خانه ویلایی تا 900 میلیون تومان در استان گیلان

Buy-Villa-up-to-900-million-in-Gilan
ملک فوری یکشنبه 01 بهمن 1402 ارسال نظر

مسئله مالی به تنهایی نیازمند بررسی و چند ماه گشت و گذار برای خرید ویلا می باشد. اگر قصد خرید ویلا در اطراف رشت را دارید می توانید با 900 میلیون تومان ویلا مورد علاقه خود را خریداری نمایید. یکی از بهترین مناطقی که می توانید به طور جدی برای خرید ویلا به آن فکر کنید، استان گیلان می باشد.

تبلیغات با قیمت مناسب

" خانه ویلایی تا 900 میلون تومان در استان گیلان "

خرید ویلا در گیلان یکی از دشوارترین تصمیماتی است که هر کسی با آن مواجه میشود. به دلیل اینکه خرید ویلا و یا حتی خرید زمین نیز، کار مهمی محسوب می شود و یکی از بزرگ ترین تصمیمات زندگی هر کس محسوب می‌شود. اما میتوانید با بررسی شرایط زندگی خود و همچنین بودجه ای که دارید تصمیم خوبی بگیرید و انتخاب خوبی داشته باشید.

له مالی به تنهایی نیازمند بررسی و چند ماه گشت و گذار برای خرید ویلا می باشد. اگر قصد خرید ویلا دارید میتوانید با 900 میلیون تومان ویلایی در گیلان که مورد علاقه خودتان است را خریداری نمایید. یکی از بهترین مناطقی که میتوانید به طور جدی برای خرید ویلا به آن فکر کنید، استان گیلان می باشد. استان گیلان دارای شهرها و روستا های خوش آب و هوا و سرسبزی در گوشه و کنار خود می باشد. با توجه به این که استان گیلان توسعه یافته و روز به روز در حال پیشرفت به خصوص در زمینه ساخت و ساز آپارتمان و ویلایی در مرکز رشت و دیگر شهر ها و روستا های اطراف می باشد و دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد، میتوانید با خیال راحت خرید ویلا تا 900 میلیون تومان در گیلان داشته باشید. برای خرید ویلا باید از راهی مطمئن اقدام کنید و با افرادی زبده مشورت کنید. میتوانید در این مورد از کارشناسان ما در ملک فوری کمک بگیرید. ممکن است به این فکر کنید که در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی موجود ویلایی با این قیمت امکان ندارد وجود داشته باشد اما با ما همراه باشید تا صحت این موضوع را بررسی کنیم.

فهرست مطالب:
1. خرید ویلا تا 900 میلیون تومان در گیلان
2. چه منطقه ای را برای خرید ویلا در گیلان در نظر دارید؟
3. چه نوع ویلایی در گیلان مناسب تر است؟
4. مدارک مهم در خرید ویلا در استان گیلان

خرید ویلا تا 900 میلیون تومان در گیلان

اگر در بحث خرید ویلا مصمم هستید به شما همراهان گرامی پیشنهاد میکنیم که از سایت ملک فوری بازدید کنید. میتوانید در سایت بر روی قسمت خرید ویلا کلیک کنید و می توانید ویلا هایی با موقعیت های عالی را ببینید و بهترین انتخاب را داشته باشید. ویلا در خشکبیجار، خمام، زیباکنار، کیاشهر و.... که همانطور که پیش تر گفتیم تا رنج 900 میلیون تومان میتوانید خرید کنید. ویلا هایی که حتی بازسازی شده و نوساز می باشد و یا ویلاهایی که بافت کاملا روستایی دارند و شما می توانید با سلیقه خود آن را بازسازی کنید. البته در هنگام خرید ویلا باید موقعیت مکانی و دسترسی آن به امکانات و خدمات رفاهی را در نظر بگیرید تا از هر لحاظ برای شما یک خرید مطمئن باشد. اگر صد در صد به دنبال خرید ویلا برای اقامت یا سرمایه گذاری و حتی تفریح چند روزه هستید حتما از مشاوران واحد فروش ما کمک بگیرید چون مشاوران ما با صبوری پاسخگوی شما خواهند بود.

چه منطقه ای را برای خرید ویلا در گیلان در نظر دارید؟

در اینجا سوالی که مطرح میشود این است که واقعا کجا را باید برای خریدن ویلا انتخاب کنیم؟ که این منطقی ترین و مهم ترین سوالی است که باید به آن توجه کرد. قبل از هرچیز باید به این مورد توجه کنید که مناطق کوهستانی را بیشتر دوست دارید و یا ساحلی و جنگلی را؟؟ جواب شما میتواند انتخاب شما را سرعت بخشد ولی حتما باید به این نکته توجه کنید به دلیل این که اکثر مناطق کوهستانی سمت گیلان با وجود زیبایی بی اندازه ای که دارند یا امکانات مناسبی به لحاظ گردشگری وهمچنین اقامتی ندارند و یا بدلیل فاصله با مرکز شهر دسترسی فصلی و کاملا موقتی دارند و جاده های کوهستانی معمولا در شش ماهه دوم سال به خاطر بارندگی بسیار زیاد برف و باران و یخبندان به سختی قابل رفت و آمد هستند و به همین خاطر ممکن است دسترسی به ویلا خود در تمام ماه های سال را نداشته باشید و نمیتوانید هر زمان که خواستید از آن استفاده کنید در عوض منطقه ساحلی به خاطر چهار فصل بودن و دسترسی مناسب با توجه به فاصله به جاده های اصلی میتوانند گزینه مناسب تری نسبت به مناطق کوهستانی برای خرید ویلا برای شما باشند. یکی از ویژگی های خوب مناطق ساحلی این است که به این دلیل که حجم بیشتری از امکانات تفریحی و توریستی در آنجاست دسترسی شما را به مراکز رفاهی و خرید و همچنین امکاناتی مانند بانک ها، مراکز درمانی، رستوران ها و... راحت تر میکند و در صرف زمان خود میتوانید صرفه جویی کنید. حال که منطقه مورد نظر خود را انتخاب نمودید جستجوی شما محدودتر شده و با دقت بیشتری می توانید ویلا مورد نظر خود را انتخاب کنید. در استان گیلان شهر های ساحلی زیادی وجود دارد که میتوانید در آنجا ویلا مورد نظر خود را خریداری کنید. شهر هایی مانند خشکبیجار، خمام، زیباکنار و... در استان گیلان که مجموعه ملک فوری در این مناطق ویلا هایی با قیمت بسیار مناسب و تا رنج قیمتی 900 میلیون تومان برای شما خریداران عزیز دارد. ویلا ساحلی نوساز، ویلا بازسازی شده، ویلا روستایی و... هر کدام را که مد نظرتان میباشد در این مناطق به خوبی پیدا میکنید.

چه نوع ویلایی در گیلان مناسب تر است؟

معمولا ویلا ها با توجه به تعداد اتاق خواب و چند طبقه بودن آن ها تقسیم بندی میشوند. البته که ویلا هر چه بزرگتر و نوساز و با امکانات ویژه باشد طبیعتاً قیمت بیشتری هم دارد و البته هزینه های بیشتری هم برای پرداخت دارد. این را در نظر داشته باشید که شما باید ویلایی بخرید که متناسب با هدف شما باشد. اگر نمیخواهید مدت طولانی در ویلا بمانید و یا تعداد افراد کمی هستید نیازی به هزینه برای ویلا بزرگ و چند طبقه نیست. میتوانید ویلایی نقلی اما تمیز و حتی نوساز با امکانات مناسب خریداری کنید. جدا از تعداد طبقات شهرکی و یا غیر شهرکی بودن ویلا هم اهمیت ویژه ای دارد. زیرا ویلاهایی که در محیط های شهرکی هستند با وجود نگهبانی 24 ساعته دارای امنیت بسیار بالایی می باشند. همچنین در شهرک ها سرایداری و باغبانی و مدیریت شهرکی وجود دارد که نظم و قانون خوبی در آن محیط حکم فرماست. بنابراین خیال شما از ترک ویلایتان راحت میشود که دفعه بعد که برگشتید گل و گیاه و فضای سبز و همچنین اسباب و لوازمتان به شکل قبل در اختیارتان خواهد بود. همچنین ویلا شهرکی ارزش بیشتری برای سرمایه گذاری دارند و به راحتی خرید و فروش میشوند که البته اگر قصد فقط سرمایه گذاری را با خرید ویلا دارید این ویلا ها مناسب شماست. بهترین منطقه برای خرید ویلا با این ویژگی ها شهر ساحلی زیباکنار میباشد که ملک فوری به شما مشتریان محترم توصیه میکند حتما برای خرید ویلا سری به این منطقه بزنید و سپس درخصوص خرید ویلا تصمیم بگیرید. علاوه بر این ویلا هایی که در محیط های شهرکی نیستند دارای حریم خصوصی تری می باشند و از نظر نوع معماری و متراژ و طراحی تنوع بیشتری دارند که البته منطقه ای ساحلی مانند خشکبیجار استان گیلان دارای چنین ویلاهایی برای هر سلیقه ایی می باشد. به هر حال بهتر است قبل از خرید به این موارد توجه داشته باشید.

مدارک مهم در خرید ویلا در استان گیلان

حداقل و مهم ترین مدارکی که باید به موجودیت آنها توجه کنید سند رسمی تک برگ، شش دانگ عرصه و اعیان، پروانه ساخت، پایان کار، سند تفکیکی می باشد که تمامی این اسناد و مدارک را باید از مراکز و مراجع ذیربط استعلام بگیرید تا از صحت آن مطمئن شوید. در مورد سند ، به سند مشاع یا غیرمشاع بودن آن توجه کنید و از خرید ملک با سندهای مشاع خودداری کنید. در خرید ویلا شهرکی دقت کنید که زمین مورد نظر باید سند رسمی تک برگ برای کل زمین شهرک ویلایی و تفکیک برای هر قطعه بصورت جدا جدا که متراژ دقیق آن مشخص شده داشته باشد، در ضمن حتما از این که زمین کاربری مسکونی دارد یا خیر مطلع شوید، زمین هایی که کاربری آنها مسکونی نباشند از لحاظ قانونی اجازه ساخت ندارند و اگر کاربری زمین مورد نظر توریستی یا گردشگری، تجاری، شالیزار و یا باغ باشد که براحتی هم قابل استعلام هست شما را با مشکلات زیادی مواجه خواهد کرد. البته این که خودتان این موارد را پیگیری کنید ممکن است برایتان خسته کننده باشد و یا فرصت کافی برای بررسی و استعلام گرفتن نداشته باشید بنابراین نیاز به مجموعه متخصصی در انجام این امور دارید که مجموعه ملک فوری با داشتن کادری مجرب و کارشناسان زبده تمامی اطلاعات مورد نیاز شما از ویلا را بررسی میکنند و در اختیارتان قرار میدهند. هرچند که تمامی ویلا ها و زمین هایی که در سایت موجود هستند کاملا استعلام گرفته شده و مدارک کارشناسی شده از سوی مشاورانمان را دارند که کار را برای شما خریداران عزیز راحت تر کرده است فقط کافی است سری به سایت ملک فوری بزنید. در هر صورت ملک فوری به عنوان مجموعه ایی متخصص در امر خرید و فروش ملک دراستان گیلان شما را راهنمایی میکند و در هنگام خرید شما را به درستی هدایت میکند. با ملک فوری میتوانید یک خرید امن را تجربه کنید و لذت ببرید. 

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد خانه ویلایی تا 900 میلیون تومان در استان گیلان

برچسب ها : ویلا در گیلان خانه ویلایی ویلا 900 میلیون تومان ویلا نوساز در گیلان ملک فوری خرید زمین در گیلان خانه ویلایی روستایی