آشنایی با انواع رگال های لباس

Familiarity with different types of clothing regals
ملک فوری چهار شنبه 27 دی 1402 ارسال نظر

رگال لباس به عنوان یک نظم دهنده است و یکی از مهم‌ترین اجزای کمد دیواری و کمد البسه محسوب می‌شود رگال لباس برای قرار دادن راحت تر لباس های شما تهیه می شود، اگر خانه ای کوچک دارید می توانید یک رگال لباس متناسب با فضای منزل خودتان را تهیه نمایید.

تبلیغات با قیمت مناسب

یکی از تجهیزات مهم و ضروری در فروشگاههای لباس فروشی نوع رگال لباس آنها می باشد، به دلیل اینکه اجاره این فروشگاه ها بسیار گران هستند و فضای آن‌ها خیلی کوچک است انتخاب رگال مناسب برای آنها بسیار حائز اهمیت می باشد و با انتخاب بهترین مدل رگال لباس برای اتاق خود بهترین استفاده را از فضای اتاق داشته باشید. اصولا داخل هر کمد دیواری یک رگال لباس نصب می‌شود تا کاور لباس‌ ها را بر روی آن آویزان کنند. از این طریق تعداد لباس بیشتری داخل کمد دیواری می توان جای داد با آویز کردن این لباس ها به رگال شما می توانید آن ها را همیشه بدون چروک مورد استفاده قرار دهید در نتیجه رگال لباس می تواند بسیار کارآمد باشد، علاوه بر این رگال لباس کاربردهای دیگری نیز دارد به طور مثال: یکی از بزرگ‌ترین مصارف رگال داخل فروشگاه‌های پوشاک می‌باشد، اکثریت بوتیک‌های زنانه، مردانه یا بچگانه با نصب رگال درون فروشگاه خود البسه را بهتر به نمایش دید عموم قرار می‌دهند. رگال فروشگاهی که می‌توان هم آن را به دیوار نصب کرد و هم به صورت ایستاده داخل فضا قرار داد، جذابیت و زیبایی خاصی نیز به دکوراسیون داخلی فضای شما می‌ بخشد. یکی دیگر از کاربردهای آن رگال لباس‌های فلزی جدید به عنوان بخشی از دکور اتاق‌های منازل مسکونی یا مزون‌های دوزندگی لباس است. قرار دادن البسه بنا به شرایط فصلی می‌تواند باعث روح بخشیدن به فضای مزون یا منازل مسکونی شود. لازم به ذکر است که بدانید رگال دارای انواع مختلفی می‌باشد و توسط تولید کنندگان حرفه‌ای و کارآزموده داخلی نیز طراحی و تولید می‌شود.

انواع رگال ها
نکات مهم برای خرید رگال
● قسمتهای تشکیل دهنده یک رگال 

انواع رگال ها :

انواع رگال ها شامل رگال‌ ثابت، رگال گردان و رگال دیواری می باشند. رگال ثابت، این مدل رگال در منازل و یا در فروشگاههای لباس بسیار دیده می شود. این رگال ها را می توان روی زمین قرار داد. همانطور که از نامشان مشخص است این رگال ها روی زمین به صورت ثابت قرار دارند. یک مدلی هم وجود دارد که دارای پایه های چرخدار هستند و کار را بسیار آسان نموده است. رگال گردان، این نوع رگال را در فروشگاه های لباس و بوتیک ها بسیار مشاهده کرده اید. این رگال ها به صورت چرخشی هستند و این امکان را برای مشتری فراهم می کند تا اینکه انواع مدلهای لباس را ببیند و بعد انتخاب نماید. این مدل بیشتر برای بوتیک‌ ها و فروشگاه‌ های لباس مناسب هستند. اگر در منزل خود فضای کافی برای قرار دادن رگال گردانی دارید می توانید این مدل را نیز برای منزل خود تهیه فرمایید زیرا این مدل رگال بر خلاف رگال ثابت فضای زیادی را اشغال می‌ کند. رگال دیواری، نوعی دیگر از انواع رگال ها بنام رگال دیواری وجود دارد که برای استفاده در منازل و یا حتی اتاق بسیار مناسب می باشد و بسیار کاربردی هستند. این رگال ها طرحهای مختلفی دارند و چون این مدل پایه ندارند فضای بسیار کمتری را اشغال می کند در نتیجه برای اتاق ها و فروشگاه ها بوتیک هایی با فضای کم انتخاب بسیار مناسبی می باشند.

نکات مهم برای خرید رگال :

زمانی که قصد دارید یک رگال لباس برای منزل و یا بوتیک و فروشگاه خود انتخاب نمایید حتما به این موارد دقت نمایید. دوام و کیفیت، اندازه، طراحی و رنگ و طبقات و ظرفیت آنها. قبل از خرید توجه کنید و تصمیم خود را بگیرید که آیا قصد خرید رگال برای منزل یا فروشگاه خود را دارید یا خیر. فضایی که می خواهید رگال در آن قرار بگیرد حتما از قبل ابعاد آن را بررسی کنید که متناسب با فضای موجود شما است یا خیر، حجم لباسهایی که می خواهید روی آنها قرار دهید ببینید چه اندازه است که بعد رگال خود را انتخاب نمایید. معماری داخلی و دکوراسیون خود را در نظر داشته باشید تا بهترین مدل را برای دکور مکان خود داشته باشید. جنس رگال را می توانید با توجه به دکور خود انتخاب نمایید. رگال ها می توانند از چوب و یا فلز طراحی شوند.

قسمتهای تشکیل دهنده یک رگال :

در انواع‌ مختلف اجزای تشکیل دهنده یک رگال تفاوتهایی به چشم می آید اما تا حدودی این اجزا در همه نوع‌ ها یکی می باشد. چارچوب رگال، هر نوع رگالی احتیاج به یک پایه و چارچوب کلی دارد تا بتواند وزن لباس‌ ها را نیز تحمل کند و میله‌هایی که در رگال ‌ها استفاده می ‌شوند دقیقا همین خصوصیات را دارند. با توجه به اینکه وزن لباس ‌ها زیاد است اما خم نیز نمی شوند. دستک و گونیا از قطعات رگال ها می باشند ، قطعات رگال‌ ها بخاطر نوع آن، مختلف هستند. دستک نیز برای نصب انواع طبقات روی دیوارهای رگال mdf و ستون رگال مورد استفاده قرار می ‌گیرد. به دلیل اینکه رگال‌ ها با سایزهای مختلفی می باشند، دستک‌ ها با سایزهای مختلفی در فروشگاه قفسه موجود هستند و دستک پایه طبقه ستون، دستک پایه طبقه دیواری، دستک پایه طبقه ریلی، تعدادی از محصولات دستک و گونیا به شمار می روند. شاخک رگال، برای آویزان کردن لباس ‌ها روی رگال احتیاج به شاخک رگال می باشد . شاخک رگال انواع مختلفی دارد. شاخک رگال در انواع دیواری پانچی، ریلی و توری تولید می‌ شود و البته شاخک رگال از مفتول با روکش آبکاری کروم نیکل ساخته می‌شود که در اکثر بوتیک ‌ها و فروشگاه ‌ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد. جهت بازدید از سایت ملک فوری می توانید از گوگل سایت ما را سرچ نمایید.

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد آشنایی با انواع رگال های لباس

برچسب ها : دکوراسیون داخلی سیده الهام حسنی