکس بر اول ساحل و یا یک ویلای فول امکانات در دل جنگل پیدا کنیم. قطعا چنین ویلاهایی از قیمت بالاتری برخوردار هستند چون امتیازات فوق و مخصوصی دارند. اما نباید کامل ناامید باشیم فقط می بایست سطح توقعات مان را پایین تر بیاوریم و متناسب با اندوخته مالی مان خرید کنیم.‌

خرید ویلا ساحلی یا جنگلی در گیلان

در خطه ساحلی استان گیلان در فاصله ۲۰ تا ۲۵ دقیقه ای با ساحل در دل روستاهای زیبا و چشم نواز شهرهایی که در فاصله با دریا قرار دارند ویلا تا ۵۰۰ میلیون تومن وجود دارد. در روستاهای دلنشین و زیبایی در شهرهایی چون لشت نشا، خمام، خشکبیجار، کوچصفهان که در فاصله ۲۵ دقیقه با دریا قرار دارند. آب و هوای فوق العاده مطبوع دارند و طبیعت سرسبز محیط بسیار حس آرام و لطیفی را به فرد منتقل می کند. از طرفی در دل روستاهای سرسبز در شهرهای جنگلی نیز ویلا با قیمت 500000000 تومان یافت می شود. در شهرهایی چون صومعه سرا، پیربازار، شفت، فومن و.... که از نعمت درختان بزرگ و درختچه های متعدد میوه برخوردار اند و محیط روستاها پر از گل و گیاه و چمن زار و گیاهان خودرو است. ویلاهای نقلی و حیاط دار درآنها جهت خرید و فروش موجود است. گاه یک خانه ویلایی قدیمی با سبک و سیاق روستایی در آن با این قیمت وجود دارد که حیاط دار و امتیاز دار است. و گاه یک ویلای نوساز اما نقلی که تمام امتیازات اولیه را دارا می باشد.  در بسیاری از مواقع خرید ویلا از طرف مشتری جهت سکونت نیست بلکه فقط به سبب سرمایه گذاری و اندوخته یک ویلا خریداری می شود که با گذشت زمان قیمت آن بیشتر شده و سرمایه اولیه شما ارزش بیشتری پیدا می کند. این شیوه یکی از راه های سرمایه گذاری پر سود می باشد. در هر صورت، اگر مایل به خرید ویلا تا  ۵۰۰ میلیون در استان گیلان هستید حتما با مشاوران ما در ملک فوری تماس بگیرید.‌ امیدواریم ویلای مورد نظرتان را بیابید و خریداری کنید. برای محاسبه حق کمیسیون می توانید به صفحه  " محاسبه آنلاین حق کمیسیون " مراجعه نمایید.
 

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد خرید ویلا در گیلان تا 500 میلیون

برچسب ها : ویلا تا 500 میلیون