خرید آپارتمان تا ۲ میلیارد در رشت

Buy apartments up to 2 billion in Rasht
ملک فوری دوشنبه 02 بهمن 1402 ارسال نظر

شهر رشت مرکز استان گیلان، در طی سال های اخیر در حوزه ساخت و ساز رشد به سزایی داشته و همین امر دلیل خوبی برای سرمایه گذاری در این شهر و مناطق اطراف آن می باشد. خرید یک آپارتمان در رشت در حال حاضر بسیار ارزشمند است و شما به راحتی میتوانید تا سقف 2 میلیار تومان آپارتمانی شیک و حتی نوساز را در رشت خریداری کنید.

تبلیغات با قیمت مناسب

استان گیلان جلوه نقش نمایی از زیبایی های وصف ناشدنی طبیعت است. کوه های آکنده از پوشش گیاهی در خطه لاهیجان و ماسال گرفته تا خروش آبی دریای زیبای خزر و سواحل به یادماندنی کیاشهر و زیبا کنار، همه و همه نشان از اقلیمی متعادل و چشم نواز دارند. همه افراد دوست دارند خانه ای در گیلان به خصوص در شهر رشت داشته تا در آن بهترین و شیرین ترین خاطرات زندگیشان را ثبت کنند. خرید خانه در رشت در استان گیلان فقط محدود به ویلا و خانه های ویلایی روستایی و شهری نیست، بلکه شهر رشت برای بسیاری از دوستداران خود بویژه بومیان و ساکنین اصیل گیلک زبان، آپارتمان نشینی را نیز به ارمغان دارد. آپارتمان های استان گیلان در سراسر شهرها و شهرستانها، حتی در بخش و روستاهای آن نیز موجود است. امروزمیخواهیم ببینیم اگر در نقدینگی تا ۲ میلیارد داشته باشیم آیا می توانیم یک واحد آپارتمانی در رشت خریداری کنیم؟ خرید آپارتمان تا ۲ میلیارد در رشت شرایط خوبی را برای ساکنین آپارتمان نشینی فراهم نموده که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت.

فهرست مطالب:
* آپارتمان هایی با رنج 2 میلیارد تومان در رشت چه ویژگی هایی دارند؟
* خرید آپارتمان تا ۲ میلیارد در شهر رشت
* خرید آپارتمان تا ۲ میلیارد در فاصله ای نزدیک به دریا در رشت
* خرید واحد آپارتمانی تا ۲ میلیارد در سایر شهرهای نزدیک به رشت

آپارتمان هایی با رنج 2 میلیارد تومان در رشت چه ویژگی هایی دارند؟

سن بنای ساختمان یکی از دلایل مختلفی است که در انتخاب یک آپارتمان مطلوب دخیل است و می تواند نقش مستقیم در قیمت ملک داشته باشد. توجه به این نکته حائز اهمیت است که قطعا سن بنای ساختمان در قیمت گذاری ملک بسیار اثرگذار است. وقتی سن بنا مثلا نوساز نباشد مسلماً این نشانگر این مطلب است که در سالی که این ملک ساخته شده قیمت مصالح ساختمانی پایین تر از زمان حال بوده است. پس قطعا اگر مالک آن را با قیمت پایین تر یعنی متناسب به خرج کرد ساختمان در زمان خودش بفروشد ضرر نکرده است. اگر نیز ملکی قیمت بیشتری دارد و نوساز است با قیمت مواد و مصالح موجود و حاضر در بازار ساخته شده که سبب افزایش قیمت آن است. اما در نظر داشته باشید که در همه مناطق نمیتوانید انتظار خرید آپارتمان نوساز را داشته باشید و اگر به دنبال آپارتمانی نوساز تا 2 میلیارد تومان هستید باید محدوده مد نظر خود را کوچک تر کنید و کمی از مرکز شهر دور شوید. اما در نظر داشته باشید اگر بودجه شما تا 2 میلیارد می باشد میتوانید آپارتمانی مناسب با سال ساخت پایین تر هم خریداری کنید که در نزدیکی مرکز شهر باشد و همچنین خوش ساخت بوده و متریال مصرفی آن نیز خوب است. یعنی امکان خرید آپارتمان تا 2 میلیارد در رشت برای شما وجود دارد و با بودجه 2 میلیارد تومان میتوانید در مناطقی مانند میدان جهاد، رشتیان، معلم، بلوار خرمشهر و ... آپارتمان های مناسبی در شهر رشت خریداری کنید.

خرید آپارتمان تا ۲ میلیارد در شهر رشت 

مرکز استان گیلان به عنوان مرجع اصلی استقبال شهروندان از آپارتمان نشینی اولین شهری در گیلان است که تنوع آپارتمان نشینی بالایی دارد. برای خرید آپارتمان تا ۲ میلیارد در رشت استان گیلان باید شهر را به خوبی بشناسیم. بسیاری از سازندگان طی دهه اخیر اقدام به ساخت و ساز واحدهای مسکونی بسیار شیک با متریال استاندارد و درجه یک و طراحی روز دنیا نموده اند. در منطقه خیابان سعدی شهر رشت که به مرکز شهر معروف است و ختم به شهرداری مرکزی شهر رشت می شود واحدهایی که تا رنج ۲ میلیارد تومان هستند تا حدودی قدیمی اند و متراژ زیر ۱۰۰ متر دارند. البته بخاطر بازسازی های جدید با طراحی های مورد قبول بسیار زیبا هستند. از طرفی واحدهای نقلی و سوئییت تا رنج ۲ میلیارد در این منطقه موجود هستند. بیشترین واحدهای آپارتمانی نوساز در شهر رشت که قیمتشان تا دو میلیارد باشد مخصوص به منطقه فلکه گاز، رشتیان، توشیبا و نیز فلکه قلی پور و سرگل می باشند. اما در منطقه هایی مانند گلسار، مطهری، معلم و چند منطقه اصیل دیگر شاید بسختی بتوان واحد نوساز پیدا کرد اما واحدهای چند سال ساخت و یا سوئیت های نقلی در آن موجود است.

خرید آپارتمان تا ۲ میلیارد در فاصله ای نزدیک به دریا در رشت

اگرچه معمولا همه ما خطه ساحلی گیلان را با ویلاها و خانه های روستایی آن می شناسیم اما هنوز هم در این شهرها و البته کمتر در روستاهایش ملک آپارتمانی موجود می باشد. در شهر خمام و نیز شهر خشکبیجار واحدهای د‌و خوابه ای ساخته شده اند که تا همین رنج ارزش ملکی دارند. شاید نیاز باشد بخاطر خرید واحدهای نوساز در خطه ساحلی، انتخاب مدرک نسق را ترجیح دهیم که در این صورت استعلامات مورد وثوق توسط کارشناسان مطمئن صورت می پذیرد. در شهرهای بندری مانند کیاشهر و یا بندرانزلی نیز می توان واحدهای نسقی و چند سال ساخت تا رنج ۲ میلیارد بدست آورد. البته که خرید آپارتمان در رشت نیز شما را از دریا دور نخواهد کرد زیرا فاصله شهر رشت تا دریا بسیار کم است و با توجه به امکاناتی که خود شهر رشت و مرکز استان گیلان دارد بهتر است در این منطقه ملک خود را خریداری کنید تا دسترسی بهتری به خدمات داشته باشید و به دریا هم نزدیک هستید.
 

خرید واحد آپارتمانی تا ۲ میلیارد در سایر شهرهای نزدیک به رشت

شهرهای زیبا و چشم نوازی مانند شرق گیلان آستانه، لاهیجان، رودسر و کلاچای تا این رنج نیز خانه پیداست. البته شهر لاهیجان واحدهای تا ۲ میلیارد نقلی هستند اما در شهر آستانه شاهد خانه های آپارتمانی دو خواب و خوش ساختی هستیم که تا ۲ میلیارد ارزش ملکی دارند. یکی از شهرهایی که می توان تا ۲ میلیارد شیک ترین واحد نوساز آپارتمانی را تا ۲ میلیارد خریداری نمود شهرهای فومن و صومعه سرا هستند. این شهرها طبیعتی سرسبز دارند و آب و هوایشان نیز تمیز و معتدل است. از لحاظ پیشرفت و توسعه شهری نیز یکایک امتیازات اولیه را دارند و در حال توسعه کامل تر از لحاظ زیرساخت های شهری هستند.
خرید آپارتمان تا ۲ میلیارد در رشت با تنوع متراژ، تنوع امکانات، تنوع در نوع طراحی و متریال های ساختمانی همراه است. همچنین نوع مدارک خانه هایی که آپارتمان های تا رنج ۲ میلیارد هستند کاملا قابل خرید و ارزش ملکی بوده و روز به روز در حال افزایش قیمت و توسعه می باشند.


ملک فوری به عنوان یک دپارتمان املاک جامع و مطمئن با وجود کارشناسانی مطمئن توانسته بهترین واحدهای تجاری و مسکونی را تا رنج ۲ میلیارد تومان را علاوه بر مرکزاستان شهر رشت، در سراسر استان گیلان شناسایی نموده، و برای معرفی آن به سایر مراجعین خود کوشش می نماید. میتوانید برای خرید آپارتمان در گیلان از سایت ملک فوری دیدن کنید.

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد خرید آپارتمان تا ۲ میلیارد در رشت

برچسب ها : خرید آپارتمان در رشت خرید و فروش آپارتمان در گیلان زمین در گیلان خرید زمین در رشت