خرید آپارتمان تا 1 میلیارد تومان در رشت

Buy apartments up to 1 billion in Rasht
ملک فوری دوشنبه 02 بهمن 1402 ارسال نظر

انتخاب آپارتمان یکی از مشکل ترین انتخاب‌ها برای خرید خانه ای مناسب برای سکونت میباشد که هر شخص با در نظر گرفتن شرایط و سلیقه خود آن را انتخاب میکند. اگر قصد خرید آپارتمان تا 1 میلیارد تومان را در رشت دارید با ما همراه باشید. همچنین میتوانید با شماره 09115000896 برای خرید آپارتمان مورد نظر خود تماس بگیرید.

تبلیغات با قیمت مناسب

آپارتمان تا 1 میلیارد تومان در رشت

پیرامون خرید و فروش در حوزه خانه آپارتمانی دلایل زیاد و ارزیابی متعددی وجود دارد. با رشد شهرها و روش و سبک زندگی آپارتمان نشینی نگرانی عموم مردم درباره انتخاب مسکن کمتر شد‌. زیرا تنوع ملکی در انتخاب آپارتمان زیاد است و خانواده ها می توانند با رنج قیمت متفاوت و موقعیت و ویژگیهای مختلف به سبک و سلیقه خود با دست باز انتخاب نمایند. حال می خواهیم به این موضوع بپردازیم که اگر بخواهیم در کلانشهر رشت به دنبال یک واحد آپارتمانی تا رنج 1 میلیارد باشیم آیا به هدفمان می رسیم؟ آپارتمان با 1 میلیارد تومان در رشت چه ویژگی هایی دارند؟ از میان دلایل و پارامترهای مختلفی که در انتخاب یک آپارتمان مطلوب دخیل است و می تواند نقش مستقیم در قیمت ملک داشته سن بنای ساختمان است. توجه به این نکته حائز اهمیت است که قطعا سن بنای ساختمان در قیمت گذاری ملک بسیار اثرگذار است. وقتی سن بنا مثلا نوساز نباشد مسلمان این نشانگر این مطلب است که در سالی که این ملک ساخته شده قیمت مصالح ساختمانی پایین تر از زمان حال بوده است. پس قطعا اگر مالک آن را با قیمت پایین تر یعنی متناسب به خرج کرد ساختمان در زمان خودش بفروشد ضرر نکرده است. حال شما خریدار محترم این ملک را با قیمت 1 میلیارد تومان می خرید و با یک خرج کرد ساده و بازسازی و رنگ آمیزی اولیه آن را نو می کنید.

فهرست مطالب:
1. خرید آپارتمان تا 1 میلیارد در شهر رشت
2. ویژگی آپارتمان های 1 میلیارد تومانی
3. چه مناطقی در شهر رشت آپارتمان تا 1 میلیارد تومان دارند؟
4. خرید آپارتمان تا 1 میلیارد در فاصله ای نزدیک به مرکز شهر
5. خرید واحد آپارتمانی تا 1 میلیارد در سایر شهرهای نزدیک به رشت

خرید آپارتمان تا 1 میلیارد در شهر رشت

ملک فوری با اطلاعات ملکی که از سطح شهر رشت دارد به شما می گوید که خوشبختانه ما هنوز هم با وجود نوسان شدید قیمت های ملکی باز هم واحد های نوساز تا یک میلیارد در رشت داریم. مثلا در منطقه کوی حسینی رشت که در نزدیکی بلوار قلی پور قرار دارد واحدهایی را داریم که نوساز و کلید نخورده بوده و تا همین رنج قیمت است. تنها تفاوتشان با سایر مبالغ در این است که مدرک ملک نسقی است و مالک هزینه و مدت زمانی را که باید صرف دریافت مدرک سند از ادارات مربوطه نماید از میزان قیمت ملک کسر نموده است اما خریدار هر زمان اراده کند می تواند برای دریافت سند خود اقدام نماید. یعنی هیچ منع قانونی وجود دارد و ملک فوری استاد نسقی را نیز از قبل استعلام نموده است. پیشنهاد می کنیم در انتخاب آپارتمان تا 1 میلیارد تومان در رشت اصلا نگرانی نداشته باشید و بلکه آگاهانه با مشاوران و متخصصان امر مشاوره نمایید. نقاط دیگری نیز در رشت هستند که خوشبختانه هنوز هم می توان با این نقدینگی منظور ما در این مقاله در آن واحد مسکونی خرید. فقط کافیست آن نقاط شهر رشت و مناطق 5 گانه را بهتر بشناسیم. این رنج قیمت فقط محدود به مناطقی که در این مقاله اشاره شد نمی شود بلکه نقاط ۵ گانه سطح شهر رشت املاک و ساختمان های گوناگونی با متراژ و ویژگی های متفاوت و رنج قیمت پایین و مناسب دارد. ملک فوری می تواند بهترین مشاور شما در خرید آپارتمان در رشت باشد.

ویژگی آپارتمان های 1 میلیارد تومانی

در خصوص ویژگی آپارتمان تا 1 میلیارد چند نکته مهم و مورد توجه است:
اول فاصله زمانی ملک تا مرکز شهر و مراکز عمومی است، دوم مسئله سن بنا ملک، سوم توجه به متراژ آپارتمان و نیز چهارم توجه به نوع مدرک آن که بخواهد نسقی انتخاب شود و یا سند دار. البته در استان گیلان شما شاهد مالک های نسقی زیادی هستید که همگی یا بنجاق مادر دارند و یا نامه هایی را در ضمیمه خود برای تضمین بیشتر دارند و مهم اینجاست که تقریبا تمامی این مدارک نسقی می توانند با مقداری هزینه به سند تک برگ تبدیل شوند و اصلا جای نگرانی ندارند.
در خصوص سن بنا نیز قطعا می توان از طریق روش های ترمیم و بازسازی حتی یک خانه و آپارتمان چند سال ساخت را نیز به یک واحد لوکس و مستحکم تبدیل نمود. فاصله آپارتمان با مرکز شهر نیز جایی برای نگرانی ندارد چرا که خوشبختانه در کلان شهر رشت در تمامی نقاط پنج گانه آن وسیله نقلیه عمومی قرارداده شده است. اینها را به عنوان یک مشاوره صمیمانه برایتان مطرح کردیم که اگر خواستید با توجه به نقدینگی خود تا رنج یک میلیارد آپارتمان بخرید اصلا تصور نکنید که امتیازات اصلی را از دست داده اید. معمولا اگر چند سال از سن بنای یک ساختمان بگذرد تاثیر و تفاوت چندانی در طراحی و بافت نخواهد داشت. اگر در زمان پی ریزی اولیه و ساخت فندانسیون اولیه بنا استانداردهای لازم صورت گیرد هیچ گاه ساختمان طی چند سال گذر از عمر دچار مشکل ساختمانی نخواهد شد. در خصوص طراحی و دکوراسیون ساختمان نیز پس از گذر چند سال تغییر چندانی دیده نمیشود. حال اهمیت ماجرا اینحاست که شما آپارتمان تان را با قیمت پایین تر مثلا 1 میلیارد تومان می خرید اما ممکن است چند ماه بعد مجدد وضعیت مالیتان بالا رود و بتوانید با یک هزینه کرد پایین تر اقدام به بازسازی و نوسازی طراحی و دکوراسیون ملک خود نمایید.

چه مناطقی در شهر رشت آپارتمان تا 1 میلیارد تومان دارند؟

در سطح شهر رشت که کارشناسی کنیم رنج قیمت های متداول می بینیم. گاه ممکن است یک مالک به دلیل مهاجرت و عجله در فروش بخواهد آپارتمان خود را با قیمت پایین تر بفروشد. اما اینها جزء استثنائات است. بطور کلی اینکه ببینیم کدام محدوده رشت رنج قیمت واحدهای مسکونی است تا 1 میلیارد است. اول به سمت بلوار خرمشهر می رویم. در این منطقه که فاصله آن با مرکز شهر با تاکسی عمومی حدود ۱۰ دقیقه می باشد. همچنین وقتی به سمت میدان امام حسین، مسکن مهر، یا بلوار مدرس می رویم می بینیم اگر چه فاصله آن املاک زمان چندانی را تا مرکز شهر طی نمی کنند و از طرفی بلحاظ توسعه شهری از بسیاری از امتیازات مهم و اولیه برخوردار است اما می توان در آن واحدهای آپارتمانی تا رنج 1 میلیارد تومان  خریداری نمود. 

خرید آپارتمان تا 1 میلیارد در فاصله ای نزدیک به مرکز شهر

خانه های یک میلیاردی غالبا فاصله ای حدود 15 الی 20 دقیقه ای با مرکز شهر دارند که البته این مقیاس با در نظر گرفتن ترافیک شهری عنوان شده است. وگرنه در ساعات ابتدایی صبح این فاصله تقریبا به حداقل خود می رسد. اگرچه با گذر زمان متدهای جدیدی از طراحی ها مانند سرامیک، چوب، کناف و... در ساختمان سازی آمده است اما در باور بسیاری از مهندسان اهل فن متریال و مصالح ساختمانی در گذشته مرغوب تر بوده و نسبت به مصالح امروزی از استحکام بالاتری برخوردار هستند. این نظریه البته شدت ضعف دارد و در برخی موارد صحیح و در بعضی دیگر برعکس است. باور انسان دوستانه ی یک سازنده مجرب قطعا در ساخت ساختمان چه نوساز و چه چند سال ساخت دخیل است.

همچنین بخوانید: خرید آپارتمان تا 900 میلیون در رشت

خرید واحد آپارتمانی تا 1 میلیارد در سایر شهرهای نزدیک به رشت

در اطراف شهر رشت نیز ساخت و سازهای زیادی در حال انجام است. مثلا در محله دارسازی، پیرکلاچای، منطقه پشت فرودگاه ، منطقه جیرده و... که با فاصله خیلی کم در اطراف و حومه شهر رشت قرار دارند و یا شهر پیربازار که به تازگی به شهری جداگانه از رشت تبدیل گردیده همه اینها مراکزی هستند که واحدهای آپارتمانی نوساز و یا چند سال ساخت اما بزرگ و با امکانات ارزنده ای را تا سقف 1000000000 میلیارد تومان دارند.

شهر رشت به ویژه طی سالهای اخیر با توجه به تغییرات و توسعه شهری واقعا در حال رشد است به طوری که حتی خرید یک واحد نقلی و کوچک در آن بلحاظ مالی بسیار ارزشمند است و روز به روز در حال افزایش قیمت می باشد. پس خوب است اگر نقدینگی پایین داریم مثلا تا 1 میلیارد بیشتر توان خرید ملک نداریم از برخی از توقعات مان مانند دوری از مرکز شهر چشم پوشی کنیم و الویت را در اصل خرید ملک در یک کلانشهر در حال توسعه و افزایش قیمت قرار دهیم. به مرور خواهیم دید چه تصمیم عالی و پرمنفعتی را برای آینده روشن خود و خانواده اخذ نموده ایم. هدف ملک فوری کمک به شما هم وطننان عزیز جهت خرید آپارتمان و ملک مستقل می باشد.

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد خرید آپارتمان تا 1 میلیارد تومان در رشت