فاصله ی زیباکنار تا انزلی چقدر است؟

Distance from Anzali to Zibakanar
ملک فوری شنبه 20 مرداد 1403 ارسال نظر

فاصله ی زیباکنار تا انزلی چقدر است؟ در این مقاله از وب سایت ملک فوری درباره فاصله تقریبی زیباکنار تا انزلی صحبت میکنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید

تبلیغات با قیمت مناسب

زیباکنار، نامی که تداعی‌گر ساحلی آرام، ماسه‌ای طلایی و دریایی نیلگون است. این منطقه گردشگری که در واقع دهستانی در شهرستان رشت استان گیلان محسوب می‌شود، به واسطه زیبایی‌های طبیعی و جاذبه‌های منحصر به فرد خود، به یکی از مقاصد محبوب گردشگری در شمال کشور تبدیل شده است.

همچنین بخوانید: فاصله کوچصفهان تا خشکبیجار چقدر است؟

فاصله انزلی تا زیباکنار چقدر است؟

یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌های زیباکنار، نزدیکی آن به بندرانزلی است. این دو شهر تنها 40 کیلومتر با یکدیگر فاصله دارند. به همین دلیل، زیباکنار به عنوان یکی از مناطق ساحلی نزدیک به بندرانزلی شناخته می‌شود و از مزایای این منطقه آزاد بهره می‌ برد. برای بازدید از ویلاهای زیباکنار نیز می توانید به صفحه " ویلا در زیباکنار " مراجعه نمایید•

مزایای نزدیکی به انزلی:

دسترسی آسان: به دلیل نزدیکی، سفر به زیباکنار از انزلی بسیار آسان است و می‌توانید در عرض کمتر از 30 دقیقه با ماشین به این منطقه ساحلی زیبا برسید.
استفاده از امکانات: با سفر به زیباکنار، می‌توانید از امکانات تفریحی، تجاری و رفاهی بندرانزلی نیز استفاده کنید.
منطقه آزاد: زیباکنار به دلیل نزدیکی به انزلی، جزو منطقه آزاد محسوب می‌شود و از مزایای آن مانند معافیت‌های گمرکی و ارائه خدمات با قیمت مناسب بهره می‌ برد.

همچنین بخوانید: زیباکنار در نقشه

جاذبه‌ های گردشگری زیباکنار :

ساحل زیباکنار: بدون شک، ساحل زیباکنار مهم‌ترین جاذبه گردشگری این منطقه است. ساحلی شنی با ماسه‌های طلایی، دریایی نیلگون و آرام، و امکانات تفریحی متنوع، زیباکنار را به مقصدی ایده‌آل برای ساحل‌گردی تبدیل کرده است.
پارک ملی بوجاق: این پارک با وسعت 18 هزار هکتار، در نزدیکی زیباکنار واقع شده است. پارک ملی بوجاق زیستگاه گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری است و به عنوان یکی از مهم‌ترین تالاب‌های شمال ایران شناخته می‌شود.
منطقه ساحلی چاف و چمخاله: این منطقه ساحلی در نزدیکی زیباکنار واقع شده است و از امکانات تفریحی متنوعی مانند قایق‌سواری، جت اسکی و شنا برخوردار است.
پل چوبی زیباکنار: این پل چوبی که بر روی رودخانه اوشمک احداث شده است، مکانی زیبا برای عکاسی و قدم زدن است.
بازار سنتی زیباکنار: در این بازار می‌توانید انواع سوغات و محصولات محلی را تهیه کنید.

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد فاصله ی زیباکنار تا انزلی چقدر است؟

برچسب ها : انزلی تا زیباکنار زیباکنار خرید ویلا