فروش زمین کشاورزی ارزان ۱۰۰۰ هکتار به بالا

buy of agricultural land of 1000 hectares and above
ملک فوری دوشنبه 25 دی 1402 ارسال نظر

قیمت زمین کشاورزی هکتاری در گیلان، زمین مناسب کشاورزی با متراژ بالا می تواند به عنوان استفاده سیستماتیک و کنترل شده از محیط زیست به منظور بهبود وضعیت انسان و تامین مواد غذایی مورد نیاز آن تعریف شود.

تبلیغات با قیمت مناسب

اگر بخواهیم درباره کاربرد زمین و دسته بندی آن صحبت کنیم در ابتدا باید اشاره ای به نوع کاربری آنها داشته باشیم. کاربری زمین به دسته کاربری مسکونی، کاربری تجاری، کاربری فضای سبز، کاربری زراعی و کاربری باغی تقسیم می شوند. بسته به نوع کاربری ها روی زمین ارزش گذاری می شود زیرا نوع کاربرد زمین با این تقسیم بندی فرق دارد و در واقع اهمیت و ارزش ملکی نتیجه مستقیم با سودآوری آن زمین دارد. در این مقاله ما میخواهیم در خصوص زمین هایی که به صورت کشاورزی هستن صحبت کنیم. مسلما زمین هایی که کاربری زراعی و باغی دارند در زمره ی زمین های کشاورزی محسوب می شوند.

فهرست مطالب:
مزایای خرید زمین کشاورزی بالای هزار هکتار
قیمت زمین های کشاورزی بالای هزار هکتار

مزایای خرید زمین کشاورزی بالای هزار هکتار

اول از همه باید بگوییم که این دسته از زمین با توجه به متراژشان معمولا در روستاها یافت می شوند. یقینا یکی از مزایای خرید زمین هکتاری قیمت مناسب آن است. هرچه متراژ زمین آن هم با کاربری کشاورزی بالاتر باشد خود به خود چرخش بازار به سمت کاهش قیمت آن ملک می رود. دیگر مزیت خرید چنین زمین هایی سرمایه گذاری مناسب و سود بخش روی آنها است و دارای قیمت های ارزان تری هستند. احداث استخرهای بزرگ ، گاوداری های بزرگ و یا یک محیط جهت پیست اسب دوانی طرح های سودآوری هستند که با خرید زمین های کشاورزی هکتاری  قابلیت اجرا دارند.

قیمت زمین های کشاورزی بالای هزار هکتار

اگر چه بر هیچ کس پوشیده نیست که زمین های کشاورزی از چه ارزش و اهمیتی برخوردار است. به طوری که هم یک سرمایه گذاری مطلوب محسوب می شوند و هم نیاز افراد علاقه مند به امور کشاورزی از جمله حس آرامش و آسودگی خاطر را برای بازدید کنندگان خود ایجاد می نمایند. اما از سویی دیگر قیمت گذاری زمین کشاورزی متفاوت است و وابسته به شرایطی می باشد که به آن اشاره می کنیم.

قیمت اولین ویژگی ای که در قیمت این دسته از زمین ها اثر گذار است موقعیت مکانی آن است. بطور مثال در استان سرسبز و چشم نواز گیلان در یک نگاه اجمالی، زمین هایی که در دل روستاها قرار دارند نسبت به زمین هایی با موقعیت شهری ارزان تر هستند. همچنین زمین هایی که کاربری باغی و زراعی دارند نسبت به سایر کاربری ها ارزان تر هستند‌. اما در یک بررسی موشکافانه تر گاه استثنائاتی نیز در این قیمت گذاری ها دیده می شود‌. گاه می بینیم در همین کاربری های کشاورزی که مالک آن را به قیمت ارزان تری برای فروش گذاشته است در طرح هادی قرار میگیرند و یک اتفاق فوق العاده عالی در زندگی خریدار رخ می دهد و سرمایه او چندین برابر می شود.اگر خریدار قصد خرید زمین ارزان را دارد و متراژ بالا برایش مهم است ما به او خرید زمین های زراعی و یا زمین های باغی را خواهیم داد. قیمت پایین زمین به این معنا نیست که زمین مشکلی دارد و ارزشمند نیست خیر، بلکه وقتی ما ملکی را با یک ملک در موقعیت مکانی دیگر مقایسه میکنیم آن را گران تر و یا ارزان تر می بینیم.آسوده خاطر باشید چون مجموعه ملکی ملک فوری با آلبوم بزرگی که از املاک و زمین های باغیرو زراعی میتواند با هر رنج قیمت و هر متراژ دلخواه به مشتریان محترم خود زمین های مناسبی را معرفی نماید. برای مشاهده زمین های هکتاری می توانید از صفحه " زمین هکتاری در گیلان " بازدید نمایید.
 

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد فروش زمین کشاورزی ارزان ۱۰۰۰ هکتار به بالا

برچسب ها : سمانه یوسفی