قبل از خرید ویلا در گیلان بدانید

Know before buying a villa in Gilan
ملک فوری دوشنبه 02 بهمن 1402 ارسال نظر

در این مقاله نکاتی را که قبل از خرید ویلا در گیلان باید به آن توجه کنید را با هم بررسی می کنیم زیرا زمانی که تصمیم می گیریم یک ویلا زیبا در اقلیم همیشه سرسبز گیلان خریداری کنیم حتما در ذهن خود آیتم های زیادی را جهت یک خرید خوب و دلخواه نقشه می کشیم.

تبلیغات با قیمت مناسب

قبل از خرید ویلا در گیلان بدانید
زمانی که تصمیم میگیریم یک ویلا زیبا در اقلیم همیشه سرسبز گیلان خریداری کنیم حتما در ذهن خود آیتم های زیادی را جهت یک خرید خوب و دلخواه نقشه میکشیم. دور و نزدیکی به مرکز شهر و ساحلی بودن ویلا و میزان فاصله ویلا تا دریا همه اینا ها مواردی است که باید در نظر داشته باشیم. این که ویلا ما دارای دسترسی خوبی به مراکز رفاهی و خدماتی نیز باشد حائز اهمیت است و درواقع چنین ملکی با این ویژگی ها ارزش خرید بالایی دارد و چه برای سکونت و چه برای سرمایه گذاری گزینه بسیار خوبی می باشد. در خطه ساحلی استان گیلان ویلاهای بینظیری با متراژ های متفاوت و به روز در انواع مختلف فلت و دوبلکس ساخته شده است که فقط کافیست یکبار آن ها را از نزدیک ببینید تا متوجه شوید ویلا خوب و مناسب دارای چه ویژگی هایی می باشد. قبل از خرید ویلا در گیلان لازم است اطلاعاتی را برای انجام این کار بدانیم که در این مقاله به چند مورد مهم در این خصوص اشاره می نماییم.

فهرست مطالب:
* شناخت شهر ها و روستای های گیلان
* آشنایی با فرهنگ استان گیلان
* اطلاع از قیمت ویلا ها در گیلان
* آشنایی با آب و هوای گیلان
* شناخت بافت ویلا ها در گیلان

شناخت شهر ها و روستای های گیلان

اولین نکته ای که قبل از خرید ویلا در گیلان دانستن آن لازم است اطلاع دقیق از سایر شهرها و روستاهای استان گیلان است . لذا لازم است جای جای استان گیلان را به خوبی بشناسیم. مثلا اگر خواهان ویلا در خطه ساحلی استان گیلان هستید حتما شهرهای ساحلی مانند خشکبیجار، بندرانزلی، کیاشهر، و یا اسالم را بطور دقیق بشناسید و یا اگر دوست دارید در مناطق جنگلی و سرسبز ویلا داشته باشید تسلط روی شهرهایی چون فومن، صومعه سرا، لاهیجان و یا آستانه داشته باشید. شناخت موقعیت جغرافیایی کمک میکند تا با توجه به علاقه تان نسبت به منطقه ملک مورد نظر را خریداری کنید.

آشنایی با فرهنگ استان گیلان

نکته دوم در یک انتخاب خوب ویلا شناخت فرهنگ و سنت های آن اقلیم است. آشنایی با مردم منطقه کمک میکند اگر گیلانی نیستید ارتباط بهتری با همسایگان مهربان آن منطقه داشته باشید و در زمانی که از ویلا خارج می شوید امنیت ویلا خود را به همسایگان خود بسپارید. استان گیلان مردمانی مهربان و مهمان نوازی دارد که بی شک برای سرمایه گذاری و خرید ویلا مناطق مختلف این استان میتواند بهترین گزینه برای شما باشد. یکی از مناطق ساحلی و پر طرفدار استان گیلان به نام اسالم میتواند با داشتن بومیانی مهربان و فرهنگی زیبا رضایت شما را جلب نمیاد.

اطلاع از قیمت ویلا ها در گیلان

از دیگر مسایلی که قبل از انتخاب یک ویلا خوب باید داشته باشید اطلاع از قیمت و رنج قیمت املاک در آن منطقه است. باید مطلع باشید که هر شهر و منطقه قیمت هر متر زمین چه مقدار است و رنج قیمت ویلاهای نوساز و یا چند سال ساخت به چه میزان است. آنگاه با توجه به نقدینگی خود می توانید یک ویلا خوب را بدون دغدغه خریداری کنید.

آشنایی با آب و هوای گیلان

دانش نسبت به نوع آب و هوای منطقه از دیگر آیتم هایی است که لازم است قبل از خرید ویلا در گیلان بدانیم. بطور مثال کسانی که نسبت به هوای شرجی حساسیت دارند اگر میخواهند ویلا گیلانی داشته باشند بهتر است در شهرهای جنگلی بدنبال ویلا باشند و از خطه ساحلی فاصله بگیرند چون نداشتن عادت به آب و هوای شرجی لب ساحل ممکن است برایشان آلرژی زا باشد.

شناخت بافت ویلا ها در گیلان

نوع بافت خانه ها و اطلاع از سبک ویلای نوساز و یا ویلاهای بومی از دیگر مواردی است که متناسب با علاقه مان باید توجه کنیم که در زمان خرید ملک به آن توجه داشته باشیم. گاه از خانه های سنتی خوشمان می آید اما نمی توانیم به راحتی آن ملک دلپسند را بیابیم اینجاست که اطلاع و آشنایی با یک مجموعه املاک مورد اعتماد ضرورت دارد. لازم است یک مجموعه ملکی و مشاور املاک مسلط و مطمئن را بشناسیم تا خانه های خوب و مورد درخواست و متناسب با سلیقه خودمان را به ما معرفی نماید.

همانطور که میبینید اگر قبل از خرید ویلا در گیلان این موارد مهم را در نظر نگیریم ممکن است پس از خرید از خرید خود راضی نباشیم. پس لازم است اطلاع کافی از ملک داشته و علاوه بر خود ملک شرایط و ویژگی های اقلیمی آن منطقه را نیز بررسی نماییم. ملک فوری به عنوان یک مجموعه مسلط و مطمئن با اطلاعاتی که از از شهرهای مختلف استان گیلان دارد و مشاوران متبحری که در خصوص اطلاع از املاک دارد می تواند بهترین گزینه های ملکی را به شما معرفی نماید. هر ویلایی در هر جای استان گیلان که مد نظر دارید فقط کافیست تا درخواست خود را با کارشناسان ملک فوری در میان بگذارید تا بهترین ویلا با قیمت مد نظر خود را خریداری کنید.


 

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد قبل از خرید ویلا در گیلان بدانید

برچسب ها : خرید ویلا رد گیلان خرید زمین در گیلان خرید و فروش ملک در گیلان