خرید آپارتمان تا 700 میلیون تومان در رشت

Buy apartments up to 700 million in Rasht
ملک فوری یکشنبه 01 بهمن 1402 ارسال نظر

شهر رشت طی سالهای اخیر با توجه به تغییرات و توسعه شهری در حال رشد است به طوری که حتی خرید یک واحد نقلی در آن به لحاظ مالی بسیار ارزشمند است. شما به راحتی می توانید با 700 میلیون تومان در رشت آپارتمانی مناسب خریداری کنید. ملک فوری می تواند بهترین مشاور شما در این انتخاب مهم باشد.

تبلیغات با قیمت مناسب

آپارتمان تا سقف ۷۰۰ میلیون در رشت

پیرامون خرید و فروش در حوزه خانه آپارتمانی دلایل زیاد و ارزیابی متعددی وجود دارد. با رشد شهرها و روش و سبک زندگی آپارتمان نشینی نگرانی عموم مردم درباره انتخاب مسکن کمتر شد‌. زیرا تنوع ملکی در انتخاب آپارتمان زیاد است و خانواده ها می توانند با رنج قیمت متفاوت و موقعیت و ویژگیهای مختلف به سبک و سلیقه خود با دست باز انتخاب نمایند

 

حال می خواهیم به این موضوع بپردازیم که اگر بخواهیم خرید آپارتمان تا ۷۰۰ میلیون در رشت باشیم آیا به هدفمان می رسیم؟

فهرست مطالب:
1. آپارتمان هایی با رنج ۷۰۰ میلیون در رشت چه ویژگی هایی دارند؟
2. آپارتمان های تا رنج ۷۰۰ میلیون در کدام مناطق رشت وجود دارند؟
3. آیا رنج قیمت آپارتمان تا ۷۰۰ میلیون در رشت فقط به واحدهای قدیمی تعلق دارد؟
4. مزایای خرید و فروش آپارتمان چند سال ساخت تا رنج ۷۰۰ میلیون در رشت

آپارتمان هایی با رنج ۷۰۰ میلیون در رشت چه ویژگی هایی دارند؟

از میان دلایل و پارامترهای مختلفی که در انتخاب یک آپارتمان مطلوب دخیل است و می تواند نقش مستقیم در قیمت ملک داشته باشد، سن بنای ساختمان است. توجه به این نکته حائز اهمیت است که قطعا سن بنای ساختمان در قیمت گذاری ملک بسیار اثرگذار است. وقتی سن بنا مثلا نوساز نباشد مسلماً این نشانگر این مطلب است که در سالی که این ملک ساخته شده قیمت مصالح ساختمانی پایین تر از زمان حال بوده است. پس قطعا اگر مالک آن را با قیمت پایین تر یعنی متناسب به خرج کرد ساختمان در زمان خودش بفروشد ضرر نکرده است. حال شما خریدار محترم این ملک را با قیمت ۷۰۰ میلیون تومان می خرید و با یک خرج کرده ساده و بازسازی و رنگ آمیزی اولیه آن را نو می کنید.

آپارتمان های تا رنج ۷۰۰ میلیون در کدام مناطق رشت وجود دارند؟

در سطح شهر رشت که کارشناسی کنیم رنج قیمت های متداول می بینیم. گاه ممکن است یک مالک به دلیل مهاجرت و عجله در فروش بخواهد آپارتمان خود را با قیمت پایین تر بفروشد. اما اینها جزء استثنا است. بطور کلی اینکه ببینیم کدام محدوده رشت رنج قیمت واحد های مسکونی تا ۷۰۰ میلیون است اول به سراغ فلکه رازی می رویم. در منطقه فلکه رازی که فاصله آن با مرکز شهر با تاکسی عمومی حدود ۱۰ دقیقه بوده وقتی به سمت سلیمانداراب، منطقه آسایش و منطقه عینک می رویم می بینیم اگرچه فاصله آن املاک زمان چندانی را تا مرکز شهر طی نمی کنند و از طرفی به لحاظ توسعه شهری از بسیاری از امتیازات مهم و اولیه برخوردار است اما می توان در آن واحدهای آپارتمان تا ۷۰۰ میلیون تومان خریداری نمود. 
معمولا اگر چند سال از سن بنای یک ساختمان بگذرد تاثیر و تفاوت چندانی در طراحی و بافت نخواهد داشت. اگر در زمان پی ریزی اولیه و ساخت فندانسیون اولیه بنا استانداردهای لازم صورت گیرد هیچ گاه ساختمان طی چند سال گذر از عمر دچار مشکل ساختمانی نخواهد شد. در خصوص طراحی و دکوراسیون ساختمان نیز پس از گذر چند سال تغییر چندانی دیده نمیشود. حال اهمیت ماجرا اینحاست که شما آپارتمان تان را با قیمت پایین تر مثلا ۷۰۰ میلیون تومان می خرید اما ممکن است چند ماه بعد مجدد وضعیت مالیتان بالا رود و بتوانید با یک هزینه کرد پایین تر اقدام به بازسازی و نوسازی طراحی و دکوراسیون ملک خود نمایید.

آیا رنج قیمت آپارتمان تا ۷۰۰ میلیون در رشت فقط به واحدهای قدیمی تعلق دارد؟

ملک فوری با اطلاعات ملکی که از سطح شهر رشت دارد به شما می گوید این باور غلط است. خوشبختانه ما هنوز هم با وجود نوسان شدید قیمت های ملکی بازهم واحد های نوساز تا ۷۰۰ میلیون در رشت داریم، مثلا در منطقه کوی حسینی رشت که در نزدیکی بلوار قلی پور قرار دارد واحدهایی را داریم که نوساز و کلید نخورده بوده و تا همین رنج قیمت است. تنها تفاوتشان با سایر مبالغ در این است که مدرک ملک نسقی است مالک هزینه و مدت زمانی را که باید صرف دریافت مدرک سند از ادارات مربوطه نماید از میزان قیمت ملک کسر نموده است اما خریدار هر زمان اراده کند می تواند برای دریافت سند خود اقدام نماید. یعنی هیچ منع قانونی وجود ندارد و ملک فوری اسناد نسقی را نیز از قبل استعلام نموده است.

 مزایای خرید و فروش آپارتمان چند سال ساخت تا رنج ۷۰۰ میلیون در رشت

حتما فوایدی نیز در فروش این دسته از املاک وجود دارد. اگرچه با گذر زمان متدهای جدیدی از طراحی ها مانند سرامیک، چوب، کناف و... در ساختمان سازی آمده است اما در باور بسیاری از مهندسان اهل فن متریال و مصالح ساختمانی در گذشته مرغوب تر بوده و نسبت به مصالح امروزی از استحکام بالاتری برخوردار هستند. این نظریه البته شدت و ضعف دارد و در برخی موارد صحیح و در بعضی دیگر برعکس است. باور انسان دوستانه یک سازنده مجرب قطعا در ساخت ساختمان چه نوساز و چه چند سال ساخت دخیل است. شهر رشت به ویژه طی سالهای اخیر با توجه به تغییرات و توسعه شهری واقعا در حال رشد است به طوری که حتی خرید یک واحد نقلی و کوچک در آن به لحاظ مالی بسیار ارزشمند است و روز به روز در حال افزایش قیمت می باشد. پس خوب است اگر نقدینگی پایین داریم مثلا تا ۷۰۰ میلیون بیشتر توان خرید ملک نداریم از برخی از توقعات مان چشم پوشی کنیم و الویت را در اصل خرید ملک در یک کلانشهر در حال توسعه و افزایش قیمت قرار دهیم. به مرور خواهیم دید چه تصمیم عالی و پر منفعتی را برای آینده روشن خود و خانواده اخذ نموده ایم.

پیشنهاد می کنیم در انتخاب آپارتمان در سطح شهر رشت با قیمت مناسب و قیمت تا ۷۰۰ میلیون تومان اصلا نگرانی نداشته باشید و بلکه آگاهانه با مشاوران و متخصصان ما در ملک فوری مشورت نمایید. نقاط دیگری نیز در رشت هستند که خوشبختانه هنوز هم می توان با این نقدینگی یعنی ۷۰۰ میلیون تومان در آن واحد مسکونی خرید فقط کافیست آن نقاط را بهتر بشناسیم. این رنج قیمت فقط محدود به مناطقی که در این مقاله اشاره شد نمی شود بلکه نقاط ۵ گانه سطح شهر رشت املاک و ساختمان های گوناگونی با متراژ و ویژگی های متفاوت و رنج قیمت پایین و مناسب دارد. ملک فوری می تواند بهترین مشاور شما در این انتخاب مهم باشد. با ما جهت هرگونه مشاوره تخصصی و مهم در تماس باشید.

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد خرید آپارتمان تا 700 میلیون تومان در رشت

برچسب ها : خرید آپارتمان در رشت آپارتمان 700 میلیون تومان ملک فوری خرید زمین