از دکوراسیون به سبک رنتیس چه می دانید؟

Rantis style decoration
ملک فوری دوشنبه 25 دی 1402 ارسال نظر

سبک رنتیس بر گرفته از تمام سبک های دکوراسیون داخلی ساختمان می باشد و به قول معروف به آن یک سبک ترکیبی می گویند. اگر به دنیال انتخاب یک دکور جذاب و زیبا هستید این سبک رنتیس پیشنهاد داده می شود.

تبلیغات با قیمت مناسب

طراحی دکوراسیون یک سازه از جمله موارد مهمی است که در پذیرش و مطلوب بودن یک ساختمان از نظر بیننده به عنوان خریدار آن ملک مورد توجه قرار می گیرد. سبک های متعدد و متفاوتی در طراحی دکوراسیون املاک وجود دارد. هنر معماری یک هنر انگیزشی است که به عنوان یک مادر پر قدرت و مهربان هنرمندان زیادی را در قلب خود جای می دهد و فضا را برای دسته های زیادی از انواع دکوراسیون با سبک های مختلف و متعدد باز گذاشته است. ریاضیات و تناسب ریاضی نقش بسیار مهمی در چیدمان یک دکوراسیون درست و اصولی دارد. یک چیدمان اصولی می بایست بر اساس چار جوب ریاضی باشد و از فرمول‌های ساده‌ای پیروی کند. فراگیری این عناصر ساده کمک می کند تا می‌توانیم متناسب با فضایی که در اختیارداریم دکور زیبا و جذابی را به وجود آوریم و از اینکه منزل خود را به محیطی تبدیل کنیم که در آن تنها اشیا بی‌ هیچ تناسبی در کنار هم قرار گرفته‌اند، دوری نماییم. در این مقاله قصد داریم از میان تنوع سبک های زیاد در دکوراسیون داخلی یک بنا، به سبک دکوراسیون رنتیس بپردازیم وبا ما همراه باشید.

فهرست مطالب:
● آشنایی با سبک رنتیس
● پیاده سازی طرح رنتیس در منزل
● دکوراسیون سالن پذیرایی به سبک رنتیس
● دکور اتاق های خانه به سبک رنتیس

آشنایی با سبک رنتیس

ظهور این سبک از معماری به قرن ۱۹ میلادی با آغاز سلطنت شاهزاده جرج چهاردهم بر می گردد. محل تولد این سبک در قلب بریتانیا بوده است. کم کم این نوع سبک به دنیای هالیوود وارد شد. و به شکل سبک طراحی هالیوود رنتیس شهرت یافت. سبک رنتیس از نوع مدرن ترین سبک های دنیاست که یک استاد سبک هالیوودی رنتیس آن برای استفاده از یک ساختمان لوکس و اشرافی به کار می برد. در این میان وجود زرق و برق زیاد و تزیینات متعدد که کیفیت آن ها فوق العاده بالا است در این نوع دکوراسیون دیده می شود.

پیاده سازی طرح رنتیس در منزل

در طراحی یک اتاق با مدل سبک رنتیس طراح دکور باید چند نکته را در نظر بگیرد. در این سبک خطوط تمیز و خوش تیپ وجود دارد. سطوح در آن غیر قابل انعطاف است. و لوازم جانبی آن با وجود رنگ های از تیپ رنگ های پر رنگ حالت تزئینی به خود می گیرند. دیگر اینکه از جنس پارچه هایی از جنس نازک و ابریشمی و پارچه های خز دار که لطافت بالایی دارند در آن استفاده می شود.

دکوراسیون سالن پذیرایی به سبک رنتیس

در این سبک می توان از عناصر قدیمی در طراحی استفاده نمود‌. این سبک هرگز از مُد نمی افتد. این دکوراسیون جذاب است و زمان و سبک خاصی را پیروی نمی کند. بکار بردن تجملات در این سبک مورد توجه است. شاید به ظاهر دکوراسیون رنتیس حالتی کسل کننده داشته باشد اما در دل خود اوج طراحی هالیوودی را باخود به همراه دارد. استفاده از پارچه های مخملی، ساتن و ابریشم در پرده ها و رومیزی ها دیده می شود. وجود مبل های چرمی با میزهای چوبی قدیمی در نشیمن و پذیرایی به کار می رود.

دکور اتاق های خانه به سبک رنتیس

از رنگ های خنثی در آن استفاده می شود. رنگ هایی بی انتها مانند خاکستری، سیاه و سفید با ترکیب رنگهای متالیک استفاده می شود تا تصویر اتاق را آرام تر و دلنشین تر نشان دهد. اینکه از چه تزییناتی در این سبک استفاده کنیم که دکور ما را به سبک رنتیس نشان دهد اگرچه به سلیقه ما بر می گردد اما برای نمایان تر شدن این نوع سبک نیازمند بکار بردن اسلوبی است که به آن اشاره شده است.به طور کلی از طرح های پر زرق و برق که بتواند نقطه کانونی دکوراسیون باشد در این طرح پرکاربرد است. سبک رنتیس متشکل یک سبک تاریخی است بخاطر همین است که در آن از لوازم تزیینی که بیشتر گویای نماد تاریخی باشد در آن بیشتر استفاده می شود. بخصوص اینکه اشاره شد به تاریخ بریتانیا بر می گردد و در تاریخ بریتانیا وجود اوج تفاخر و تجمل بسیار پدیدار است. از طرفی این دکوراسیون به ظهور شاهزادگان آن تاریخ برمی گردد پس نمایان گر زندگی اشرافی می باشد. لذا تمام پتانسل به کار گرفته شده در سبک رنتیس برگرفته از لوازمی اعیان و با ارزش قیمتی بالا می باشد. پیشنهاد می کنیم جهت آشنایی بیشتر با سبک رنتیس و همچنین انواع سبک های کلاسیک و مدرن در دکوراسیون منزلتان به سایت ملک فوری مراجعه نمایید و در صورت هرگونه سوالات پاسخ آن را از کارشناسان ما دریافت نمایید. لازم به ذکر است اگر به دنبال خرید آپارتمان هستید می توانید به سایت ملک فوری مراجعه بفرمایید.

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد از دکوراسیون به سبک رنتیس چه می دانید؟

برچسب ها : دکوراسیون داخلی سمانه یوسفی