خرید آپارتمان تا 900 میلیون در رشت

Buy apartments up to 900 million in Rasht
ملک فوری چهار شنبه 27 دی 1402 ارسال نظر

انتخاب بین خانه ویلایی و آپارتمان یکی از سخت‌ترین انتخاب‌ها در هنگام خرید خانه می باشد. با مقایسه و در نظر گرفتن شرایط زندگی و سلیقه شخصی می ­توانید بهترین انتخاب را داشته باشید اگر قصد خرید آپارتمان دارید، می توانید با 900 میلیون آپارتمان مورد نظرتان را خرید کنید.

تبلیغات با قیمت مناسب

بررسی کردن یک سری از موارد در هنگام خرید آپارتمان جز واجباتی می باشد و به شما کمک می کند که با ذهنیت بهتری آپارتمان خود را پیدا کنید و خرید نمایید. وقتی که می خواهید ویژگی های خرید یک آپارتمان خوب را بدانید لازم است که مجموعه‌ای از آگاهی های مختلف را داشته باشید تا بعد از تحویل گرفتن ملک مسکونی و امضای قرارداد برایتان مشکلی نداشته باشد. در شرایطی که بازار معاملات مسکن در وضعیت رکود سنگین به سر می‌ برد، بیشتر متقاضیانی که این روزها برای خرید آپارتمان در بازار در حال جست‌وجو و بازدید از فایل هستند، متقاضی واحدهای مسکونی نقلی می باشند. در فصل تابستان بازار مسکن و بازدید از ملک تا حدودی در جریان است. خریداران و مستاجرین جدید به صورت منظم برای بازدید از ملک مورد نظر خود به گوشه و کنار شهر در حال جست و جو و بررسی هستند و تلاش می‌کنند تا سقف آینده خود را با اطمینان بیشتری انتخاب کنند. یک انتخاب مناسب و رعایت قواعد خرید خانه می‌تواند باعث رضایت و آسایش خاطر بلند مدت شما شود و نادیده گرفتن این نکات در هنگام بازدید ساختمان می‌تواند در کوتاه ترین زمان شما را پشیمان کند. در این مقاله قصد داریم تا برخی از این اقدامات را در مورد ساختمان، امکانات مشاع و امکانات داخلی آپارتمان اشاره کنیم تا در مورد ویژگی خانه های آپارتمانی و خرید آپارتمان اطلاعات مفیدی را کسب نمایید و خرید آپارتمان تا مبلغ 900 میلیون داشته باشید.

اطلاعات اولیه در هنگام خرید آپارتمان
توجه به نکاتی در هنگام فروش آپارتمان
خرید آپارتمان تا 900 میلیون

اطلاعات اولیه در هنگام خرید آپارتمان :

باید به هزینه هایی که ممکن است در هنگام خرید آپارتمان همراه شما باشد توجه داشته باشید و هزینه هایی مانند هزینه سند، دفتر ثبت اسناد، پایان کار، مالیات و کمیسیون املاک. لذا در هنگام خرید آپارتمان حتما به ماده و تبصره های قرارداد و مبایعه نامه خرید دقت داشته باشید و آنها را دقیق مطالعه نمایید. توجه و بررسی به مسائلی مانند پایداری و مقاومت سازه ساختمان در برابر حوادث طبیعی و .... در نظر داشته باشید. تعداد کل واحد های آپارتمان را چک کنید. اگر می خواهید از مشکلات مدیریت ساختمان دور بمانید، پیشنهاد می کنیم که تعداد واحد های آپارتمان مورد نظرتان بین 15 الی 30 واحد باشد. هر چه تعداد واحد ها کمتر باشد مدیریت ساختمان سخت تر و هرچه بیشتر باشد باعث شلوغی ساختمان می شود. آپارتمان یکی از حیاتی ترین بخش هایی که دارد، بخش سیستم گرمایش و سرمایش آن است. حتما در هنگام بازدید شوفاژخانه یا موتورخانه را بررسی کنید و موتورخانه پنجره و تهویه و اعلام حریق داشته باشد. به نمای ساختمان و زیبایی آن توجه داشته باشید. بهترین سنگ ها جهت استفاده در نما، سنگ هایی مانند گرانیت و… می باشد، که البته شستشو و تمیز نگه داشتن آن ها ساده و کم هزینه تر می باشد. به نوع کاربری در اصل سند یا مبایعه نامه دقت داشته باشید. از عدم اتلاف انرژی در ساختمان، اطمینان پیدا کنید و اتلاف انرژی به مرور زمان برای شما هزینه‌های زیادی خواهد داشت. اگر با مسئله ای مثل آلودگی صوتی مشکل دارید، سعی کنید در مجاور اتوبان‌ها و خیابان‌های اصلی خرید نکنید. با یک فرد متخصص نسبت به معماری داخلی خانه مثل آشپزخانه، اتاق خواب و پذیرایی مشورت بگیرید. دسترسی به مایحتاج روزانه مثل نانوایی، میوه فروشی، سوپر مواد غذایی و… را بررسی نمایید. وجود انبار و بالکن یکی از امتیازات مثبت آپارتمان ها می باشد. کیفیت سیم کشی و لوله کشی آب و گاز را حتما چک کنید. امنیت آپارتمان و همسایه‌ها را تحقیق کنید. قدمت سال ساخت را ارزیابی کنید. هرچه خانه نوساز تر باشد، مناسب است و خانه های قدیمی با مشکلات زیادی رو به رو خواهند شد. همسایگی با مدارس، ساختمان‌های دولتی، کلانتری ‌ها، ساختمان پزشکان، مجتمع تجاری، نهادها، شرکت‌ها، بیمارستان‌ها، هتل‌ها و… یک عیب مهم برای واحد مسکونی است این موارد را در نظر بگیرید. تمام مفاد قرارداد حق شماست آن را بخوانید. نوشتن یک قرارداد بی عیب، مهمترین بخش یک معامله محسوب می شود در صورت لزوم یک وکیل مجرب مورد اعتماد در پای معامله استفاده نمایید. حتما وجود آسانسور در آپارتمان مد نظر قرار دهید و ایمنی و سلامت آن را بررسی کنید. دسترسی آپارتمان به وسایل حمل و نقل عمومی را در نظر بگیرید.

توجه به نکاتی در هنگام فروش آپارتمان :

اگر قصد فروش آپارتمان را دارید باید اطلاعاتی در مورد نحوه فروش و مراحل انجام این کار را داشته باشید تا به مشکل برنخورید. بهتر است راه قانونی پیش بگیرید و حتی در صورت امکان از افراد دیگری نیز برای فروش ملک خود کمک بگیرید. از مواردی که در فروش آپارتمان واجب است بدانید، می توان به موارد زیر اشاره نمود: مشاور املاک معتمد، در محله ای که شما قصد فروش آپارتمان خود را دارید، مشاوران املاکی در محل زندگی شما وجود دارد که بتوانید مسئولیت فروش خانه خود را به آن ها بسپارید. اگر هم دسترسی به مشاورین املاک محلی نداشتید، می توانید در سایت های فروش ملک خانه خود را به شخص مناسب و قابل اعتمادی بسپارید، تا با در اختیار گذاشتن اطلاعات مورد نیاز، در مورد ملک شما در زمان سریعتری بتواند ملک شما را با استفاده از اطلاعات بدست آمده به فروش برساند و سایت ملک فوری را در نظر داشته باشید زیرا سایت ما بزرگترین سایت املاک می باشد و به صورت شبانه روزی در خدمت شما می باشد. بازدید از منزل توسط مشتری و مالک، بعد از سپردن ملک خود به یک مشاور قابل اعتماد قطعا افراد زیادی قصد بررسی و دیدن خانه ی شما را خواهند داشت. اگر نسبت به این که افراد زیادی خانه شما را بازدید کنند مشکل دارید، می توانید خانه خود را در سایت املاکی بسپارید عکس و فیلم هایی از خانه تهیه نمایید که مردم بتوانند از دور خانه ی شما را بازدید نمایند و اگر مورد پسندشان قرار گرفت و جهت خرید به دیدن خانه شما بیایند، و با شما و مشاور املاک در مورد قیمت به توافق برسند. مجموعه ما نماینده فایلینگ ملک دارد که می تواند ملک شما را فایل کند و عکسبرداری ها را انجام دهد تا تبلیغات آن در سایت صورت بگیرد. با حضور مشاور املاک مبایعه نامه نوشته و مکتوب شود، بعد از توافق مالک و خریدار، باید با حضور مشاور املاک یک مبایعه نامه بنویسید و متن قرارداد را دو طرف به طور دقیق بخوانید و امضا کنند و معمولاً هنگام فروش آپارتمان در قولنامه ها قید می شود که ظرف 30 تا 40 روز از تاریخ قرارداد، باید انتقال سند رسمی انجام شود. اگر خریدار و یا فروشنده از مهلتی که مقرر شده است تجاوز کند، باید جریمه ای را پرداخت نماید و یا معامله به نفع طرف مقابل فسخ خواهد شد. انتقال سند از فروشنده به نام خریدار، این مورد بسیار پیچیده و زمان گیر است و نسبت به این مورد هرچه سریعتر اقدام کنید. اولین کاری که در دفاتر ثبت اسناد رسمی اتفاق می افتد استعلام ثبتی سند رسمی است که مشخص شود سند در گرو چیزی مانند وام بانکی و یا فرد زندانی و خیلی موارد دیگر نیست. بعد از آن صاحب سند یا وکیل او به شهرداری مراجعه می کند و درخواست برگه عوارض می نماید. مرحله بعدی دریافت برگه از اداره ی دارایی و مالیاتی می باشد که معمولا بین 3 الی 4 روز زمان خواهد برد. در ادامه مراحل فروش آپارتمان این مدارک به محضر تحویل داده می شود و در صورت عدم بروز مشکلی در مدارک موجود، انتقال سند صورت می گیرد.

خرید آپارتمان تا 900 میلیون :

اولین چیزی که هرکسی در هنگام خرید خانه به آن توجه می کند و ذهنش را درگیر آن می کند قیمت خانه ی مورد نظر است و بعد به نقشه ی خانه توجه دارند. خرید مسکن جزء خرید هایی است که فوق العاده خاص و متفاوت می باشد. خرید خانه مانند خرید مواد غذایی از سوپرمارکت و یا خرید پوشاک نیست که اگر بعد از مدتی از آن دل زده شدید آن را به راحتی کنار بگذارید بنابراین در هنگام خرید خانه باید تمام حواستان را جمع کنید تا به اشتباه خرید خانه را انجام ندهید. اگر به دنبال خرید آپارتمان با موقعیت مناسب در رشت هستید حتما پیشنهاد می کنیم از سایت ملک فوری گزینه خرید آپارتمان را کلیک نمایید و مشاهده خواهید کرد که ملک هایی با موقعیت های عالی به شما معرفی می شود تا بهترین انتخاب را داشته باشید و اگر در سایت ما چرخی بزنید حتی می توانید با 900 میلیون تومان هم صاحب یک واحد آپارتمان نقلی شوید. آپارتمانهایی در محله های قلی پور، معلم، سرگل، سعدی، دارسازی، فلکه گاز و .... با هر رنج قیمتی که قصد خرید داشته باشید می توانید بیابید. البته در هنگام خرید ملک باید موقعیت مکانی و دسترسی آن ملک به امکانات و خدمات رفاهی را در نظر بگیرید تا از هر لحاظ برای شما یک خرید مطمئن باشد. اگر به دنبال خرید آپارتمان جهت سکونت یا سرمایه گذاری و تفریح هستید حتما از مشاوران واحد فروش ما راهنمایی بگیرید زیرا مشاوران ما با کمال صبوری تمام تجربیات خود را در اختیار شما قرار می دهند.

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد خرید آپارتمان تا 900 میلیون در رشت

برچسب ها : سیده الهام حسنی