ساخت ویلا در زمین ۵۰۰ متری

Construction of a villa on 500 meters of land
ملک فوری چهار شنبه 05 اردیبهشت 1403 ارسال نظر

ویلاها از نظر سبک به دو دسته کلاسیک و مدرن تقسیم می شوند و با متراژ زمین 500 متری می توانید ویلا با طراحی که مد نظر دارید بسازید و بکار بردن مواد و مصالح مقاوم و جدید به ارزش ملک شما می افزاید. برای انجام بازسازی و ساخت با شماره 09941817544 تماس بگیرید

تبلیغات با قیمت مناسب

ساخت و ساز پروژه های بزرگ و کوچک مسکونی و آپارتمان سازی مقوله ای است که اگر بخواهد به طور تخصصی انجام شود قطعا یک سرمایه گذاری سودآور در زمینه ساخت و ساز املاک می باشد. حتما با این امر توافق نظر دارید که  انجام چنین پروژه سود اوری نیازمند یک برنامه ریزی خاص و هدفمند می باشد. اولین بستر مناسب برای به اجرا در آوردن این هدف اثر بخش زمین خوب در یک موقعیت مکانی خوب و با یک متراژ خوب و مناسب می باشد.

فهرست مطالب:
● ارزش ملکی ویلا با زمین ۵۰۰ متری
● ویژگی حیاط ویلای ۵۰۰ متری
 رسیدگی و حراثت ویلای ۵۰۰ متری

ارزش ملکی ویلا با زمین ۵۰۰ متری

امروز می خواهیم به طور اختصاصی به ساخت و ساز یک ویلای مناسب با متراژ زمین ۵۰۰ متر مربع به عنوان یک بستر مطلوب و مناسب بپردازیم.‌ ساختن ویلا در دنیای امروز یک کار لذت بخش و پر انرژی محسوب می شود. چه برای کسانی که فقط صرفا سازنده هستند و قصد خرید و فروش ملک ویلایی را دارند و چه به خصوص برای زمین داری که جهت رفاه خانواده خود برای سکونت و تفریح در آن زمین شروع به ویلا سازی می نماید برای هر دو فرد این عمل لذت بخش و هدفمند است. اگر ویلا در یک زمین با متراژ بالا باشد قطعا ساختمانی که در آن بنا می شود بزرگتر خواهد بود. همچنین می توان برای حیاط آن طراحی بیشتری داشت. به طور مثال وقتی حیاط ویلا بزرگ باشد می توان در آن از نماهای بیشتر مانند باربیکیو، استخر، آب نما و یا یک آلاچیق جمع و جور خانوادگی ساخت.حیاط یک ویلای شیک هر قدر مفصل تر و زیباتر ساخته شود ارزش آن ملک چه به لحاظ قیمت و چه از نظر بصری بالاتر و ارزشمندتر خواهد بود.قیمت ساخت ویلا و هزینه ساخت جهت ویلا سازی در گیلان، از متری 1 میلیون تومان شروع می شود و به مراتب با توجه به هزینه هایی که مالک جهت ساخت و ساز ویلا انجام می دهد این قیمت نیز متفاوت خواهد بود و آن اختلاف قیمت ها در استان گیلان به مواردی مانند: قیمت سقف ها و اختلاف در مرحله نازک کاری، قیمت کاشی و سرامیک و انتخاب شیرآلات بستگی دارد.

بازسازی و ساخت در گیلان

ویژگی حیاط ویلای ۵۰۰ متری

وقتی شما یک ویلای ۵۰۰ متری داشته باشید می توانید در حیاط آن انواع گل و گیاه و درختچه های متعدد بکارید و ویلای خود را چشم نواز تر و جذاب تر نمایید‌. می توانید در آن درخت میوه کاشت کنید و محوطه سازی حیاط خود را دلرباتر نمایید. همچنین مهندس سازنده یک ویلای حیاط دار ۵۰۰ متری برای پارک اتومبیل صاحب منزل می تواند یک پارکینگ مناسب و سرپوشیده تعبیه نماید. طراحی بنای ویلای ۵۰۰ متری باید به گونه ای لوکس و   شیک ساخته شود که خانواده اصلا در زمان سکونت در آن ویلا احساس خستگی ننماید. این مسئله بستگی به نوع طراحی و معماری بنای ویلا و حیاط و محوطه آن می باشد. قطعا ساختن یک استخر چه سرپوشیده و چه به صورت سازه سرباز نیازمند یک متراژ زمین مناسب می باشد. شما می توانید در یک زمین ۵۰۰ متری علاوه بر بنای ساختمان ویلای خود یک استخر و جکوزی بزرگ و مجهز با تمام امکانات بسازید. حتی بسیاری از سازندگان خوش سلیقه و ماهر سعی می کند در حیاط ویلا یک گلخانه کوچک شیشه برای گلهای تزیینی بسازند و جذابیت حیاط ویلا را دو چندان نمایند. به شیوه دیگر برای اینکه ویلای ۵۰۰ متری شما بزرگتر جلوه کند و حیاط دلباز تری داشته باشد این است که شما می توانید ساختمان خانه ویلای خود را دوبلکس یا تریبکلس بسازید اینطور هم خانه بزرگی خواهید داشت و هم یک باغ پر از گل و گیاه خواهید داشت. وجود یک آلاچیق که بتواند تفریح گاه خوبی برای عصرانه دلچسب شما باشد در یک ویلای فول امکانات ضروری است. و چنین امری نیازمند یک متراژ زمین مناسب می باشد.

رسیدگی و حراثت ویلای ۵۰۰ متری

باید حواسمان باشد که ویلا هر قدر بزرگتر و مجهز تر باشد هزینه بیشتری دارد . از طرفی یک ویلای بزرگ‌ نیازمند مراقبت بیشتر است. شما باید حیاط ویلا را مرتب رسیدگی بیشتری کنید. درخت ها و چمن آن حرث کنید. برای پژمرده نشدن گل و گیاه آن مرتب آبیاری نمایید و مرغوبیت خاک و تعویض خاک را رسیدگی کنید و دقت نمایید که قطعا نظافت یک حیاط بزرگ زحمت بیشتری دارد. البته کار چندان دشواری نیست فقط نیاز به توجه بیشتر و برنامه ریزی بهتری دارد تا ویلای شما همیشه زیبا و شیک به نظر برسد. امروزه در استان سرسبز گیلان شاهد زمین هایی ۵۰۰ متری با متراژ کمتر و یا بیشتر و یا قطعه بندی های مختلف هستیم که چه در خطه ساحلی استان و چه در مناطق و شهرهای جنگلی از استقبال خوبی برای ویلا سازی و سرمایه گذاری برخوردار هستند. حتی اگر هنوز مالک این قطعه زمین های ۵۰۰ متری نشده اید ملک فوری به عنوان کاملترین مجموعه خرید و فروش ملک در استان گیلان به شما کمک می کند تا زمین دلخواه خود را برای ساخت ویلا بیابید و یا خیلی جا ها یک ویلای بزرگ و لوکس ۵۰۰ متری خریداری نمایید. کافی است با کارشناسان ما همراه باشید و از مشاوره و تجارب آنها بهره مند گردید.

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد ساخت ویلا در زمین ۵۰۰ متری