دکوراسیون فضای اداری و تجاری باید چگونه باشد؟

Office interior design ideas
ملک فوری دوشنبه 25 دی 1402 ارسال نظر

دکوراسیون فضای اداری و تجاری بسیار حائز اهمیت است زیرا در هنگام مراجعه ارباب رجوع و مشتری باید یک سری موارد مهم رعایت شده باشد حالا می پردازیم به : فضای داخلی و بیرونی یک ساختمان اداری و تجاری

تبلیغات با قیمت مناسب

برای ایجاد یک کسب و کار ایده آل و پر فروش عوامل مهمی می تواند اثر گذار باشد. از جمله نکات مهم در ایجاد یک کسب و کار موفق ایجاد فضای مناسب و دکوراسیون منظم و مرتبط با فضای کاری می باشد.
نمی توان نقش دکوراسیون را در فضای کسب و کار نادیده گرفت. قطعا در در آمد بیشتر مهم و نتیجه دهنده است. دکوراسیون یک مرکز تجاری، یک شرکت و یا یک اداره هر کدام یک سری ویژگی مشترک دارد و تعدادی موارد و نکات ویژه مخصوص به همان کار. به طور کلی دکوراسیون باید به حدی جذاب باشد تا مشتری یا مراجعه کننده در همان وهله اول ارتباط مثبت با آن بگیرد. حتما این نیازمند یک سری اطلاعات روانشناسانه می باشد که می توان این دسته اطلاعات را با مطالعه بیشتر در این زمینه کسب نمود. برای انجام دکوراسیون فضای اداری و تجاری اگر شخص فرصت و اطلاعات کافی ندارد و یا اینکه می خواهد با دقت و تخصص ویژه ای این کار در محل کارش انجام شود شرکت های بزرگ و کوچکی در زمینه دکوراسیون های تجاری در حال فعالیت هستند که با دانش ویژه در این زمینه می توانند راهنمای شما باشند.

فهرست مطالب:
● طراحی و اجرای دکوراسیون اداری و تجاری
قیمت آپارتمان تجاری در گیلان
● محوطه سازی و نمای بیرونی دکوراسیون اداری و تجاری
● اصولی دکوراسیون اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون اداری و تجاری

در ابتدا نوع فعالیت اداری باید مشخص و مبین باشد. سپس لیست برداری شد و ویژگی های منحصر به فرد در زمینه همان نوع کسب و کار فیش برداری می شود و در مرحله اجرا قرار می گیرد. به طور مثال برای یک محیط کسب و کار شرکت های چند منظوره که با تجار خارجی در ارتباط است می بایست فضای اکتیوتری متناسب با حوزه جغرافیایی مشتریان تدوین شود. در جذابیت مکان های اداری باید از ابتکارات خلاقانه تری استفاده نمود. در عین حال که فضا رسمی است باید خشک و بی روح نباشد.در فضای اداری از میز و صندلی های خشک رسمی استفاده می شود مثلا از صندلی هایی با روکش چرمی و یا میزهای فلزی و چوبی استفاده می شود.

قیمت آپارتمان تجاری در گیلان

آپارتمان های تجاری در استان گیلان به وبژه در برخی از شهرها دارای امتیازات ویژه ای هستند مثلا در مرکز استان گیلان رشت چون مرکز توجهات تجاری استان است در اهمیت به سزایی قرار دارند. بر این اساس از ارزش ملکی بالایی نیز برخوردار هستند. چون مراجعات شرکت های بزرگ در این مجتمع ها خیلی بالاست لذا باید دکوراسیون این دسته از آپارتمان های تجاری در استان گیلان بالاتر باشد.

محوطه سازی و نمای بیرونی دکوراسیون اداری و تجاری

اگر محوطه خارج از ساختمان اداره یا دفتر شما یک حیاط کوچک دارد حتما ان را برای جذب مشتری نادیده نگیرید. سعی کنید آن را با گلهای رنگارنگ و درختچه های متنوع و خوش بو طراحی نمایید. حتی اگر این فضا و متراژ را نداشتید از وجود گلدان های متنوع کوچک و بزرگ غافل نمایید. دیوارهای خارجی و نمای بیرونی ساختمان شما هم در جذب مشتری اثر فراوان دارد. اگر محیط آموزشی است باید از بنر ها و پوسترهایی با مضامین آموزشی استفاده شود. اگر محیط مربوط به مشاغل طیف خلصی است متناسب با نیازهای آن طیف کاری از بنر و پوستر استفاده شود

اصول دکوراسیون اداری

نوع مبلمان به کار رفته در دفتر کاری باید متنوع باشد. مبل قسمت لابی باید رنگ روشن و از جنس نرم باشد تا مشتری ضمن مراجعه و در مدت انتظار خسته نشود. استفاده از پرده های کلاسیک و مدرن بسته به نوع سلیقه شما نیز فراموش نشود. داخل اتاق ها از میزهای اداری راحت استفاده شود و همچنین مبز جلسات نیز نه زیاد خشک و نه زیاد نرم باشد. بلکه به گونه ای که در طی معاملات افراد حس مثبت بگیرند و خسته نشوند.

به همه شما عزیزانی که در حوزه امور اداری و تجارت مشغول به فعالیت هستید خسته نباشید می گوییم. و به طور دوستانه توصیه می کنیم چه اگر در ادارات دولتی مشغول به کار هستید و چه اگر یک دفتر بزرگ و شرکت خیلی بزرگ خصوصی دارید در هر صورت به دکوراسیون محیط کار خود اهمیت ویژه بدهید و مطمئن باشید که حس تعامل بیشتر با ارباب رجوع  و فعالیت بیشتر را برای شما، و حس اعتماد و ادامه همکاری بالاتر و بیشتر را برای مراجعین و مشتریان شما ایجاد می نماید.

دیدگاه شما

Captcha

نظرات در مورد دکوراسیون فضای اداری و تجاری باید چگونه باشد؟

برچسب ها : دکوراسیون داخلی سمانه یوسفی