خرید ویلا تا 700 میلیون در گیلان

Villa up to 700 million in Gilan
ملک فوری شنبه 06 خرداد 1402 ارسال نظر

خرید و فروش خانه های ویلایی و حیاط دار در شهرهای مختلف استان گیلان تا رنج 700 میلیون با مدارک معتبر و کارشناسی شده با امتیازات کامل

تبلیغات با قیمت مناسب

با تغییرات بزرگ در دنیای مدرن و تغییر سبک زندگی ها که بر گرفته از تغییرات سطحی و یا عمقی در نوع فرهنگ جوامع می باشد شیوه و روش زندگی نیز دچار دگرگونی شده است. دیگر زندگی شهری اقناع کننده افراد نیست. نیاز افراد به جایی که عاری از هر نوع دغدغه و آلودگی صوتی باشد و آرامش و استراحت ذهن را با خود به همراه داشته باشد از دیگر خواسته های جامعه است. لذا باید بسترسازی کنیم تا به کمک یکدیگر این نیاز معنوی و درونی برای شهروندانمان آماده شود‌. استان سرسبز گیلان یکی از بسترهای غنی برای تفرّج و آرامش و تفریح می باشد. وجود آب و هوای معتدل و لطیف و زیباهایی چشم نواز که موجب آرامش روح و اسایش خاطر می شود در جای جای این استان دیده می شود‌. ملک فوری به عنوان یک مجموعه ملکی که اساس کار خود را بر پایه فرهنگ نوع دوستی و هم رسانی گذاشته است در صدد است با تنوع ملکی خود و همکاری با سازندگان بزرگ در این استان شرایط را برای خرید ویلاها و خانه هایی کوچک و بزرگ در محیطی زیبا و آرام فراهم آورد‌‌. ویلا تا زنج قیمت 700 میلیون را می توانید از صفحه " خرید ویلا تا 700 میلیون " مشاهده نمایید.

قیمت خرید ویلا در گیلان 

در استان زیبای گیلان چه در خطه ساحلی و در چه در شهرهای کوهپایه ای و روستاهای سرسبز جنگلی تنوع ملکی فراوان وجود دارد. ویلاهای متعدد با معماری های متنوع که هم برگرفته از معماری بومی سنتی استان هستند و هم از معماری های مدرن دنیا بهره مند هستند و بسته به سلیقه افراد ساخته شده و خریداری می شوند. در تمام روستاها و شهرهای استان گیلان هرجایی که شما بیشتر دوست داشته باشید با هر رنج قیمتی که اندوخته و توان مالی شماست ویلا و خانه روستایی و شهری جهت خرید و فروش وجود دارد.

خرید ویلا در گیلان تا سقف ۷۰۰ میلیون

حتما آنچه اندوخته مالی شما می باشد به هر اندازه که باشد ارزشمند است و مجموعه ملک فوری صمیمانه این را درک میکند که شهروندان و هم وطنان عزیز ما با تلاش و کار فراوان این مبلغ را پس انداز نموده اند. لذا همانند یک دوست و یک مشاور همراه سعی دارد بهترین و کامل ترین ملک را مطابق رنج قیمت مورد نظر شما مشتریان عزیز معرفی نماید. در استان گیلان در بسیاری از روستاها با مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان می توان خریداری نمود. به طور مثال در شهرهای زیبا و جنگلی صومعه سرا، فومن، پیربازار، ویا در اطراف شهر رشت مناطقی مانند دارسازی، جیرده، احمدگوراب، آتشگاه و.... ویلا نوساز نقلی جهت فروش وجود دارند. حتی در برخی روستاها با این رنج قیمت ویلایی قدیمی تر اما با متراژ زمین بزرگ تر همراه با باغ و درخت میوه و گل و گیاه دیده میشود. اگر بخواهید در در داخل شهرها با رنجم ۷۰۰ میلیون خانه ویلایی خریداری کنید کمی سخت به نظر می رسد اما غیر ممکن هم نیست. گاه فروشندگانی هستند که به دلایل مهاجرت و یا نیاز مالی و تبدیل به ملک و اراضی بزرگتر می خواهند هرچه سریعتر ویلایشان را بفروشند و در این صورت از ما میخواهند آن را با قیمت پایین تر از منطقه برای فروش معرفی نماییم. پس این اطمینان را به شما می دهیم که می توانیم به لطف خدا با رنج قیمت 700000000 به کمک کارشناسان خود که اشرافیت کامل به جای جای مناطق استان گیلان دارند بهترین خانه و ویلاها را حضور شما معرفی نماییم. با مجموعه ملکی ملک فوری همراه باشید. اگر به دنبال محاسبه حق کمیسیون در فروش ملک هستید می توانید به صفحه " محاسبه حق کمیسیون فروش ملک " مراجعه نمایید.
 

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد خرید ویلا تا 700 میلیون در گیلان