روستای زیبای دریوش در رودبار

Divrash Village in Rudbar
ملک فوری چهار شنبه 25 مرداد 1402 ارسال نظر

در هنگام سفر به گیلان با انبوه زیادی از مناطق گردشگری روبرو هستید که برگزیدن یکی از این مناطق برای گردش  بسیار دشوار است، یکی از مناطق گردشگری که امروز ملک فوری برای شما در نظر دارد روستای زیبای دریوش است.

تبلیغات با قیمت مناسب

روستای زیبای دریوش در رودبار:

در هنگام سفر به گیلان با انبوه زیادی از مناطق گردشگری روبرو هستید که برگزیدن یکی از این مناطق برای گردش  بسیار دشوار است. یکی از مناطق گردشگری که امروز ملک فوری برای شما در نظر دارد، روستای زیبای دریوش است. با ملک فوری همراه باشید.

موقعیت مکانی روستای دریوش:

روستای دریوش یکی از روستاهای دیدنی شهرستان رودبار میباشد که در 7 کیلومتری شهر توتکابن قرار دارد. روستای دریوش دارای قدمتی 500 ساله می باشد. با توجه به آثار تاریخی کشف شده در این روستا، این موضوع را نمی توان کتمان کرد. چشمه ی خروشان سفید آب یکی از معروف ترین چشمه های روستای دریوش به شمار می رود. روستای دریوش در فصول گرم سال بیشتر مورد توجه گردشگران می باشد، همچنین پس از طی مسیری در روستای دریوش و عبور از درختان تنومند به غار طبیعی به نام غار نور چشمه می رسید. این غار یکی از  مرموزترین  غارهای استان گیلان می باشد. آوای خوش پرندگان و طبیعت بسیار زیبای رودبار احساس بسیار دلپذیری به شما می دهد. روستای زیبای دریوش به صورت کوهپایه ای می باشد و دارای پستی و بلندی های و دره های زیادی می باشد.

پوشش گیاهی روستای دریوش:

روستای دریوش دارای جنگل های انبوه زیادی می باشد و جنگل های انبوه دریوش مملو از درختان تنومند افرا، راش، چنار و... و همچنین درختان میوه توجه شمارا بسیار جلب خواهد کرد. درختان جنگلی مثل خرمالو، زالزالک، ازگیل و... اگر به روستای دریوش سفر کردید حتما از سرچشمه سفید آب، غار نورچشمه، ییلاقات لارنه، کوه ها و تپه ‌های سرسبز و جنگل های متراکم آن دیدن نمایید. بافت خانه ‌های روستای دریوش به شکل پراکنده و نوع اقامتگاه ها عموما کرسی بلند در یک طبقه می باشد که اغلب آنها از چوب و گل و سنگ با سقف شیروانی ساخته شده اند. 

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد روستای زیبای دریوش در رودبار

برچسب ها : سحر علیزاده گردشگری طبیعت گیلان خرید ویلا روستا دریوش منطقه توریستی مناطق گردشگری رودبار