اجاره ویلا با میز بیلیارد و امکانات تفریحی در شمال

Rent a villa with Jabama
ملک فوری یکشنبه 01 بهمن 1402 ارسال نظر

یک زمانی وقتی به شمال می‌رفتیم و می‌خواستیم ویلا اجاره کنیم باید کلی در شهر می‌گشتیم و معطل می‌شدیم تا بالاخره یک جایی پیدا شود، اما حالا با وجود دسترسی راحت به اینترنت و موبایل‌هایی که همیشه دستمان است به راحتی با چند کلیک در عرض چند دقیقه می‌توان بهترین ویلاها را رزرو کرد.

تبلیغات با قیمت مناسب

اجاره ویلا با میز بیلیارد و امکانات تفریحی در شمال

وقتی صحبت از سفر می‌شود بدون شک پای شمال و ساحل و جنگل هم به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی وسط می‌آید. اصلا انگار مسافرت رفتن برای خیلی از ما با گیلان و مازندران گره خورده است. شهرهای شمالی به خاطر آب‌ و هوای مطلوب، طبیعت سرسبز و زیبا و همچنین برخورداری از امکانات رفاهی، تفریحی و اقامتی خوب، جزو محبوب‌ ترین مقاصد گردشگری هستند. ترافیک جاده‌ها در آخر هفته‌ها و روزهای تعطیل، خیلی خوب نشان می‌دهد که مردم چطور به سبزی جنگل و آبی دریا پناه می‌برند تا با اجاره ویلا شمال چند روزی را در آرامش و آسایش سپری کنند. همان‌قدر که گاهی چادر زدن در میان درختان سر به‌ فلک کشیده و کمپینگ در طبیعت لذت‌بخش است، گاهی اوقات هم آدم دلش می‌خواهد در ویلایی استخردار با میز بیلیارد و بهترین امکانات تفریحی بماند.

اجاره ویلا در شمال یا رزرو هتل؟

زمانی که می‌خواهیم برای مسافرت به شهری دیگر برویم یکی از مهم‌ترین چیزهایی که ذهن ما را مشغول می‌کند پیدا کردن یک اقامتگاه خوب است. حالا این اقامتگاه خوب چطور اقامتگاهی است؟ حتما باید در هتل لوکس بمانیم تا اقامت راحت و خوبی داشته باشیم؟ نه لزوما، به دور از شعار مهم این است که همسفران شما چه کسانی باشند و کجا دلتان خوب باشد؛ ولی اگر به لحاظ هزینه مشکلی ندارید، احتمالا اجاره ویلای لاکچری با امکانات تفریحی باعث می‌شود بیش‌تر به شما خوش بگذرد.

تفاوت امکانات و هزینه ویلا و هتل

حالا چرا ویلا و هتل نه؟ وقتی ویلا اجاره می‌کنید یک فضای بزرگ و خصوصی دربست در اختیار شماست و آزادی عمل بیش‌تری دارید، مثلا راحت می‌توانید آشپزی کنید، هر وقت دلتان خواست در استخر شنا کنید و از سایر امکانات تفریحی و اقامتی ویلا نیز بهره ببرید. در هتل هم احتمالا امکانات کم‌تر است و هم برای استفاده از امکانات محدودیت زمانی خواهید داشت. همچنین در هتل معمولا فضای کوچک‌تری در اختیار دارید. به لحاظ قیمت هم مثلا فرض کنید برای مسافرت به رامسر می‌روید. رزرو هتل‌های لوکس رامسر می‌تواند برایتان گران‌تر تمام شود تا اجاره ویلا رامسر با بهترین امکانات؛ به‌خصوص اگر پرجمعیت سفر کنید اجاره ویلا قطعا به‌صرفه‌تر است. در هتل تعداد افرادی که می‌توانند در یک اتاق بمانند حداکثر چهار الی پنج نفر است و باید چند اتاق رزرو کنید؛ اما در ویلا معمولا ده نفر و بالاتر هم می‌توانند اقامت کنند و هزینه‌ها تقسیم می‌شود.

امکانات ویلاهای لوکس شمال

در شهرهای شمالی ویلاها و خانه‌های ویلایی زیادی ساخته شده است که هر کدام از آن‌ها امکانات مخصوص به خود را دارند. اول این که ویلاها چه لاکچری و چه ویلا معمولی از یک سری امکانات اولیه و عمومی برخوردارند مثل تخت‌خواب، آشپزخانه و وسایل آشپزی، یخچال، تلویزیون، میز غذاخوری، مبلمان و... این وسایل باید در یک ویلا وجود داشته باشند و معمولا در همه ویلاهای شمال هستند. اما یک ویلا لوکس علاوه بر این امکانات اولیه، امکانات خاص و ویژه دیگری هم دارد. احتمالا اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد استخردار بودن ویلا باشد؛ اما به همین مورد خلاصه نمی‌شود. ویلاهای لاکچری معمولا امکانات تفریحی دیگری مانند جکوزی، میز بیلیارد، فوتبال دستی، سیستم صوتی، آلاچیق، باربیکیو و... هم دارند. همچنین از فضای بزرگی برخوردارند و اغلب اتاق‌خواب‌های مستر لوکس و چندین سرویس بهداشتی دارند. معماری ویلاهای لوکس و محوطه‌سازی فوق‌العاده‌شان نیز آن ها را از سایر اقامتگاه‌ها متمایز می‌کند.

بهترین شهرهای شمال برای اجاره ویلا لاکچری

حالا که ویلا و هتل را مقایسه کردیم و از امکانات ویلاهای لوکس گفتیم ببینیم کدام شهرها برای اقامت لاکچری و رزرو ویلا با استخر، میز بیلیارد و سایر امکانات تفریحی بهتر است. امکانات اقامتی در اکثر شهرهای شمال متنوع و متعدد است و به هر جا که بروید با توجه به بودجه و سلیقه خود می‌توانید اقامتگاه مناسبی رزرو کنید. اما اگر قصد اجاره ویلا لاکچری را داشته باشید بعضی شهرها برای این کار بهترند. برخی مناطق شمال نامشان با سفر لوکس و ویلای لاکچری گره خورده است.

مازندران

برای مثال اجاره ویلا لاکچری در متل قو مازندران خیلی رایج است و این شهر یکی از لوکس‌ترین مناطق شمال کشور محسوب می‌شود. اجاره ویلا استخردار در متل قو نسبت به سایر اقامتگاه‌های این منطقه طرفداران بیش‌تری دارد. مورد بعدی این که اگر می‌خواهید در جایی اقامت کنید که هم دریا دارد و هم جنگل نوشهر گزینه بسیار خوبی است. اجاره ویلا نوشهر با میز بیلیارد و استخر و سایر امکانات رفاهی اقامت خوش و خاطره‌انگیزی را برایتان رقم می‌زند. در چالوس و نمک‌آبرود هم به خاطر داشتن موقعیت مکانی عالی و نزدیکی به جنگل و دریا، ویلاهای لاکچری و زیبای زیادی ساخته شده است.

اجاره ویلا در گیلان

اما مقصد که همیشه مازندران نیست. گیلان زیبا با طبیعت سرسبز و تماشایی هم طرفداران پروپاقرص زیادی دارد. لاهیجان یکی از گران‌ترین شهرهای گیلان است که امکانات تقریبا کامل و خوبی دارد و برای اجاره ویلا لوکس می‌تواند بهترین انتخاب باشد. معمولا هر چه شهرها به دریا نزدیک‌تر باشند، ویلاهای لوکس‌تر و گران‌تری هم در آن مناطق ساخته می‌شود؛ بنابراین لنگرود هم مانند لاهیجان در لیست شهرهای گران‌قیمت قرار دارد. در آستانه اشرفیه، رشت و املش هم ویلاهای شیک و مدرنی برای اجاره پیدا می‌شود.

اجاره ویلا لاکچری شمال در سریع‌ترین زمان

یک زمانی وقتی به شمال می‌رفتیم و می‌خواستیم ویلا اجاره کنیم باید کلی در شهر می‌گشتیم و معطل می‌شدیم تا بالاخره یک جایی پیدا شود، حتی ممکن بود چند ساعت هم طول بکشد. اما حالا با وجود دسترسی راحت به اینترنت و موبایل‌هایی که همیشه دستمان است به راحتی با چند کلیک در عرض چند دقیقه می‌توان بهترین ویلاها را رزرو کرد. اگر قصد سفر به شمال را دارید و می‌خواهید اقامتی لاکچری را تجربه کنید به سایت جاباما مراجعه و با فیلتر مقصد، بازه قیمتی و نوع اقامتگاه جای مناسبی را انتخاب و رزرو کنید. تنوع اقامتگاه‌های شمال آن‌قدری هست که هر کسی متناسب با بودجه و سلیقه‌اش بتواند اقامت امن و خوبی را تجربه کند.
 

* این متن در قالب یک ریپورتاژ است و ملک فوری ان را تایید یا رد نمیکند *

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد اجاره ویلا با میز بیلیارد و امکانات تفریحی در شمال