مدلهای درب ورودی حیاط، مورد استفاده در ویلا سازی

trkhgros
ملک فوری شنبه 27 مرداد 1403 ارسال نظر

ویلاها از دلچسب ترین منازل برای سکونت هستند که بیشتر شاهد ساخت این ساختمانها در شمال کشور هستیم. تامین امنیت در منازل ویلایی و حیاط دار بسیار مورد اهمیت است. استخدام نگهبان و نگهداری از سگ‌های نگهبان روش‌هایی برای تامین امنیت در ویلا هاست.

تبلیغات با قیمت مناسب

ویلاها از دلچسب ترین منازل برای سکونت هستند که بیشتر شاهد ساخت این ساختمانها در شمال کشور هستیم. تامین امنیت در منازل ویلایی و حیاط دار بسیار مورد اهمیت است. استخدام نگهبان و نگهداری از سگ‌های نگهبان روش‌هایی برای تامین امنیت در ویلا هاست. برای حفظ امنیت ویلاها نباید از درب ورودی ساختمان غافل شوید. درب ورودی مهمترین و اصلی ترین المان برای ایجاد امنیت است. از انواع درب ورودی مورد استفاده برای ویلا می‌توان به درب ورودی حیاط، درب پارکینگ و درب اصلی برای ورودی ساختمان اشاره نمود.

همچنین بخوانید: هزینه تعمیر کرکره برقی با مالک است یا مستاجر؟

خرید درب ورودی حیاط برای ویلاهای لاکچری

مدلهای محبوب درب ورودی حیاط

درب حیاط اولین درب ورودی است که در هنگام داخل شدن به یک ساختمان با آن روبرو خواهید شد. بیشتر مدلهای درب حیاط از جنس فلز و آهن هستند. البته مدلهای جدید در حیاط با استفاده از چوب ترموود هم ساخته می‌شوند.

از نظر ابعاد هم درب دولنگه از پرفروش ترین مدلهای به شمار می‌روند. دربهای حیاطی را می‌توان در جنس های مختلف و سایزهای متفاوت سفارش و خریداری نمایید. هر چقدر ابعاد درب بزرگتر باشد، قیمت درب حیاط گرانتر است، زیرا وزن آهن به کار رفته در دربهای آهنی تاثیر بسزایی در قیمت گذاری این محصولات دارد.

برای خرید درب آهنی حیاط با قیمت مناسب، با شماره 09126279205 تماس بگیرید.

در ادامه مدلهایی از درب حیاط مورد استفاده برای ویلاها را مشاهده خواهید نمود.

 مدلهای لوکس درب حیاط آهنی

درب‌های فلزی لوکس حیاط دارای طرح های شیک هستند که در ساخت آن از گل‌های ریخته‌گری شده، قوس‌های زیبا و نقش‌های ظریف استفاده شده است. این طراحی حالت لوکس و سلطنتی به ویلای شما می‌دهد. درب‌های فلزی لوکس بیشتر برای منازل لاکچری و ویلا‌های مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرند که در مدلهای تک لنگه، یک و نیم لنگه، دو لنگه و سه لنگه قابل ساخت هستند.

قیمت درب حیاط چقدر است؟

قیمت درب ورودی حیاط بسته به مدل درب و ابعاد آن متغیر است. از این رو نمی‌توان قیمت مشخصی را برای این محصولات مشخص نمود. مهمترین عامل در تعیین قیمت این محصولات، وزن درب است. دربهای آهنی هر چقدر سنگین تر و بزرگتر باشند از قیمت بیشتر برخوردارند.

از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت گذاری این محصولات می ‌توان به یراق آلات و قفل نصب شده بر روی درب، مدل درب (برقی یا ساده) و طراحی آن اشاره نمود. 

با انواع درب حیاطی آشنا شوید.

دربهای حیاطی با توجه به جنس درب، نوع طراحی و ساخت به مدلهای مختلف تقسیم بندی می‌شوند. از انواع این محصولات می‌توان به این موارد اشاره نمود:

1. درب تمام فلزی

2. در حیاط فرفورژه

3. درب فلزی طرح چوب

4. درب لیزری

5. درب ترموود

درب تمام فلزی حیاط

آهن یکی از مقاوم‌ترین فلزهاست که برای ساخت انواع متریال های به کار رفته در ساختمانها استفاده می‌شود. یکی از المان‌های آهنی مورد استفاده در ساختمانها، درب ورودی است.

درب آهنی ساده با اینکه سبک و طراحی خاصی ندارند اما بسیار مورد توجه خریداران  قرار گرفته اند.

درب حیاط ساده و شیک در طرح و مدلهای مختلف ساخته می‌شوند و به عنوان در حیاط، درب باغ و درب پارکینگ مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در هنگام خرید درب فلزی دقت نمایید که درب باید از ورقه‌های یکدست و یکپارچه ساخته شود تا مقاومت و استحکام خود را از دست ندهد. 

همچنین دقت نمایید لولای مورد استفاده برای نصب درب، تحمل وزن درب را داشته باشد و در برابر ضربه و برش مقاوم باشد.

ازمدلهای درب تمام فلزی حیاط می‌توان به مدلهای لیزری، پروفیلی و پرسی اشاره نمود. 

1. درب پرسی حیاط: در تولید این درب برای قسمت اصلی و نمای آن از ورق‌های پرس کاری شده و خم دار استفاده می‌شود. این مدل قدیمی شده و کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

2. درب پروفیلی: درب‌هایی که به شکل نرده ای هستند و یا به شکل قوس دار و دارای اشکال هندسی می‌باشند، در دسته دربهای پروفیلی قرار دارند.

3. درب برش لیزری: این درب‌ها ایمن‌ترین محصولات در بین مدل‌های ارزان قیمت هستند. دربهای برشی دارای تنوع بسیار بالایی هستند و بسیار از سازندگان تمایل به استفاده از این درب‌ها به عنوان درب ورودی حیاط دارند.

4. درب فرفورژه حیاط: مدل‌های الیزه، ترک و انگلیسی از معروف ترین محصولات در زمینه درب‌های فرفورژه حیاط هستند. استفاده از این درها زیبایی خاصی به نمای ساختمان شما می‌بخشد و در عین حال امنیت قابل قبولی هم برای ساختمانتان فراهم می‌شود. این مدل به دلیل ظرافت و کار دست بودن، یک محصول لوکس و پرطرفداری در بین خریداران به شمار می‌رود.

5. درب فلزی طرح چوب: دربهای چوبی همواره مورد توجه خریداران بوده اند. اما استفاده از درب چوبی به عنوان درب حیاط زیاد توصیه نمی‌شود و مرسوم نیست. به همین دلیل تولیدکنندگان به فکر ساخت درب آهنی حیاط طرح چوب افتاده اند تا محصولی دلخواه را به مشتریان عرضه نمایند.

تولید کننده درب آهنی حیاط برای ویلا

رنگ درب حیاط

انتخاب رنگ درب حیاط به سلیقه افراد و نمای ویلا بستگی دارد. اکثرا از رنگ‌های تیره برای درب ویلاها استفاده می‌شود اما اگر نمای ساختمان تان تیره است استفاده از درب با رنگ روشن جلوه ای زیباتر به ساختمان شما خواهد بخشید.

مهمترین مسئله برای رنگ آمیزی درب ورودی حیاط، انتخاب رنگ باکیفیت است به گونه ای که تا سال‌ها رنگ درب پوسته نشود و در زیر نور آفتاب، سرما و گرما دوام بیاورد. بهترین نوع رنگ برای درب‌های فلزی حیاط، رنگ کوره ای الکترواستاتیک است. استفاده از رنگ‌های الکترواستاتیک موجب می‌شود تا از زنگ زدگی و خوردگی فلز درب جلوگیری شود و تا سال‌ها به تکرار و رنگ زدن دوباره درب نیازی نداشته باشید.

تولید کننده درب فلزی حیاط در ایران

شرکت ‌های مختلفی اقدام به تولید درب حیاطی نموده اند. اگر بخواهیم معتبرترین شرکت و تولیدکننده درب ساختمانی را به شما معرفی کنیم، باید به مجموعه راشا درب اشاره نماییم.

 در این مجموعه انواع درب ورودی و درب داخلی تولید و با قیمت تولیدی به فروش می‌رسد. 

از ویژگی های درب‌های تولید شده در راشا درب می‌توان به این موارد اشاره نمود:

1. تنوع بالای رنگ و مدل محصولات

2. امکان تولید انواع درب حیاط بر اساس سفارش مشتری

3. امنیت و استحکام بسیار بالای درب‌ها و استفاده از از پروفیل های فابریک صنعتی

4. درب های این مجموعه دارای ساختاری یکپارچه و مقاوم و اتصالات محکم هستند.

5. ایمن‌ترین مدلهای قفل درب حیاط بر روی محصولات نصب شده است.

6. محصولات این مجموعه نیازی به سرویس و تعمیر ندارند و تا سال‌ها بدون دردسر می‌توانید از این محصولات و امنیت حاصل از نصب آن‌ها، بهره ببرید.

***این متن در قالب یک رپورتاژ بوده و ملک فوری آن را تایید یا رد نمی کند***

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد مدلهای درب ورودی حیاط، مورد استفاده در ویلا سازی

برچسب ها : درب حیاط درب آهنی