سیماک چیست؟

what is simak
ملک فوری دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 ارسال نظر

واژه سیماک مخفف سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور است که یک برنامه مدیریتی امور املاک است که به شکل نرم افزاری تولید شده است که صاحبان املاک و ... در ارتباط با فعالیت های اقتصادی خود با سرعت بیشتر و آسان تر کمک بگیرند. میتوانید برای اطلاعات بیشتر برای گرفتن سیماک با شماره 09115000896 تماس بگیرید.

تبلیغات با قیمت مناسب

سیماک چیست؟ 

سیماک مخفف از سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور می باشد که یک برنامه مدیریتی برای اطلاع از امور مربوط به املاک است. این سامانه آنلاین بطور شبانه روزی اطلاعات جامعی را از املاک کل کشور در اختیار مشتریان قرار می دهد. این سامانه پر طرفدار با هدف رساندن جامع ترین اخبار در خصوص املاک کشور کمک می خواهد تا افراد بدون نیاز به حضور فیزیکی بتوانند از جواب هر ملکی که در شهر و موقعیت خاص می خواهند را با رنج قیمت متفاوت شناسایی نمایند. سامانه سیماک تولد یافته در سال 1396 توسط معاون اول رئیس جمهور وقت بوده است و طی این دستورالعمل معین شد تا تمامی روستاها و شهرهای کل کشور حتی دورافتاده ترین نقاط زیر نظر این سامانه قرار بگیرد و اطلاعات آن در سیماک درج گردد. کاربرد دیگر سامانه سیماک این است که دستگاه های مختلف کشور می توانند برای استعلامات اماکن و املاک از آن استفاده کنند و استعلامات قانونی را سریعا پیگیری کنند. سیماک سعی دارد در خصوص املاک و اراضی مختلف با کاربری های متفاوت را پوشش دهد. املاکی از جمله با کاربری های کشاورزی، تولیدی، معدنی و نیز املاکی که در زمینه گردشگری فعالیت دارند را دربر بگیرد. هم اکنون شاهد توسعه سامانه سیماک هستیم. زیرا در ابتدا این سامانه تنها فعالیت خود را در زمینه ساخت و ساز و مدیریت املاک اجرا می نمود. در طی گذر زمان این سامانه پیشرفته تر شد و افزونه استعلامات ملک را نیز در بر گرفت. خدمات گسترده این سامانه شامل حوزه های مختلف شده است. با ورود به سامانه ابتدا حوزه استعلام خود را اعم از املاک و نوع کاربری آن، انتخاب می نمایید و سپس وارد حوزه مربوطه شده و اطلاعات خود را بدست می آورید.

همچنین بخوانید: آیا کد سیماک قابلیت حذف دارد؟

نحوه ورود به سامانه سیماک

یکی از مهمترین سامانه های کشور سامانه سیماک می باشد که هدف آن مدیریت املاک کشور است. این سامانه تازه تاسیس شاید برای بسیاری از افراد هنوز ناشناخته باشد اما به مرور بخاطر خدمات و  مزیت هایی که دارد در حال شناسایی برای سایر افراد می باشد. سامانه سیماک با هدف مدیریت املاک کشور بنا نهاده شده است که روش کار آن کاملا به شیوه مجازی بوده است. این سامانه بطور ویژه بیشترین فعالیتهای خود را در زمان شیوع کرونا داشته است. در این برنامه مدیریتی دولت یک نرم افزار در اختیار افراد قرار می دهد که افراد لازم است توسط روش هایی که بطور جمعی برای همگان فرستاده می شود این نرم افزار را روی گوشی اندروید خود نصب نمایند. در واقع این برنامه به کمک همان نرم افزار اندروید تمامی اطلاعات یکپارچه املاک کشور را بر روی صفحه گوشی در اختیار مشتریان قرار می دهد. از طریق این سامانه عموم مردم از آخرین قیمت های زمین و املاک در سطح کشور مطلع خواهند بود. لذا زمانی که فردی دچار مشکل مالی در زمینه املاک خود گردد این نزول سرمایه موجب بحران اقتصادی در کل کشور می گردد و بالعکس زمانی که با پیشرفت و صعود برخوردار شود قطعا این سرمایه وارد سرمایه کل کشور می گردد.

ملک فوری به عنوان مرجعی معتبر در خرید  فروش ملک در استان گیلان با داشتن کادری مجرب و توانا در بخش حقوقی خود میتوانید شما را در جهت گرفتن سیماک راهنمایی کند. میتوانید با کارشناسان زبده ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد سیماک چیست؟