خرید ویلا در گیلان تا ۸۰۰ میلیون

Villa up to 800 million in Gilan
ملک فوری دوشنبه 09 مهر 1403 ارسال نظر

خرید ویلا در استان گیلان دلایل متعددی می تواند داشته باشد که یکی از آن دلایل دسترسی آسان به شهر تهران و آب و هوای خوش استان گیلان می باشد و از لحاظ سرمایه گذاری به دلیل ویلا سازی رونق بیشتری یافته است

تبلیغات با قیمت مناسب

با تغییرات بزرگ در دنیای مدرن و تغییر سبک زندگی ها که بر گرفته از تغییرات سطحی و یا عمقی در نوع فرهنگ جوامع می باشد شیوه و روش زندگی نیز دچار دگرگونی شده است. دیگر زندگی شهری اقناع کننده افراد نیست. نیاز افراد به جایی که عاری از هر نوع دغدغه و آلودگی صوتی باشد و آرامش و استراحت ذهن را با خود به همراه داشته باشد از دیگر خواسته های جامعه است. لذا باید بسترسازی کنیم تا به کمک یکدیگر این نیاز معنوی و درونی برای شهروندانمان آماده شود‌. استان سرسبز گیلان یکی از بسترهای غنی برای تفرّج و آرامش و تفریح می باشد. وجود آب و هوای معتدل و لطیف و زیباهایی چشم نواز که موجب آرامش روح و آسایش خاطر می شود در جای جای این استان دیده می شود‌. ملک فوری به عنوان یک مجموعه ملکی که اساس کار خود را بر پایه فرهنگ نوع دوستی و هم رسانی گذاشته است در صدد است با تنوع ملکی خود و همکاری با سازندگان بزرگ در این استان شرایط را برای خرید ویلا و خانه هایی کوچک و بزرگ در محیطی زیبا و آرام فراهم آورد‌‌.

فهرست مطالب:
قیمت خرید ویلا در گیلان
خرید ویلا در گیلان تا سقف ۸۰۰ میلیون

قیمت خرید ویلا در گیلان

در استان زیبای گیلان چه در خطه ساحلی و در چه در شهرهای کوهپایه ای و روستاهای سرسبز جنگلی تنوع ملکی فراوان وجود دارد. ویلاهای متعدد با معماری های متنوع که هم برگرفته از معماری بومی سنتی استان هستند و هم از معماری های مدرن دنیا بهره مند هستند و بسته به سلیقه افراد ساخته شده و خریداری می شوند. شاید این یک دغدغه باشد که تا چه رنج قیمت می توان در گیلان ویلا خریداری کرد؟ از نظر ملک فوری این دغدغه نگران کننده ای نیست چرا که در تمام روستاها و شهرهای استان گیلان هرجایی که شما بیشتر دوست داشته باشید با هر رنج قیمتی که اندوخته و توان مالی شماست ویلا و خانه روستایی و شهری جهت خرید و فروش وجود دارد

خرید ویلا در گیلان تا سقف ۸۰۰ میلیون

حتما آنچه اندوخته مالی شما می باشد به هر اندازه که باشد ارزشمند است و مجموعه ملک فوری صمیمانه این را درک می کند که شهروندان و هم وطنان عزیز ما با تلاش و کار فراوان این مبلغ را پس انداز نموده اند. لذا همانند یک دوست و یک مشاور همراه سعی دارد بهترین و کاملترین ملک را مطابق رنج قیمت مورد نظر شما مشتریان عزیز معرفی نماید. در استان گیلان در بسیاری از روستاها با مبلغ ۸۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان می توان خریداری نمود. در برخی از روستاهای این استان به ویژه روستاهای جنگلی و یا روستاهایی که بکر هستند البته چنین رنج قیمتی ویلا وجود دارد. بکر بودن به این معنا نیست که کلا امکانات رفاهی ندارند. بلکه شاید فاصله آنها تا مرکز شهر بیشمار باشد. علاوه بر این در برخی نقاط روستایی در خطه ساحلی نیز مانند لشت نشا ویلاهای نوساز نقلی جهت فروش وجود دارند.

حتی در برخی روستاها با این رنج قیمت ویلایی قدیمی تر و یا خانه های کلنگی اما با متراژ زمین بزرگ تر همراه با باغ و درخت میوه و گل و گیاه دیده می شود. گاه فروشندگانی هستند که به دلایل مهاجرت و یا نیاز مالی و تبدیل به ملک و اراضی بزرگتر می خواهند هرچه سریعتر ویلایشان را بفروشند و در این صورت از ما می خواهند آن را با قیمت پایین تر از منطقه برای فروش معرفی نماییم. پس این مشاوره را از کارشناسان ما داشته باشید که اگر با رنج قیمت ۸۰۰ میلیون تصمیم به خرید ویلا دارید با توجه به اینکه کارشناسان ما اشرافیت کامل به جای جای مناطق استان گیلان دارند بهترین خانه و ویلاها را حضور شما معرفی نمایند. امیدواریم بتوانیم با ارائه بهترین خدمات ملکی کمک کنیم تا همه هموطنان ما بتوانند با اندوخته مالی جهت خرید ویلا با مبلغ ۸۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان در استان سرسبز گیلان ویلا خریداری نمایند و از آرامش و تفریح در سواحل زیبای استان گیلان و نیز در مناطق سرسبز و جنگلی بهره مند گردند‌.

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد خرید ویلا در گیلان تا ۸۰۰ میلیون

برچسب ها : سمانه یوسفی