ساخت زمین زیر 100 متر

House plans under 100 square meters
ملک فوری چهار شنبه 05 اردیبهشت 1403 ارسال نظر

اولین قدمی که برای ساخت و ساز باید برداشت خرید زمین در موقعیت مناسب و دلخواه می باشد. قطعا زمین خانه یکی از اصلی ترین دلیل بر افزایش قیمت ملک در طی مدت زمانی می باشد. برای ساخت ویلا در گیلان با شماره 09941817544 تماس بگیرید

تبلیغات با قیمت مناسب

ساخت و ساز خانه به دلیل نیاز بشریت به مسکن و سکونت در آن یک امر پر اهمیت و فراموش نشدنی در میام عموم می باشد. ملک فوری قصد دارد شما را با اجزای مختلف ساخت و ساز در زمین های زیر 100 متر نیزآشنا سازد. ساخت و ساز در زمین زیر 100 متر هم به خاطر کوچک بودن ابعادش نکات خاص خود را دارد زیرا فرایند ساخت آن با ساختمان‌ های با متراژ بیشتر کمی متفاوت است. یکی از عوامل مهم برای ساخت و ساز خانه و یا هر نوع ملک دیگری ابعاد زمین می باشد که پرداختن به آن پیش از طراحی نقشه و اقدام به شروع ساخت مهمترین امر محسوب می شود. 

● فهرست این صفحه 
● علت تمایل افراد به ساخت و ساز در زمین های زیر 100 متر
● مراحل مهم قبل از ساخت زمین زیر 100 متر
● مراحل حین ساخت و ساز در زمین های زیر 100 متر در روستا

- علت تمایل افراد به ساخت و ساز در زمین های زیر 100 متر:

آمار های مربوطه نشان دهنده این می باشد که برخی از دلایل باعث رویکرد سازندگان و مالکان برای ساخت و ساز خانه در زمین‌ های متراژ کوچک تر مقیاس هستند. از آنجایی که متقاضیان مسکن را از قشر های مختلفی تشکیل می دهند که شامل دانشجویان هم می‌شوند که توان سکونت در واحد های متوسط و بزرگ را ندارند و در کنار آنها خانوار های تک ‌نفره‌ای هم وجود دارند که از عهده تأمین مسکن بر نمی‌آیند. این افراد و برخی دیگر از خانواده‌ها با وجود توان مالی کمی که دارند، اگر قادر به تامیین مسکن نباشند مجبور به مهاجرت در حاشیه شهر ها می شوند یا از امکان زندگی در شهر های بزرگ محروم می مانند. بنابراین یکی از راه ‌های پاسخ به این تقاضا ها ساخت خانه‌ های کوچک تر است. البته لازم ب ذکز است که دلیل انتخاب خانه های کوچک تر تنها بخاطره جنبه اقتصادی آن نیست بلکه معایب ساختمان ‌های بزرگ مانند هزینه‌های پنهانی هم مزید بر علت شده تا تعداد قایل توجهی به خرید و یا ساخت و ساز در زمین های کوچکتر نیز روی بیاورند.

بازسازی و ساخت در گیلان

- مراحل مهم قبل از ساخت زمین زیر 100 متر

اولین قدمی که برای ساخت و ساز باید برداشت خرید زمین در موقعیت مناسب و دلخواه می باشد. قطعا زمین خانه یکی از اصلی ترین دلیل بر افزایش قیمت ملک در طی مدت زمانی می باشد. البته منطقه مورد نظر باید از نظر شرایط مکانی زمین مانند دسترسی به راه‌های ارتباطی و مراکز درمانی و همچنین اماکن رفاهی نیز بررسی شود، چرا که تمامی نکات به عنوان نقاط مثبت ملک شناخته شده و تأثیر بسزایی در ارزش و قیمت آن خواهد داشت. در زمان " خرید زمین " و انتخاب موقعیت مکانی باید به الگوی ساخت آن منطقه نیز توجه شود به این دلیل که در بعضی از مناطق متراژ های پایین بیشتر مورد استقبال بوده و در برخی دیگر متراژ های بیشتر با اقبال بهتری همراه هستند. لذا توجه به این مورد و انتخاب زمینی با متراژ مناسب، می‌تواند شرایط بهتری را در زمان فروش برای مالک به وجود آورد.

- مراحل ساخت و ساز در زمین های کمتر از 100 متر در روستا:

پس از خرید زمین و دریافت پروانه ساخت و بستن قرار داد با پیمکاران مربوطه، اجرای فرایند ساخت و ساز می باشد اما بهتر است قبل از اقدام می توان از افراد مجرب در این زمینه اطلاعات بیشتری دریافت نمود. ملک فوری با کارشناسان با تجربه و زبده شما را در امر ساخت و ساز، مشارکت  و خرید و فروش ملک در در سطح استان گیلان پشتیبانی می کند. در ادامه به  10 مرحله اصلی برای اجرا و ساخت خانه در قطعه زمین زیر 100 متر نیز اشاره می کنیم.
1- گودبرداری
2- اجرای سازه نگهبان
3- مراحل اجرای اسکلت بتنی
4- مرحله اول میخ کوبی
5- اکس بندی
6- ریختن گچ
7- پی کنی
8- دیوارچینی پی
9- ریختن بتن مگر یا بتن پاکیزه
10- میله گزاری یا ساختن شناژ یا آرماتور بندی

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد ساخت زمین زیر 100 متر